Φόρμουλα Ε: Αυτό είναι το μονοθέσιο της CITROEN (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Με το ταχύτερο ηλεκτρικό μονοθέσιο που έχει αγωνιστεί ποτέ στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ε, θα εμφανιστεί η CITROEN στις πίστες.

 

 

Η είσοδος της CITROEN στη Φόρμουλα Ε είναι γεγονός. Την είδηση αυτή άλλωστε την έχετε διαβάσει στο gonews.gr. Τώρα ήρθε η ώρα να αποκαλυφθεί και το μονοθέσιο που θα οδηγήσουν οι Jean-Éric Vergne και, Nick Cassidy στους 18 αγώνες του πρωταθλήματος.

Το μονοθέσιο GEN3 Evo είναι «ένα εργαστήριο επιδόσεων όπου κάθε κιλοβάτ μετράει» υποστηρίζουν οι δημιουργοί του. Το σασί του είναι εξαιρετικά ελαφρύ και άκαμπτο. Αναπτυγμένο με βάση το πλαίσιο GEN3 της Spark Racing Technology, το μονοθέσιο διαθέτει μονοκόκ αμάξωμα από ανθρακονήματα που πληροί τις υψηλότερες απαιτήσεις ασφαλείας της FIA.

Με ελάχιστο βάρος 859 κιλά, συμπεριλαμβανομένου του οδηγού, προσφέρει δύναμη κοντά σε εκείνη των μονοθέσιων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ παραμένει πλήρως ηλεκτρικό.
Κάτω από το κομψό του αμάξωμα, βρίσκεται ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, που αποδίδει έως και 350 kW. Δηλαδή περίπου 470 ίππους. Η επιτάχυνσή του φυσικά να είναι εντυπωσιακή αφού για τα 0-100χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 1,86 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα είναι περίπου 320 χλμ./ώρα, καθιστώντας το GEN3 Evo το ταχύτερο ηλεκτρικό μονοθέσιο που έχει αγωνιστεί ποτέ στο πρωτάθλημα της FIA.

Μια σημαντική καινοτομία της γενιάς GEN3 είναι η παρουσία δύο ηλεκτρικών κινητήρων για ανάκτηση ενέργειας ρεκόρ. Σε κανονικές συνθήκες, ο πίσω κινητήρας παρέχει πρόωση, ενώ ο μπροστινός κινητήρας φροντίζει για την ανάκτηση ενέργειας. Στη λειτουργία “Attack”, οι δύο κινητήρες συνεργάζονται για να μετατρέψουν το αυτοκίνητο σε τετρακίνητο.

Συνδυαστικά, μπορούν να ανακτήσουν έως και 600 kW ενέργειας κατά το φρενάρισμα, επιτρέποντας την επαναχρησιμοποίηση σχεδόν του 50% της ενέργειας που καταναλώνεται κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 47 kWh, η οποία αναπτύχθηκε για να προσφέρει άμεση ισχύ, θερμική σταθερότητα και ανθεκτικότητα.

Το CITROEN GEN3 Evo αναπτύχθηκε στην… καρδιά της Stellantis Motorsport στο Satory υπό τη διεύθυνση του Jean Marc Finot. Και φυσικά επωφελείται από τα σχεδόν 11 χρόνια εμπειρίας της ομάδας στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ε, με την DS.

Για την εξωτερική εμφάνιση φρόντισε το Κέντρο Σχεδιασμού της CITROEN και διαθέτει μια χρωματική διαβάθμιση που εκτείνεται σαν… επιτάχυνση. Το κόκκινο και το μπλε χωρίζονται από δύο λευκές ρίγες, που αντικατοπτρίζουν το μοτίβο σε σχήμα σιρίτι που είναι τυπωμένο στο αμάξωμα του αυτοκινήτου. Τα τρία χρώματα, συμβολίζουν τρεις υποσχέσεις. Το πάθος, την τεχνολογία και την υπερηφάνεια και είναι ένας σαφής φόρος τιμής στη Γαλλία.

Οι χρωματικές επιλογές βέβαια θυμίζουν και τα πανίσχυρα μοντέλα της CITROEN που πρωταγωνιστούσαν στο WRC. Εκεί που όμιλος Stellantis θα εκπροσωπείται πλέον με τη LANCIA.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

SKODA Fabia 130: Η ιστορία των επιδόσεων (video)

Η επετειακή έκδοση 130, είναι το ταχύτερο SKODA Fabia παραγωγής, όλων των εποχών, ενώ δεν κρύβει τις επιρροές του από το αγωνιστικό Fabia Rally2.     H...

DACIA Bigster mild hybrid G-140 με αυτονομία έως 1.450 χλμ. – Τιμές

Το νέο DACIA Bigster mild hybrid G-140 με κινητήρα διπλού καυσίμου, βενζίνης και υγραερίου είναι άμεσα διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, με πλούσιο εξοπλισμό...

FORD Puma Gen-Ε: Κάντε test drive και κερδίστε έκπτωση

Επισκεφτείτε το δίκτυο των επίσημων εμπόρων της FORD, πραγματοποιείστε το δικό σας test drive και επωφεληθείτε των μοναδικών προνομίων που συνοδεύουν τη δράση FORD...

Παραβάσεις και συλλήψεις για υπέρβαση των ορίων ταχύτητας

Η κατανάλωση αλκοόλ και η υπέρβαση των ορίων ταχύτητας εξακολουθούν να αποτελούν τις κακές συνήθεις αρκετών οδηγών, οι οποίοι αδιαφορούν για το νέο Κ.Ο.Κ.     Η...

Μικρός Δακτύλιος: Μονά – Ζυγά στο κέντρο της Αθήνας

Ο Μικρός Δακτύλιος επέστρεψε στο κέντρο της Αθήνας. Δείτε ποια αυτοκίνητα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα και ποιοι δικαιούνται κάρτα ελεύθερης εισόδου και εξόδου.     Η επιστροφή...

Επίσημο: Η LANCIA επιστρέφει στο WRC (video)

Η LANCIA Ypsilon Rally2 HF Integrale ανεμένεται να κάνει την πρώτη της εμφάνιση στο WRC, στο Ράλι Μόντε Κάρλο του 2026.     Η πολυσυζητημένη επιστροφή της...

Ράλι Κεντρικής Ευρώπης 2025: Νικητής ο Rovanpera, πρωταθλήτρια η TOYOTA (video)

Ο ψύχραιμος Kalle Rovanpera επικράτησε στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης βάζοντας…φωτιά στη μάχη του τίτλου, ενώ η TOYOTA Gazoo Racing εξασφάλισε το πέμπτο συνεχόμενο πρωτάθλημα...

F1: Το αυτοκίνητο ασφαλείας… τα έχει 500

Για 25 χρόνια η MERCEDES-BENZ προσφέρει το αυτοκίνητο ασφαλείας στους αγώνες της Φόρμουλα-1, το οποίο στο γκραν πρι των Η.Π.Α κάνει την 500ή του...