Με το Trailer Backup Assist της FORD Pro, οι οδηγοί του νέου Ranger Plug-In Hybrid δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν συνεχείς διορθώσεις με το τιμόνι όταν επιχειρούν να παρκάρουν με τρέιλερ.
Το νέο FORD Ranger Plug-In Hybrid, το μοναδικό pick-up μοντέλο τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη που…μπαίνει στην πρίζα, έρχεται εξοπλισμένο με τις πιο σύγχρονες, προηγμένες και έξυπνες τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού. Oι οποίες είναι σχεδιασμένες για να κάνουν την καθημερινότητα τόσο των επαγγελματιών όσο και των φίλων της περιπέτειας και των αποδράσεων ακόμα πιο εύκολη και ασφαλή από ποτέ. Ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίζει το νέο Trailer Backup Assist. Ένα καινοτόμο σύστημα της FORD Pro που απλοποιεί τη διαδικασία της όπισθεν με ρυμουλκούμενο.
Σύμφωνα με την FORD Ευρώπης, το 90% των ιδιοκτητών Ranger χρησιμοποιούν το όχημά τους για ρυμούλκηση. Με το Trailer Backup Assist, ο οδηγός δεν χρειάζεται πλέον να κάνει συνεχείς διορθώσεις με το τιμόνι όταν επιχειρεί να παρκάρει με τρέιλερ. Αντιθέτως, μέσω ενός εύχρηστου περιστροφικού επιλογέα που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, όλοι οι οδηγοί του νέου Ranger Plug-In Hybrid μπορούν να κατευθύνουν το τρέιλερ εκεί που επιθυμούν. Αλλά και να παρακολουθούν την πρόοδο της διαδικασίας μέσω της οθόνης αφής των 12 ιντσών ενώ το σύστημα αναλαμβάνει αυτόματα τις κινήσεις του τιμονιού.
Ενσωματώνοντας δεδομένα που λαμβάνει από κάμερες και αισθητήρες, το νέο σύστημα Trailer Backup Assist υπολογίζει σε πραγματικό χρόνο τη θέση του τρέιλερ και εκτελεί ελιγμούς με απόλυτη ακρίβεια. Ακόμα και σε περιορισμένους χώρους ή σε συνθήκες μειωμένης ορατότητας. Το αποτέλεσμα; Λιγότερο άγχος, περισσότερη ευκολία και μεγαλύτερη ασφάλεια για όλους.
Το νέο Ranger Plug-In Hybrid, με το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης και τη δυνατότητα έλξης έως και 3.500 κιλά, διατηρεί τόσο την επαγγελματική χρηστικότητα όσο και τις δυνατότητες των συμβατικών εκδόσεων Ranger.
Το σύστημα κίνησης του νέου Ranger Plug-In Hybrid που υποστηρίζει το σύστημα Trailer Backup Assist συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα 2.3 λίτρων EcoBoost της FORD με έναν ηλεκτροκινητήρα. Με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 281 ίππους και τη…θηριώδη ροπή, τα ή 697 Nm. Ταυτόχρονα προσφέρει πιο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που ανέρχεται σε μόλις 3,4 λτ./100 χλμ.
Η μπαταρία υψηλής τάσης του νέου Ranger Plug-In Hybrid μπορεί να φορτιστεί ακόμα και σε απλή οικιακή πρίζα τύπου σούκο, προσφέροντας μέγιστη αυτονομία έως και 50 χιλιόμετρα με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.
Ένα ακόμη μοναδικό πλεονέκτημα του νέου Ranger Plug-In Hybrid είναι οι δύο πρίζες των 230V/10Α στην καρότσα, που προσφέρουν ισχύ 2,3 kW. Αρκετή ώστε να φορτίσουν ακόμα και ένα δεύτερο Ranger Plug-In Hybrid. Προαιρετικά, το όχημα μπορεί να εξοπλιστεί με πρίζες 16A με ισχύ 6,9 kW, κατάλληλες για τον πιο απαιτητικό επαγγελματικό εξοπλισμό.
Επίσης, ο οδηγός έχει ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή του επτά διαφορετικά προφίλ οδήγησης (Normal, Eco, Sport και Slippery για χρήση εντός δρόμου και Mud, Sand, Tow/Haul για κίνηση εκτός δρόμου και ρυμούλκηση). Παράλληλα, υπάρχουν τρία διαφορετικά προφίλ λειτουργίας για το σύστημα κίνησης. Αμιγώς ηλεκτρική, μόνο με τον βενζινοκινητήρα ή με συνδυασμό και των δύο.





























