CITROEN C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 – Τιμές (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Με μια νέα υβριδική έκδοση 136 ίππων εμπλουτίζεται η γκάμα του CITROEN C5 Aircross

 

 

To CITROEN C5 Aircross πρόσφατα ανανεώθηκε, αποκτώντας μοντέρνα και δυναμικά χαρακτηριστικά, διατηρώντας την κορυφαία άνεση και την ευρυχωρία. Αλλά έχοντας πλέον και μια πληρέστερη γκάμα. Η οποία, εκτός από το Plug-in Hybrid των 225 ίππων, τώρα αποκτά και ένα νέο, υβριδικό μέλος.

Πρόκειται για C5 Aircross Hybrid 136. To οποίο διαθέτει μια μπαταρία 48V, που επαναφορτίζεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης και έναν καινούργιο 3κύλινδρο κινητήρα 1.199 κ.εκ PureTech 136 ίππων. Η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. ενώ το 40% των εξαρτημάτων του είναι νέο. Αυτό το υβριδικό σύστημα, συνδυάζεται με ένα νέο «εξηλεκτρισμένο» εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη e-DCS6 και έναν ηλεκτροκινητήρα 21kW.

Η επιλογή υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και καδένας χρονισμού συμβάλλει στην απόδοση και τη στιβαρότητα του νέου συστήματος μετάδοσης κίνησης. Το σύστημα έχει προδιαγραφές Euro 6,4 και καθώς λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Miller, ο κινητήρας έχει βελτιωμένη θερμική απόδοση. Ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ισχύ 21kW (28hp) και ροπή 55Nm.

Επιτρέπει στο C5 Aircross να κινείται με 100% ηλεκτρική ισχύ για χαμηλές απαιτήσεις ροπής, σε χαμηλές ταχύτητες, κατά τους ελιγμούς ή την επιβράδυνση και βοηθά τον βενζινοκινητήρα κατά την εκκίνηση. Κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, λειτουργεί ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, γεγονός που μειώνει ταυτόχρονα τη φθορά των φρένων.

Μια μίζα ιμάντα, που τροφοδοτείται από το ενσωματωμένο σύστημα 48V, επιτρέπει στον βενζινοκινητήρα να ξεκινά γρήγορα και με άμεση απόκριση. Η μπαταρία ιόντων λιθίου με διαθέσιμη χωρητικότητα 432Wh, είναι εγκατεστημένη κάτω από το αριστερό μπροστινό κάθισμα, χωρίς να επηρεάζει το μέγεθος του χώρου αποσκευών ή τον εσωτερικό χώρο στην καμπίνα των επιβατών.

Επιπλέον, χάρη σε έναν μετατροπέα τάσης, μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από το ηλεκτρικό σύστημα, μετατρέπεται σε ισχύ 12V για την τροφοδοσία του ενσωματωμένου εξοπλισμού του αυτοκινήτου. Με αυτόν τον τρόπο, δύο ξεχωριστά ηλεκτρικά δίκτυα μπορούν να λειτουργούν παράλληλα.

Εκπέμποντας 127g CO2/km σύμφωνα με τον μικτό κύκλο WLTP, το C5 Aircross Hybrid 136 εκπέμπει 9% λιγότερο CO2 από την μη εξηλεκτρισμένη βενζινοκίνητη έκδοση. Και αντίστοιχα 12% λιγότερο CO2 από την έκδοση diesel.

Η μέση εξοικονόμηση καυσίμου υπολογίζεται σε 15%, σε σύγκριση με τις αυτόματες βενζινοκίνητες εκδόσεις PureTech 130 EAT8. Η αποδοτικότητα είναι ακόμη μεγαλύτερη όταν το όχημα κινείται σε αστικό περιβάλλον, με μέση εξοικονόμηση καυσίμου σχεδόν 20%!

