FORD Mustang GTD: Παράθυρο με θέα την ανάρτηση (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Η πιο προκλητική Mustang, η GTD, εντυπωσιάζει όχι μόνο με την ιπποδύναμη και τις επιδόσεις της, αλλά κυρίως με τη δυνατότητά της να δείχνει τη λειτουργία της υπερσύγχρονης ανάρτησης

 

Volvo Ex30

 

 

Η FORD ετοιμάζεται να φέρει στην Ευρώπη την πιο προηγμένη Mustang όλων των εποχών. Πρόκειται για τη Mustang GTD, η οποία θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στις 24 Ώρες του Le Mans.

Πρόκειται για το απόλυτο supercar, το οποίο εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα που αναμένεται να ξεπερνάει τους 800 ίππους. Οι πληροφορίες πάντως για την GTD αποκαλύπτονται σταδιακά.

Η FORD προετοιμάζεται να ξεκινήσει να δέχεται αιτήσεις ενδιαφέροντος από υποψήφιους πελάτες και στην Ευρώπη. Το παράθυρο υποβολής αιτήσεων για τους καταναλωτές της Βόρειας Αμερικής έκλεισε στις 21 Μαΐου, με περισσότερους από 7.500 ενδιαφερομένους να υποβάλλουν αίτηση για την αγορά μιας Mustang GTD MY 2025 ή 2026.

Αν και οι επιδόσεις αναμένεται να είναι το ισχυρότερο «όπλο» της συγκεκριμένης Mustang, η ανάρτησή της είναι αυτή που θα συζητηθεί περισσότερο. Όχι μόνο για τις δυνατότητές της, αλλά κυρίως για τις…ορατές της λειτουργίες. Και όλα αυτά μέσω ενός παραθύρου στην καμπίνα που μετατρέπεται σε βιτρίνα.

Με το παράθυρο αυτό, οι ιδιοκτήτες της Mustang GTD έχουν τη δυνατότητα να θαυμάσουν τις μπλε και χρυσαφί πινελιές των αμορτισέρ, χωρίς να πρέπει να αφαιρεθεί το πάνελ, ενώ ταυτόχρονα ο συνοδηγός μπορεί κυριολεκτικά να παρακολουθεί την ανάρτηση σε δράση.

Με πλάτος που φτάνει σχεδόν τα 60 εκατοστά και ύψος 25, το συγκεκριμένο παράθυρο, είναι κατασκευασμένο από πολυκαρβονικό φύλλο με επίστρωση ανθεκτική στις γρατσουνιές και στις δύο πλευρές του. Η εικόνα της ανάρτησης πάντως θυμίζει ένα εξαιρετικής κατασκευής ρολόι ακριβείας.

Αναμφίβολα πρωτοποριακή, αυτή η ημι-ενεργή ανάρτηση και τα προηγμένα αμορτισέρ ήταν το κλειδί για να μετατραπεί μια Mustang σε Mustang GTD.

Η πίσω ανάρτηση της Mustang GTD, στην οποία τα αμορτισέρ και τα ελατήρια τοποθετούνται χαμηλά και ανάμεσα στους πίσω τροχούς και όχι εν σειρά και πάνω από αυτούς, αποτελεί ένα ακόμη δείγμα ότι η FORD φέρνει σε μοντέλα παραγωγής την αγωνιστική της τεχνογνωσία.

Τα αμορτισέρ Adaptive Spool Valve, τα οποία υπογράφει η Multimatic, μπορούν να μεταβούν από τη πιο μαλακή στην πιο σκληρή ρύθμισή τους, σε μόλις 15 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Δηλαδή έξι φορές ταχύτερα από το ανοιγοκλείσιμο του ανθρώπινου ματιού.

Προσαρμόζονται συνεχώς με βάση το πρόγραμμα οδήγησης, το οδόστρωμα και τις εντολές του οδηγού, προκειμένου να μεγιστοποιούν σε όλες τις συνθήκες την επιφάνεια επαφής των ελαστικών της Michelin με τον δρόμο.

Κάθε αμορτισέρ έχει δύο ελατήρια που συνεργάζονται όταν το αυτοκίνητο κινείται στο δρόμο για να εξασφαλίσουν βέλτιστα επίπεδα άνεσης. Ενεργοποιώντας το πρόγραμμα Track, το ένα από τα δύο ελατήρια συμπιέζεται υδραυλικά, σχεδόν διπλασιάζοντας τη συνολική σκληρότητα του συστήματος. Παράλληλα το ύψος του αυτοκινήτου χαμηλώνει κατά περίπου 40 χιλιοστά, ώστε να μεγιστοποιηθούν οι δυνατότητές του στην πίστα.

Σε αυτή την περίπτωση η μηχανική πρόσφυση αυξάνεται ενώ, όπως ακριβώς συμβαίνει και με ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, η πιο σκληρή ρύθμιση των ελατηρίων βελτιώνει ταυτόχρονα και την πρόσφυση που προέρχεται από την αύξηση της αεροδυναμικής απόδοσης. Έτσι, τα ελαστικά να διατηρούν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το οδόστρωμα τόσο κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα, όσο και στις στροφές.

Πρώτος στόχος της Mustang GTD ήταν εντυπωσιάσει με τη…θέα της ανάρτησής της. Επόμενος είναι, αργότερα μέσα στη χρονιά, να μπορεί να ολοκληρώσει έναν γύρο στη θρυλική πίστα του Nurburgring Nordschleife σε λιγότερα από 7 λεπτά. Αρκεί βέβαια ο οδηγός, την ώρα που θα προσπαθεί να δαμάσει τους ίππους, να μην…θαυμάζει την εικόνα της ανάρτησης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...

FORD Ranger Plug-In Hybrid Trailer Backup Assist: Το pick-up που μπαίνει στην πρίζα και...

0
Με το Trailer Backup Assist της FORD Pro, οι οδηγοί του νέου Ranger Plug-In Hybrid δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν συνεχείς διορθώσεις με το...

SEAT Days – “Black Friday Edition με όφελος έως 1.500€

0
Το νέο προωθητικό πρόγραμμα SEAT Days – “Black Friday Edition” αφορά ετοιμοπαράδοτα Ibiza, Arona και Leon με το όφελος για τον υποψήφιο αγοραστή να...