FORD Mustang με 454 ατμοσφαιρικά άλογα – Τιμές

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Η Mustang ανανεώνεται, διατηρώντας τον αυθεντικό της χαρακτήρα, και έχοντας πλέον συνδεδεμένη τεχνολογία και κορυφαίες επιδόσεις, στοχεύει να κατακτήσει τις καρδιές μιας ολόκληρης νέας γενιάς οδηγών

 

Σε μια εποχή που τα περισσότερα αυτοκίνητα μπαίνουν ή ετοιμάζονται να μπουν στην…πρίζα, υπάρχουν και μοντέλα όπως η «αυθεντική» Mustang, που μας θυμίζουν το ένδοξο παρελθόν της αυτοκίνησης.

Το 2024 η FORD Mustang γιορτάζει 60 χρόνια συνεχούς παραγωγής. Στο διάστημα αυτό έχουν πωληθεί περισσότερα από 10 εκατομμύρια αντίτυπα της. Παράλληλα, το θρυλικό “pony”, έχει κάνει χιλιάδες εμφανίσεις στον κινηματογράφο, την τηλεόραση, τη μουσική σκηνή και τα βιντεοπαιχνίδια. Την ίδια στιγμή έχει γίνει το πιο δημοφιλές όχημα στον κόσμο στο Facebook.

Αν και η FORD έχει δώσει μεγάλο βάρος στην ηλεκτρική Mustang Mach-E, τιμώντας την ιστορία της, όχι μόνο διατηρεί στην παραγωγή την αυθεντική Mustang, αλλά και την εκσυγχρονίζει.

Η νέα Ford Mustang συνδυάζει μια μοντέρνα εμφάνιση με σχεδιαστικά στοιχεία τα οποία αντλούν έμπνευση από την κληρονομιά της.

Το χαμηλό, οριζόντιο «φρύδι» στο εμπρός μέρος του χαρακτηριστικού καπό τριών τμημάτων ευθυγραμμίζεται με τους νέους προβολείς LED, δημιουργώντας ένα πιο εντυπωσιακό εμπρός μέρος, το οποίο είναι επηρεασμένο από την αρχική σχεδίαση του μοντέλου της δεκαετίας του 1960. Συγχρόνως, το συγκεκριμένο τμήμα έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να προσφέρει επίσης βελτιωμένη προστασία στους πεζούς σε περίπτωση ατυχήματος.

Για πρώτη φορά, κάθε μοντέλο της ολοκαίνουριας σειράς Mustang φέρει το δικό του, μοναδικό εμπρόσθιο μέρος. H νέα GT διαθέτει μεγαλύτερα ανοίγματα στη μάσκα, για αυξημένη ροή αέρα. Η αεροδυναμική βελτιστοποιείται περαιτέρω τόσο με την προσθήκη νέων αεραγωγών στο καπό, όσο και με τον ανασχεδιασμό του εμπρός splitter.

Η κομψή γραμμή της οροφής, η φαρδιά σιλουέτα που θυμίζει δρομέα και ο κοντύτερος πίσω πρόβολος παραμένουν πιστές στις αναλογίες του μοντέλου πρώτης γενιάς. Ενώ τα φαρδύτερα πίσω φτερά, σε πραγματικό στυλ Mustang, προσδίδουν δύναμη στο τμήμα του αμαξώματος που βρίσκεται πάνω από τους πίσω τροχούς.

Στο μακρύ πίσω μέρος φιλοξενούνται τα φωτιστικά σώματα με τις χαρακτηριστικές τρεις μπάρες, καθώς και ένας ανασχεδιασμένος διαχύτης για βελτιωμένη αεροδυναμική ισορροπία.

Η Mustang Convertible συνεχίζει να προσφέρει όπως και στο παρελθόν μια αίσθηση ελευθερίας με ανοιχτή την οροφή. Η πλήρως επενδεδυμένη και μονωμένη υφασμάτινη οροφή ανοίγει και κλείνει με ένα απλό άγγιγμα και με την απαγκίστρωση της σχετικής κεντρικής ασφάλειας στο εσωτερικό. Η συμπαγής σχεδίαση της οροφής και η υιοθέτηση μιας ανεξάρτητης ανάρτησης στον πίσω άξονα συμβάλλουν επίσης στη δημιουργία ενός ευρύχωρου πορτ μπαγκάζ, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει δύο τσάντες γκολφ.