Το C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 διατηρεί βέβαια την άνεση και τα χαρακτηριστικά του C5 Aircross. Όπως την ανάρτηση και τα καθίσματα Citroën Advanced Comfort.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει αναβαθμιστεί με μια ειδική οθόνη, όπου ο οδηγός έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την υβριδική οδήγηση. Ξεχωρίζει το στροφόμετρο σε μπλε χρώμα που δείχνει την 100% ηλεκτρική λειτουργία οδήγησης.

Υπάρχουν ακόμα ενδείξεις για τη ροή ενέργειας του υβριδικού συστήματος κίνησης, την ένδειξη φόρτισης της μπαταρίας και τη λειτουργία οδήγησης, μέσω μετρητή ισχύος (Charge, Eco, Power).
Διαθέσιμο είναι και το ποσοστό της απόστασης που διανύθηκε σε ηλεκτρική λειτουργία, ανά πάσα στιγμή και κατά μέσο όρο.

Το C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις You!, You! Connect, Plus, Max και στην ειδική έκδοση Ε-Series. Οι τιμές ξεκινούν από 31.500 ευρώ και φτάνουν μέχρι τα 38.500 ευρώ για την κορυφαία E-Series. Όπως όλα τα μοντέλα της CITROEN και το C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 συνοδεύεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση.

Μέχρι το τέλος του χειμώνα πάντως προσφέρεται με ειδικές εκπτώσεις, μέσω του προγράμματος CITROEN Winter Sales.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MAZDA EZ-6 : Το μελλοντικό (;) ηλεκτρικό 6 (video)

Με αρκετά παραδοσιακά χαρακτηριστικά της MAZDA, αλλά και υπερσύγχρονη τεχνολογία από την Κίνα, το ηλεκτρικό EZ-6 μας φέρνει αρκετά μηνύματα για το μέλλον     Είναι ξεκάθαρο...

F1 : Ο πρώτος οδηγός της AUDI

Ο Nico Hulkenberg είναι ο ένας από τους δύο πιλότους που θα οδηγήσουν τα μονοθέσιά της AUDI στο ξεκίνημά της στη Φόρμουλα-1     Θέλοντας να τονίσει...

Κ.Τ.Ε.Ο. : Πότε περνούν από τεχνικό έλεγχο τα καινούργια οχήματα – Ημερομηνίες

Δείτε μέχρι πότε πρέπει να επισκεφθούν τα Κ.Τ.Ε.Ο. τα καινούργια οχήματα και όσα μεταβιβάστηκαν πρόσφατα         Ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων, όλοι ξέρουμε ότι είναι υποχρεωτικός....

MINI Aceman : Ηλεκτρικό crossover πόλης (video)

Το Aceman είναι ένα ηλεκτρικό πενταθέσιο MINI, ιδανικό για τις αστικές μετακινήσεις διατηρώντας παράλληλα την ευελιξία και τη λειτουργικότητα ενός Crossover       Η MINI επιστρέφει στη...

MITSUBISHI “Diamond Bonus Deals” με όφελος πάνω από 4.000 ευρώ

Το νέο προωθητικό πρόγραμμα "Diamond Bonus Deals" της MITSUBISHI Motors προσφέρει σημαντικά προνόμια για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν τα νέα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας     Τα...

Ένας 12χρονος Έλληνας στο Karting Academy Trophy 2024

  Από τα θρανία στις πίστες θα βρεθεί ο Νικόλας Καραγιάννης, ο οποίος θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα, στο FIA Karting Academy Trophy 2024. Έναν θεσμό...

SMART Concept #5 για εκτός πόλης αποδράσεις

Το Concept #5 είναι το πιο ευρύχωρο και ευέλικτο όχημα της SMART μέχρι σήμερα, σηματοδοτώντας την είσοδο της μάρκας στην κατηγορία των premium μεσαίων...

Ο διάσημος πρώτος επιβάτης του ιπτάμενου αυτοκινήτου Klein Vision (video)

  Ο διάσημος μουσικός Jean Michel Jarre έγινε ο πρώτο επιβάτης που πέταξε με το ιπτάμενο αυτοκίνητο της εταιρείας Klein Vision       Ο καθηγητής Stefan Klein θεωρείται...