FERRARI F80: Με 1.200 ίππoυς και ούτε…4 εκατομμύρια ευρώ (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Με συνδυασμένη μέγιστη ισχύ 1200 ίππων, το V6-υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της F80 την καθιστά το πιο ισχυρό αυτοκίνητο δρόμου που βγήκε ποτέ από τις πύλες του εργοστασίου της FERRARI.

 

 

Ένα νέο κεφάλαιο έγραψε η FERRARI στην ιστορία των θρυλικών υπεραυτοκινήτων της. Γιατί με την αποκάλυψη της εντυπωσιακής F80 συνεχίζει την παράδοση θρυλικών μοντέλων. Όπως είναι η GTO, η F40 και η LaFerrari.

Από το Μαρανέλο θα βγουν μόλις 799 αντίτυπα της F80. Η οποία διαφέρει από οτιδήποτε άλλο στο σημερινό κόσμο των supercars. Γιατί συνδυάζει τα κορυφαία τεχνολογικά τα χαρακτηριστικά, με ασυμβίβαστα επίπεδα χρηστικότητας στο δρόμο, όπου μπορεί να οδηγηθεί με ευκολία. Γιατί όλα τα υπεραυτοκίνητα, είναι προσανατολισμένα για οδήγηση σε πίστες.

Η αρχιτεκτονική της F80 είναι τόσο ακραία, που η διάταξη που επιλέχθηκε, έχει ως αποτέλεσμα μια πιο στενή, οδηγοκεντρική καμπίνα. Η οποία παρόλα αυτά προσφέρει εξαιρετικό χώρο και άνεση στον επιβάτη. Αυτή η επιλογή είχε κρίσιμα οφέλη όσον αφορά την ελαχιστοποίηση της αντίστασης και του βάρους.

Ο χώρος του πιλοτηρίου έχει μια ξεχωριστή αίσθηση μονοθέσιου. Παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο έχει άδεια για για δύο επιβάτες.

Στο παρελθόν, η GTO και η F40 τροφοδοτούνταν από έναν turbo V8. Επειδή τα μονοθέσια της Φόρμουλα-1 χρησιμοποιούσαν υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες τη δεκαετία του 1980.

Σήμερα, τόσο στη Φόρμουλα-1 όσο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), οι κινητήρες είναι turbo V6 ICE που συνδυάζονται με ένα υβριδικό σύστημα 800 V. Έτσι, η ίδια αρχιτεκτονική που χρησιμοποίησε η 499P, η οποία σημείωσε δύο διαδοχικές νίκες στις 24 Ώρες του Λε Μαν, μεταφέρθηκε στην F80.

Tο σύστημα μετάδοσης κίνησης όμως συμπληρώνεται περαιτέρω από την εισαγωγή, για πρώτη φορά σε μια FERRARI, τεχνολογίας ηλεκτρικού τούρμπο. H οποία, με έναν ηλεκτροκινητήρα εγκατεστημένο μεταξύ της τουρμπίνας και του συμπιεστή κάθε turbo, επιτρέπει μια εξαιρετική ειδική ισχύ εξόδου. Αλλά και στιγμιαία απόκριση από χαμηλά στο εύρος στροφών.

Ο τρίλιτρος V6 της F80 είναι η απόλυτη έκφραση του εξακύλινδρου κινητήρα της FERRARI. Αποδίδει 900 ίππους, καθιστώντας τον τον κινητήρα με την υψηλότερη ειδική ισχύ όλων των εποχών στην ιστορία της μάρκας.

Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 850 Nm, ενώ το στροφόμετρο μπορεί να δείξει μέχρι και 9.200 σ.α.λ. Επιπλέον, ο ηλεκτρικός μπροστινός άξονας και ο πίσω κινητήρας του υβριδικού συστήματος προσθέτουν άλλους 300 ίππους. Το κιβώτιο είναι 8 σχέσεων, διπλού συμπλέκτη, προδιαγραφών F1.

Όλα τα παραπάνω μας προετοιμάζουν για…αγωνιστικές επιδόσεις. Η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 350 χλμ./ώρα ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 2,15 δευτερόλεπτα! Και σε 5,75” τα 0-200 χλμ./ώρα.

Η αεροδυναμική βέβαια παίζει βασικό ρόλο στην F80. Με λύσεις όπως το ενεργό πίσω φτερό, ο πίσω διαχύτης και το επίπεδο κάτω μέρος του αμαξώματος. Αλλά και το μπροστινό φτερό τριπλάνου και το S-Duct που συνεργάζονται για να δημιουργήσουν 1000 κιλά κάθετη δύναμη στα 250 χλμ./ώρα.