Κάτω από το καπό ένα νέο κάλυμμα κινητήρα, μια μαύρη μπάρα θόλων, ένα ανασχεδιασμένο σήμα, καθώς και οι πιο προσεγμένες καλωδιώσεις και σωληνώσεις καυσίμου και φρένων, συμβάλλουν στη βελτίωση της αισθητικής του χώρου στον οποίο φιλοξενείται η καρδιά της νέας Mustang.

Η νέα Mustang λανσάρεται με 12 χρωματικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένων τριών νέων αποχρώσεων. Των Blue Ember, Vapor Blue και Yellow Splash.

Το νέο μοντέλο, το οποίο έρχεται πλέον και στην Ευρώπη, έχει αναβαθμισμένο hardware, λογισμικό και ρυθμίσεις, καθώς και έναν νέο V8 κινητήρα 5,0 λίτρων τέταρτης γενιάς (Gen IV), ο οποίος αποδίδει ισχύ 446 ίππους, έχοντας μέγιστη ροπή 540 Nm.

Ο κινητήρας της Mustang GT είναι εφοδιασμένος με νέο σύστημα εισαγωγής με διπλή εισαγωγή αέρα και δύο πεταλούδες γκαζιού, με στόχο την ελαχιστοποίηση των απωλειών στην εισαγωγή και την επίτευξη υψηλότερου ρυθμού ροής αέρα για καλύτερη απόδοση.

Σε χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής ανοίγει μία μόνο πεταλούδα γκαζιού για λόγους αποδοτικότητας, ενώ η δεύτερη ανοίγει συγχρονισμένα στις υψηλότερες στροφές για μεγιστοποίηση της αποδιδόμενης ισχύος. Ο άμεσος και έμμεσος ψεκασμός υψηλής και χαμηλής πίεσης συνεργάζονται για την παροχή, αντίστοιχα, αυξημένης ροπής και ισχύος στις χαμηλές και υψηλές στροφές

Ο τέταρτης γενιάς κινητήρας, διαθέτει ακόμα στροφαλοφόρο άξονα από σφυρήλατο χάλυβα με επίστρωση πολυμερούς για μειωμένη τριβή και αυξημένη αντοχή, αλλά και μπιέλες που κατασκευάζονται με τη διαδικασία της πυροσυσσωμάτωσης για αξιόπιστη λειτουργία στις υψηλές στροφές.
Οι νέοι εκκεντροφόροι εισαγωγής και εξαγωγής ελέγχουν τις βαλβίδες μεγάλης διαμέτρου, ενώ το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των εκκεντροφόρων Ti-VCT εξασφαλίζει ιδανική κατανομή της ισχύος σε όλο το εύρος περιστροφής του κινητήρα.

Οι οδηγοί που θα αποφασίσουν τα…τιθασεύσουν τη νέα Mustang, θα έχουν έως και έξι προφίλ οδήγησης διαθέσιμα. Τα Drive Modes που διατίθενται είναι τα Normal, Sport, Slippery, Drag και Track, ενώ μια ρύθμιση που μπορεί να εξατομικευτεί, επιτρέπει στον οδηγό να «συντονίσει» αυτοκίνητο σύμφωνα με τις προσωπικές του προτιμήσεις. Με την επιλογή κάθε Drive Mode, τα υψηλής πιστότητας και ποιότητας γραφικά στον ψηφιακό πίνακα οργάνων προσαρμόζονται ανάλογα στις επιμέρους λειτουργίες.

Αναβαθμισμένη αναμένεται και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, χάρη στη βελτιστοποίηση της γεωμετρίας της ανάρτησης που συνεισφέρει στη μείωση των τάσεων υποστροφής. Επίσης, ο ταχύτερος λόγος υποπολλαπλασιασμού του τιμονιού βελτιώνει τη δυναμική οδήγησης της νέας Mustang στις στροφές.

Η Mustang GT διατίθεται με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ή χειροκίνητο 6 σχέσεων. Το σύστημα rev-matching διατηρεί τις στροφές του κινητήρα κατά το χειροκίνητο κατέβασμα των ταχυτήτων, ώστε να διασφαλίζεται ομαλή εμπλοκή της επόμενης σχέσης. Είναι στάνταρ στην Mustang GT και προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια και εκλεπτυσμένη αίσθηση στον οδηγό.

