CITROEN C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 – Τιμές (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Με μια νέα υβριδική έκδοση 136 ίππων εμπλουτίζεται η γκάμα του CITROEN C5 Aircross

 

 

To CITROEN C5 Aircross πρόσφατα ανανεώθηκε, αποκτώντας μοντέρνα και δυναμικά χαρακτηριστικά, διατηρώντας την κορυφαία άνεση και την ευρυχωρία. Αλλά έχοντας πλέον και μια πληρέστερη γκάμα. Η οποία, εκτός από το Plug-in Hybrid των 225 ίππων, τώρα αποκτά και ένα νέο, υβριδικό μέλος.

Πρόκειται για C5 Aircross Hybrid 136. To οποίο διαθέτει μια μπαταρία 48V, που επαναφορτίζεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης και έναν καινούργιο 3κύλινδρο κινητήρα 1.199 κ.εκ PureTech 136 ίππων. Η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. ενώ το 40% των εξαρτημάτων του είναι νέο. Αυτό το υβριδικό σύστημα, συνδυάζεται με ένα νέο «εξηλεκτρισμένο» εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη e-DCS6 και έναν ηλεκτροκινητήρα 21kW.

Η επιλογή υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και καδένας χρονισμού συμβάλλει στην απόδοση και τη στιβαρότητα του νέου συστήματος μετάδοσης κίνησης. Το σύστημα έχει προδιαγραφές Euro 6,4 και καθώς λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Miller, ο κινητήρας έχει βελτιωμένη θερμική απόδοση. Ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ισχύ 21kW (28hp) και ροπή 55Nm.

Επιτρέπει στο C5 Aircross να κινείται με 100% ηλεκτρική ισχύ για χαμηλές απαιτήσεις ροπής, σε χαμηλές ταχύτητες, κατά τους ελιγμούς ή την επιβράδυνση και βοηθά τον βενζινοκινητήρα κατά την εκκίνηση. Κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, λειτουργεί ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, γεγονός που μειώνει ταυτόχρονα τη φθορά των φρένων.

Μια μίζα ιμάντα, που τροφοδοτείται από το ενσωματωμένο σύστημα 48V, επιτρέπει στον βενζινοκινητήρα να ξεκινά γρήγορα και με άμεση απόκριση. Η μπαταρία ιόντων λιθίου με διαθέσιμη χωρητικότητα 432Wh, είναι εγκατεστημένη κάτω από το αριστερό μπροστινό κάθισμα, χωρίς να επηρεάζει το μέγεθος του χώρου αποσκευών ή τον εσωτερικό χώρο στην καμπίνα των επιβατών.

Επιπλέον, χάρη σε έναν μετατροπέα τάσης, μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από το ηλεκτρικό σύστημα, μετατρέπεται σε ισχύ 12V για την τροφοδοσία του ενσωματωμένου εξοπλισμού του αυτοκινήτου. Με αυτόν τον τρόπο, δύο ξεχωριστά ηλεκτρικά δίκτυα μπορούν να λειτουργούν παράλληλα.

Εκπέμποντας 127g CO2/km σύμφωνα με τον μικτό κύκλο WLTP, το C5 Aircross Hybrid 136 εκπέμπει 9% λιγότερο CO2 από την μη εξηλεκτρισμένη βενζινοκίνητη έκδοση. Και αντίστοιχα 12% λιγότερο CO2 από την έκδοση diesel.

Η μέση εξοικονόμηση καυσίμου υπολογίζεται σε 15%, σε σύγκριση με τις αυτόματες βενζινοκίνητες εκδόσεις PureTech 130 EAT8. Η αποδοτικότητα είναι ακόμη μεγαλύτερη όταν το όχημα κινείται σε αστικό περιβάλλον, με μέση εξοικονόμηση καυσίμου σχεδόν 20%!

