DS 7 CROSSBACK E-Τense 4×4 Plug-In Hybrid

    Κοινοποίησε το άρθρο
    Με τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του (έως και 58 χιλιόμετρα αυτονομία με μηδενικές εκπομπές ρύπων, 30g/km CO2 και 1,3 lt/100 km καυσίμου (WLTP), με 300 ίππους και τετρακίνηση), το DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 Plug-In Hybrid τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας των C-SUV, αλλά και της Γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
    Παραμένοντας πιστή στις αξίες της, η DS Automobiles, προσφέρει υψηλότατου επιπέδου φινέτσα και άνεση, με διάφορες εκδοχές επεξεργασίας της επιφάνειας των επενδύσεων από δέρμα Nappa ή Alcantara, καθώς επίσης και προηγμένη τεχνολογία όπως είναι το DS CONNECTED PILOT, η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, αλλά και η ενεργητική ανάρτηση DS ACTIVE SCAN SUSPENSION.

    ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

    Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές

    Ένα SKODA Elroq, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα, πέντε μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά του.     Η SKODA, ακολουθώντας τον ηλεκτρικό μονόδρομο που ωθείται...

    «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

    Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

    LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

    Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

    To DS 7 CROSSBACK ETENSE 4x4 έχει σχεδιαστεί για να είναι “μπροστά” από την εποχή του και να καλύπτει τις νόρμες περί εκπομπών ρύπων που θα ισχύσουν τα επόμενα χρόνια. Είναι ήδη διαθέσιμο και προσφέρει τη δυνατότητα στους οδηγούς που θα το επιλέξουν, να επωφεληθούν από τη μεγάλη ποικιλία των εκδόσεων και των λύσεων για τις μετακινήσεις τους.

    Με τη νέας γενιάς επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία E-TENSE 4×4, θα αλλάξει τα δεδομένα των πολυτελών SUV. Πιο συγκεκριμένα, η νέα έκδοση του DS 7 Crossback ETENSE 4X4 διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες 80kW (εμπρός/πίσω), έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 200hp και μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13,2kW.

    Αποδίδει συνδυαστικά 300hp με μέγιστη ροπή 520Nm, ενώ παράλληλα διαθέτει τετρακίνηση και ένα drive-by-wire αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (ΕΑΤ8). Συνολικά επιτυγχάνει μέση αυτονομία της τάξεως των 58χλμ (μέτρηση WLTP) σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών, δηλαδή κινούμενο αποκλειστικά με τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, καλύπτοντας πλήρως τις καθημερινές ανάγκες αστικής μετακίνησης με μόλις 1 φόρτιση (σε 1 ώρα και 45 λεπτά, με τη χρήση wall box 7,4kW), ενώ εκπέμπει μόλις 31g/km CO2 σε υβριδική χρήση με μέση κατανάλωση 1,3lt/km. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη διάταξη δεν επηρεάζει τόσο τους χώρους στο εσωτερικό της καμπίνας, όσο και τον χώρο αποσκευών που παραμένουν οι κορυφαίοι στην κατηγορία, απόρροια της ειδικής σχεδίασης της πλατφόρμας EMP2.

    Η ειδίκευση και η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από τους μηχανικούς της DS Automobiles με τη πολύχρονη συμμετοχή τους και την κατάκτηση του Πρωταθλήματος στη Formula E (Οδηγών & Ομάδων) μεταβιβάστηκε και στην plug-in υβριδική έκδοση του DS 7 Crossback.