Το Performance Pack είναι στάνταρ και περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, φρένα της Brembo με ενισχυμένες δαγκάνες και Active Valve Exhaust που εξασφαλίζει ήχους κινητήρα ανάλογα με το οδηγικό σενάριο. Η προαιρετική ενεργή ανάρτηση MagneRide® παρακολουθεί τις συνθήκες του δρόμου χίλιες φορές το δευτερόλεπτο και χρησιμοποιεί ένα υγρό το οποίο ελέγχεται ηλεκτρονικά για να ρυθμίζει την απόσβεση ανάλογα με τις ανάγκες.

Η Mustang βέβαια είναι ένα αυτοκίνητο γεννημένο για…παιχνίδια. Έτσι, με την οπτική απήχηση και λειτουργικότητα ενός παραδοσιακού, μηχανικού χειρόφρενου, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο drift brake «ξεκλειδώνει» την ικανότητα drifting της πισωκίνητης Mustang. Το Performance Electronic Parking Brake είναι σχεδιασμένο τόσο για τους αρχάριους οδηγούς που θέλουν να μάθουν και να βελτιώσουν τις ικανότητές τους στο drift, όσο και για να παρέχει στους πιο έμπειρους ένα σύστημα έτοιμο για αγώνες.

Στο εσωτερικό, η Mustang έβδομης γενιάς διαθέτει ένα σύγχρονο τεχνολογικά, οδηγοκεντρικό cockpit, που τιμά όμως την κληρονομιά του μοντέλου.

Το παραδοσιακό άνω τμήμα του ταμπλό με τα χαρακτηριστικά διπλά «φρύδια» έχει δώσει τώρα τη θέση του σε μια ρέουσα και πιο «ανοιχτή» διάταξη με επένδυση από γυαλί, προσφέροντας ένα πιο καθαρό και ελκυστικό περιβάλλον για τον οδηγό.

Πίσω από το νέο τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα και την παχύτερη στεφάνη που προσφέρει καλύτερο έλεγχο, βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,4 ιντσών. Ο οποίος μπορεί να διαμορφωθεί ώστε να απεικονίζει διαφορετικές διατάξεις ενδείξεων και νέα, προσαρμοζόμενα γραφικά, ανάλογα με το Drive Mode.

Αυτός ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ρέει απρόσκοπτα καταλήγοντας σε μια κεντρική οθόνη SYNC 4 13,2 ιντσών. Με αισθητή κλίση προς τον οδηγό, οι δύο οθόνες βρίσκονται πίσω από το ίδιο κομμάτι ενσωματωμένου γυαλιού.

Οι πλήρως προσαρμόσιμες ενδείξεις του ψηφιακού συμπλέγματος που δημιουργούν οι οθόνες, καθώς και ο εσωτερικός φωτισμός της Mustang, χαρακτηρίζονται από τα σκούρα χρώματα και τις χάλκινες αποχρώσεις τους.

Όπως και στην Mach-E, καθώς πλησιάζει το όχημα, ο φωτισμός με animation και οι μοναδικές για την Mustang ενδείξεις στις οθόνες καλωσορίζουν τον οδηγό. Συνολικά, οι ενδείξεις των οθονών και ο φωτισμός στην καμπίνα μπορούν να εξατομικευτούν, με τις πρώτες να προσαρμόζονται στο επιλεγμένο Drive Mode.

Για τα δερμάτινα καθίσματα, τα μαλακά σε αφή πλαστικά που βρίσκονται στον πίνακα οργάνων και τις επενδύσεις των θυρών, καθώς και για το πλήρως δερμάτινο τιμόνι της νέας Mustang έχει αναπτυχθεί ένα νέο σαγρέ μοτίβο.

Η αντικατάσταση και «μεταφορά» των φυσικών διακοπτών και χειριστηρίων για λειτουργίες, όπως ο κλιματισμός, στην οθόνη αφής, απελευθέρωσε πρόσθετο χώρο στην κεντρική κονσόλα για την αποθήκευση προσωπικών αντικειμένων και την εγκατάσταση μιας επιφάνειας για την ασύρματη φόρτιση smartphone.

Το πιο πρόσφατο σύστημα SYNC 4 της FORD μπορεί επίσης να ενσωματώσει smartphone χωρίς καλώδια, χρησιμοποιώντας ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto.
Για τους λάτρεις της οδήγησης σε πίστα, θύρες USB για τη σύνδεση καμερών ή συσκευών για την καταγραφή δεδομένων είναι έξυπνα τοποθετημένες πιο ψηλά από το σημείο του κεφαλιού των επιβατών, ώστε να μην κρέμονται καλώδια στο cockpit.

