FORD Mustang GTD: Παράθυρο με θέα την ανάρτηση (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Η πιο προκλητική Mustang, η GTD, εντυπωσιάζει όχι μόνο με την ιπποδύναμη και τις επιδόσεις της, αλλά κυρίως με τη δυνατότητά της να δείχνει τη λειτουργία της υπερσύγχρονης ανάρτησης

 

 

 

Η FORD ετοιμάζεται να φέρει στην Ευρώπη την πιο προηγμένη Mustang όλων των εποχών. Πρόκειται για τη Mustang GTD, η οποία θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στις 24 Ώρες του Le Mans.

Πρόκειται για το απόλυτο supercar, το οποίο εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα που αναμένεται να ξεπερνάει τους 800 ίππους. Οι πληροφορίες πάντως για την GTD αποκαλύπτονται σταδιακά.

Η FORD προετοιμάζεται να ξεκινήσει να δέχεται αιτήσεις ενδιαφέροντος από υποψήφιους πελάτες και στην Ευρώπη. Το παράθυρο υποβολής αιτήσεων για τους καταναλωτές της Βόρειας Αμερικής έκλεισε στις 21 Μαΐου, με περισσότερους από 7.500 ενδιαφερομένους να υποβάλλουν αίτηση για την αγορά μιας Mustang GTD MY 2025 ή 2026.

Αν και οι επιδόσεις αναμένεται να είναι το ισχυρότερο «όπλο» της συγκεκριμένης Mustang, η ανάρτησή της είναι αυτή που θα συζητηθεί περισσότερο. Όχι μόνο για τις δυνατότητές της, αλλά κυρίως για τις…ορατές της λειτουργίες. Και όλα αυτά μέσω ενός παραθύρου στην καμπίνα που μετατρέπεται σε βιτρίνα.

Με το παράθυρο αυτό, οι ιδιοκτήτες της Mustang GTD έχουν τη δυνατότητα να θαυμάσουν τις μπλε και χρυσαφί πινελιές των αμορτισέρ, χωρίς να πρέπει να αφαιρεθεί το πάνελ, ενώ ταυτόχρονα ο συνοδηγός μπορεί κυριολεκτικά να παρακολουθεί την ανάρτηση σε δράση.

Με πλάτος που φτάνει σχεδόν τα 60 εκατοστά και ύψος 25, το συγκεκριμένο παράθυρο, είναι κατασκευασμένο από πολυκαρβονικό φύλλο με επίστρωση ανθεκτική στις γρατσουνιές και στις δύο πλευρές του. Η εικόνα της ανάρτησης πάντως θυμίζει ένα εξαιρετικής κατασκευής ρολόι ακριβείας.

Αναμφίβολα πρωτοποριακή, αυτή η ημι-ενεργή ανάρτηση και τα προηγμένα αμορτισέρ ήταν το κλειδί για να μετατραπεί μια Mustang σε Mustang GTD.

Η πίσω ανάρτηση της Mustang GTD, στην οποία τα αμορτισέρ και τα ελατήρια τοποθετούνται χαμηλά και ανάμεσα στους πίσω τροχούς και όχι εν σειρά και πάνω από αυτούς, αποτελεί ένα ακόμη δείγμα ότι η FORD φέρνει σε μοντέλα παραγωγής την αγωνιστική της τεχνογνωσία.

Τα αμορτισέρ Adaptive Spool Valve, τα οποία υπογράφει η Multimatic, μπορούν να μεταβούν από τη πιο μαλακή στην πιο σκληρή ρύθμισή τους, σε μόλις 15 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Δηλαδή έξι φορές ταχύτερα από το ανοιγοκλείσιμο του ανθρώπινου ματιού.

Προσαρμόζονται συνεχώς με βάση το πρόγραμμα οδήγησης, το οδόστρωμα και τις εντολές του οδηγού, προκειμένου να μεγιστοποιούν σε όλες τις συνθήκες την επιφάνεια επαφής των ελαστικών της Michelin με τον δρόμο.

