Από το «ασχημόπαπο» των 9 ίππων στον πολιτιστικό θησαυρό της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στις 7 Οκτωβρίου 1948 η Citroën παρουσίασε το ντεσεβό (2CV) στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι κεντρίζοντας το ενδιαφέρον του κοινού κυρίως λόγω της περίεργης όψης του αλλά και της τεχνολογίας που πρέσβευε. Ψιλό, με την κίνηση εμπρός, μεγάλα ελατήρια και αερόψυκτο 2κύλινδρο κινητήρα το 2CV έφερε την επανάσταση. Εμπορικό με ποικίλες χρήσεις το 2CV έγινε κτήμα της εργατικής τάξης με περισσότερο από 5.1 εκατομμύρια πωλήσεις στα 42 χρόνια παραγωγής.