Το στάνταρ ηχοσύστημα B&O παράγει καθαρό ήχο μέσω 12 ηχείων και ενός subwoofer. Η θέση στην οποία έχουν τοποθετηθεί τα ηχεία, καθώς και η ρύθμισή τους, είναι ειδικά σχεδιασμένες για την Mustang, όπως και το ειδικό μενού ελέγχου στο σύστημα SYNC 4.

Η νέα Mustang είναι επίσης συμβατή με τις ενημερώσεις λογισμικού FORD Software Updates, οι οποίες με την πάροδο του χρόνου αναβαθμίζουν ασύρματα το όχημα.
Η νέα γενιά της Mustang, όπως αναμενόταν, είναι εξοπλισμένη με τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού επόμενης γενιάς της FORD. Oπως τα Lane Centring Assist, Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Lane Centring Assist, Evasive Steer Assist και Reverse Brake Assist.

Αν όλα τα παραπάνω δεν είναι αρκετά για να δελεάσουν τους φίλους της Mustang, υπάρχει και η πιο…ατίθαση έκδοση Dark Horse.
Είναι ιδανική για χρήση σε πίστα και τροφοδοτείται από μια ισχυρότερη έκδοση του V8 κινητήρα, με νέους εκκεντροφόρους και ρυθμίσεις που αυξάνουν την απόδοση στους 454 ίππους.

Οι νέες Mustang διατίθενται τώρα για παραγγελία στην Ελλάδα, με τις τιμές να ξεκινούν από 76.295 ευρώ για την έκδοση Fastback GT με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Με το 10-τάχυτο αυτόματο η τιμή ανεβαίνει στα 80.304 ευρώ.

Η Convertible GT κοστίζει 86.324 ευρώ και η Dark Horse, 92.092 ευρώ με μηχανικό και 96.061 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MAZDA EZ-6 : Το μελλοντικό (;) ηλεκτρικό 6 (video)

Με αρκετά παραδοσιακά χαρακτηριστικά της MAZDA, αλλά και υπερσύγχρονη τεχνολογία από την Κίνα, το ηλεκτρικό EZ-6 μας φέρνει αρκετά μηνύματα για το μέλλον     Είναι ξεκάθαρο...

F1 : Ο πρώτος οδηγός της AUDI

Ο Nico Hulkenberg είναι ο ένας από τους δύο πιλότους που θα οδηγήσουν τα μονοθέσιά της AUDI στο ξεκίνημά της στη Φόρμουλα-1     Θέλοντας να τονίσει...

Κ.Τ.Ε.Ο. : Πότε περνούν από τεχνικό έλεγχο τα καινούργια οχήματα – Ημερομηνίες

Δείτε μέχρι πότε πρέπει να επισκεφθούν τα Κ.Τ.Ε.Ο. τα καινούργια οχήματα και όσα μεταβιβάστηκαν πρόσφατα         Ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων, όλοι ξέρουμε ότι είναι υποχρεωτικός....

MINI Aceman : Ηλεκτρικό crossover πόλης (video)

Το Aceman είναι ένα ηλεκτρικό πενταθέσιο MINI, ιδανικό για τις αστικές μετακινήσεις διατηρώντας παράλληλα την ευελιξία και τη λειτουργικότητα ενός Crossover       Η MINI επιστρέφει στη...

MITSUBISHI “Diamond Bonus Deals” με όφελος πάνω από 4.000 ευρώ

Το νέο προωθητικό πρόγραμμα "Diamond Bonus Deals" της MITSUBISHI Motors προσφέρει σημαντικά προνόμια για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν τα νέα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας     Τα...

Ένας 12χρονος Έλληνας στο Karting Academy Trophy 2024

  Από τα θρανία στις πίστες θα βρεθεί ο Νικόλας Καραγιάννης, ο οποίος θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα, στο FIA Karting Academy Trophy 2024. Έναν θεσμό...

SMART Concept #5 για εκτός πόλης αποδράσεις

Το Concept #5 είναι το πιο ευρύχωρο και ευέλικτο όχημα της SMART μέχρι σήμερα, σηματοδοτώντας την είσοδο της μάρκας στην κατηγορία των premium μεσαίων...

Ο διάσημος πρώτος επιβάτης του ιπτάμενου αυτοκινήτου Klein Vision (video)

  Ο διάσημος μουσικός Jean Michel Jarre έγινε ο πρώτο επιβάτης που πέταξε με το ιπτάμενο αυτοκίνητο της εταιρείας Klein Vision       Ο καθηγητής Stefan Klein θεωρείται...