Η FERRARI αποκαλύπτει σταδιακά την Elettrica, το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό supercar με 830 kW ισχύ, καινοτόμο πλαίσιο, ενεργή ανάρτηση, μεγάλη αυτονομία και υψηλές επιδόσεις. Δείτε όλες τις λεπτομέρειες.
H FERRARI, τιμώντας την ιστορία της εξακολουθεί να δημιουργεί μοναδικά μοντέλα, που έχουν ως βάση τους θερμικούς κινητήρες. Όπως η Amalfi των 640 ίππων. Αλλά αρκετά από αυτά αρχίζουν να…εξηλεκτρίζονται αφού έχουν υποκύψει στον υβριδικό…πειρασμό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν η F80 των 900 ίππων, αλλά και η 849 Testarossa των 1.050 ίππων.
Παράλληλα όμως, η FERRARI, ακολουθώντας το…ρεύμα της εποχής ετοιμάζει και ένα αμιγώς ηλεκτρικό supercar. Πρόκειται για την Elettrica η οποία φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων. Γιατί σηματοδοτεί το πέρασμα της FERRARI στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, χωρίς να χάσει τίποτα από το οδηγικό DNA που την καθιστά θρύλο.
Η νέα ηλεκτρική FERRARI βασίζεται σε μια πλήρως ανασχεδιασμένη αρχιτεκτονική, με εξαιρετικά κοντό μεταξόνιο 2,96 μέτρων και ενσωματωμένη μπαταρία στο πάτωμα, που χαμηλώνει το κέντρο βάρους κατά 80 χιλιοστά, σε σχέση με τα θερμικά μοντέλα. Το σασί και το αμάξωμα κατασκευάζονται από 75% ανακυκλωμένο αλουμίνιο, μειώνοντας τις εκπομπές CO₂ κατά 6,7 τόνους ανά όχημα.
Η Elettrica εξοπλίζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, που αναπτύχθηκαν εξ’ ολοκλήρου στο Μαρανέλο. Είναι μοιρασμένοι στους δύο άξονες, εξασφαλίζοντας τετρακίνηση και αποδίδουν συνολικά 830 kW (περίπου 1.130 ίππους). Η τεχνολογία τους προέρχεται από τη Φόρμουλα-1, προσφέροντας υψηλή απόδοση και φυσικά άμεση απόκριση.
Η βάρους 2.300 κιλών FERRARI Elettrica αναμένεται να επιταχύνει από στάση ως τα 100χλμ./ώρα σε 2.5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία των 122kWh της Elettrica, είναι σχεδιασμένη και κατασκευασμένη από τη FERRARI και έχει ενεργειακή πυκνότητα 195 Wh/kg, κορυφαία για την κατηγορία. Η αυτονομία της αναμένεται να φτάνει τα 530 χιλιόμετρα.
Η Elettrica θα έχει σύστημα ανάρτησης 3ης γενιάς και θα διαθέτει τρία ηλεκτρικά προγράμματα οδήγησης (Range, Tour, Performance) μέσω του eManettino. Ενώ ο παραδοσιακός Manettino θα ρυθμίζει τα δυναμικά συστήματα. Με τη βοήθεια της λειτουργίας Torque Shift Engagement, ο οδηγός, μέσω paddles πίσω από το τιμόνι, θα μπορεί να επιλέξει πέντε επίπεδα ισχύος.
Ακόμα και ο ήχος αναμένεται να είναι μοναδικός. Γιατί αντί για τεχνητό ήχο κινητήρα, η FERRARI έχει αναπτύξει ένα αυθεντικό ακουστικό προφίλ, που προέρχεται απευθείας από τις δονήσεις του συστήματος κίνησης, ενισχύοντας την οδηγική εμπειρία.
Η παγκόσμια πρεμιέρα της FERRARI Elettrica έχει προγραμματιστεί για την άνοιξη του 2026, με το εσωτερικό να αποκαλύπτεται στις αρχές του ίδιου έτους.
To…κάστρο της FERRARI έπεσε, αλλά τα ηλεκτρικά άλογα υπόσχονται ένα συναρπαστικό μέλλον.