Κάθε αμορτισέρ έχει δύο ελατήρια που συνεργάζονται όταν το αυτοκίνητο κινείται στο δρόμο για να εξασφαλίσουν βέλτιστα επίπεδα άνεσης. Ενεργοποιώντας το πρόγραμμα Track, το ένα από τα δύο ελατήρια συμπιέζεται υδραυλικά, σχεδόν διπλασιάζοντας τη συνολική σκληρότητα του συστήματος. Παράλληλα το ύψος του αυτοκινήτου χαμηλώνει κατά περίπου 40 χιλιοστά, ώστε να μεγιστοποιηθούν οι δυνατότητές του στην πίστα.

Σε αυτή την περίπτωση η μηχανική πρόσφυση αυξάνεται ενώ, όπως ακριβώς συμβαίνει και με ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, η πιο σκληρή ρύθμιση των ελατηρίων βελτιώνει ταυτόχρονα και την πρόσφυση που προέρχεται από την αύξηση της αεροδυναμικής απόδοσης. Έτσι, τα ελαστικά να διατηρούν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το οδόστρωμα τόσο κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα, όσο και στις στροφές.

Πρώτος στόχος της Mustang GTD ήταν εντυπωσιάσει με τη…θέα της ανάρτησής της. Επόμενος είναι, αργότερα μέσα στη χρονιά, να μπορεί να ολοκληρώσει έναν γύρο στη θρυλική πίστα του Nurburgring Nordschleife σε λιγότερα από 7 λεπτά. Αρκεί βέβαια ο οδηγός, την ώρα που θα προσπαθεί να δαμάσει τους ίππους, να μην…θαυμάζει την εικόνα της ανάρτησης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

RENAULT Filante Record 2025: «Φτερό» στον άνεμο

Το RENAULT Filante Record 2025 είναι ένα πρωτότυπο εμπνευσμένο από το παρελθόν, που στόχο έχει να καταρρίψει πολλά ρεκόρ στο μέλλον.     Βλέποντας τις φωτογραφίες του...

H ALFA FERRARI βγήκε από τις σκόνες της (video)

Η μία και μοναδική ALFA FERRARI που κατασκευάστηκε ποτέ, έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση μετά από 30 χρόνια.     Το 1986 εμφανίστηκε στους βρετανικούς αγώνες...

TOYOTA Yaris Cross GR Sport σε Storm Grey

Με νέα χρώματα βάφεται πλέον το TOYOTA Yaris Cross GR Sport, θέλοντας να δείξει ότι και τα SUV μπορούν να έχουν σπορ διαθέσεις.     Τo TOYOTA...

AUDI Q6 e-tron offroad στα…χνάρια του quattro

Το AUDI Q6 e-tron offroad είναι ένα πανίσχυρο πρωτότυπο με δύο ηλεκτροκινητήρες και εντυπωσιακές δυνατότητες αναρρίχησης.     H AUDI έχει μεγάλη παράδοση στα τετρακίνητα μοντέλα. Και...

Νέα CITROEN C4 και C4 X – Τιμές

Διατηρώντας τα βασικά τους χαρακτηριστικά, τα CITROEN C4 και C4 X ανανεώθηκαν, κυρίως εξωτερικά, συνεχίζοντας να προσφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης.     Συνεχίζοντας την ανανέωση των μοντέλων...

Πλαίσιο μιας PORSCHE 934 πουλήθηκε σε τιμή ρεκόρ

Μια χειροποίητη PORSCHE 934 από σωληνωτό πλαίσιο, ξεπέρασε σε δημοπρασία ακόμα και την τιμή πραγματικών συλλεκτικών μοντέλων.     Η PORSCHE 934 ήταν μια αγωνιστική έκδοση της...

Έρχεται το NISSAN Ariya NISMO με 435 ίππους

Η NISMO περιποιήθηκε το NISSAN Ariya e-4ORCE 87 kWh, το οποίο μεταμορφώθηκε σε ένα αυτοκίνητο επιδόσεων που υπόσχεται μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία.     Έχοντας δημιουργήσει παράδοση...

Οι πρώτες ημέρες του Lewis Hamilton στη FERRARI (video)

Ο Lewis Hamilton έφτασε στο Μαρανέλο και έκανε τους πρώτους του γύρους με το μονοθέσιο της FERRARI.     Η εποχή του Lewis Hamilton στη FERRARI ξεκίνησε....