Αυτό το αποτέλεσμα ενισχύεται περαιτέρω χάρη στην ενεργή ανάρτηση. Αλλά και από τον ηλεκτρικό μπροστινό άξονα, ο οποίος εξασφαλίζει την ικανότητα τετρακίνησης. Φυσικά και τα νέα φρένα με τεχνολογία CCM-R Plus, προέρχονται από αγωνιστικά μοντέλα.

Για την αισθητική της κορυφαίας FERRARI, δεν υπάρχουν σχόλια. Γιατί η F80 έχει ένα έντονα φουτουριστικά στοιχεία, με αναμφισβήτητες αναφορές στην αεροδιαστημική.

Αν σας άνοιξε η… όρεξη, υπάρχουν και ορισμένες χρηστικές πληροφορίες. Η F80 έχει μήκος 4,84 μέτρα και πλάτος 2,06μ. Άρα θα βρει θέση στα περισσότερα γκαράζ. Ακόμα και στα… χαμηλοτάβανα, αφού το ύψος της δεν ξεπερνά τα 1.14 μέτρα.

Επίσης το ρεζερβουάρ χωράει 63,5 λίτρα βενζίνης. Αλλά η κατανάλωση δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα. Για να μην έχετε άγχος με τα…απρόοπτα μάλιστα, συνοδεύεται και με εγγύηση 7 ετών.

Αν όλα τα παραπάνω καλύπτουν τις απαιτήσεις σας, θα χρειαστεί να εκταμιεύσετε, ούτε 4 εκατομμύρια ευρώ. Γιατί οι τιμές αναμένεται να ξεκινούν από τα 3,6 εκατομμύρια ευρώ.

Σε διαφορετική περίπτωση, μπορείτε να απολαύσετε τη FERRARI F80 δωρεάν. Στο παρακάτω video.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

CUPRA Formentor VZ5: Η επιστροφή των πεντακύλινδρων κινητήρων

Το νέο CUPRA Formentor στην έκδοση VZ5 των 390 ίππων, απευθύνεται στους λάτρεις των επιδόσεων που προσφέρουν οι κινητήρες εσωτερική καύσης.     Η είδηση της έλευσης...

Μικρός Δακτύλιος: Μονά – Ζυγά στο κέντρο της Αθήνας

Ο Μικρός Δακτύλιος επέστρεψε στο κέντρο της Αθήνας. Δείτε ποια αυτοκίνητα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα και ποιοι δικαιούνται κάρτα ελεύθερης εισόδου και εξόδου.     Η επιστροφή...

RENAULT Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 300hp: Υβριδική απογείωση – Τιμές

Με υπερσύγχρονο υβριδικό σύνολο 300 ίππων, τετρακίνηση, αποκλειστικές τεχνολογίες και ιδιαίτερο σχεδιασμό, το RENAULT Rafale Hyper Hybrid E-Tech καταφέρνει να μην θεωρείται ένα ακόμα...

FERRARI Elettrica: Το…κάστρο με τα ηλεκτρικά άλογα

Η FERRARI αποκαλύπτει σταδιακά την Elettrica, το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό supercar με 830 kW ισχύ, καινοτόμο πλαίσιο, ενεργή ανάρτηση, μεγάλη αυτονομία και υψηλές...

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πήγε «στο φεγγάρι και γύρισε», χωρίς αλλαγή μπαταρίας

Μια FORD Mustang Mach-E έχει διανύσει μέσα σε τρία χρόνια, περισσότερα από 400.000 χλμ. με την μπαταρία της να εξακολουθεί να αποδίδει σαν καινούργια.     Η...

Τι έδειξαν οι έλεγχοι για ανασφάλιστα οχήματα και τέλη κυκλοφορίας – Τα πρόστιμα

Περισσότερες από 218.000 παραβάσεις εντόπισαν οι ηλεκτρονικοί έλεγχοι για ανασφάλιστα ή οχήματα που δεν έχουν πληρωμένα τέλη κυκλοφορίας.     Οι ηλεκτρονικοί, διασταυρωτικοί έλεγχοι που είχαν ανακοινωθεί,...

ALFA ROMEO Tonale: Ετοιμοπαράδοτη με έκπτωση πάνω από 4.000 ευρώ – Τιμές

Η Tonale, το μεσαίο SUV της ALFA ROMEO προσφέρεται πλέον με νέες τιμές, με την υβριδική έκδοση των 160 ίππων να ξεκινάει κάτω από...

Πως θα κερδίσετε ένα OPEL Frontera για έναν ολόκληρο χρόνο

Οι Frontera Days της OPEL συστήνουν στο κοινό το νέο SUV της μάρκας, το οποίο οδηγώντας το, μπορεί να το εξασφαλίσετε για έναν χρόνο,...