Το C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 διατηρεί βέβαια την άνεση και τα χαρακτηριστικά του C5 Aircross. Όπως την ανάρτηση και τα καθίσματα Citroën Advanced Comfort.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει αναβαθμιστεί με μια ειδική οθόνη, όπου ο οδηγός έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την υβριδική οδήγηση. Ξεχωρίζει το στροφόμετρο σε μπλε χρώμα που δείχνει την 100% ηλεκτρική λειτουργία οδήγησης.

Υπάρχουν ακόμα ενδείξεις για τη ροή ενέργειας του υβριδικού συστήματος κίνησης, την ένδειξη φόρτισης της μπαταρίας και τη λειτουργία οδήγησης, μέσω μετρητή ισχύος (Charge, Eco, Power).
Διαθέσιμο είναι και το ποσοστό της απόστασης που διανύθηκε σε ηλεκτρική λειτουργία, ανά πάσα στιγμή και κατά μέσο όρο.

Το C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις You!, You! Connect, Plus, Max και στην ειδική έκδοση Ε-Series. Οι τιμές ξεκινούν από 31.500 ευρώ και φτάνουν μέχρι τα 38.500 ευρώ για την κορυφαία E-Series. Όπως όλα τα μοντέλα της CITROEN και το C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 συνοδεύεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση.

Μέχρι το τέλος του χειμώνα πάντως προσφέρεται με ειδικές εκπτώσεις, μέσω του προγράμματος CITROEN Winter Sales.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

LIVE TV : Δείτε live το LAMBORGHINI Super Trofeo

  Δείτε live από την πίστα Spa-Francorchamps στο Βέλγιο, τον δεύτερο αγώνα του 2024, για το LAMBORGHINI Super Trofeo Europe    

O Carlos Sainz στην FORD

O Carlos Sainz Sr. αλλά και ο Nani Roma θα οδηγήσουν τα FORD Raptor στο Ράλι Ντακάρ του 2025       Μετά την αποχώρηση από την AUDI...

Έλληνες οδηγοί: Φοβισμένοι, επιθετικοί με τα…μάτια στο smartphone

  To 80% των Ελλήνων οδηγών υπερβαίνει τα όρια ταχύτητας, ασχολείται με το smartphone ή το GPS ενώ οδηγεί, ενώ σχεδόν ένας στους δύο βρίζει...

LIVE TV : Δείτε live την εκκίνηση του Ράλι Πορτογαλίας

  Δείτε σε ζωντανή σύνδεση με την Coimbra, την εκκίνηση του Ράλι Πορτογαλίας       Στις χωμάτινες διαδρομές της Πορτογαλίας διεξάγεται ο 5ος αγώνας του WRC για 2024....

DS 3 Hybrid για αθόρυβες, οικονομικές αστικές διαδρομές – Τιμές

Tο DS 3 Hybrid, με την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία του, μπορεί να καλύπτει περισσότερο από το 50% των διαδρομών σε αστικό κύκλο, αμιγώς ηλεκτρικά. Δηλαδή...

BMW M4 CS : Από τις πίστες στους δρόμους (video)

H BMW M4 CS ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο με αγωνιστικά γονίδια. Το οποίο μπορεί να εξυπηρετεί τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης, αλλά και να προσφέρει...

VIDEO : LOTUS Elise με κινητήρα V8 από Hayabusa ανεβαίνει στο ευρωπαϊκό “Pikes Peak”

Δείτε μια LOTUS Elise με κινητήρα 430 ίππων προερχόμενο από SUZUKI Hayabusa, στη μεγαλύτερη και πιο συναρπαστική ανάβαση της Ευρώπης       Η ανάβαση από το Τρέντο...

Κ.Τ.Ε.Ο. : Ποια οχήματα περνούν από τεχνικό έλεγχο το 2024 – Ημερομηνίες

Δείτε μέχρι πότε πρέπει να επισκεφθούν τα Κ.Τ.Ε.Ο. τα καινούργια οχήματα και όσα μεταβιβάστηκαν πρόσφατα         Ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων, όλοι ξέρουμε ότι είναι υποχρεωτικός....