Κλασικά αυτοκίνητα των δεκαετιών από το 50 μέχρι και το 90 συμμετείχαν στο 7ο Ράλι Regularity Μόντε Βοστίτσα.
Στις πανέμορφες διαδρομές της Αιγιάλειας και της Ορεινής Αχαΐας εξελίχθηκε το 7ο Ράλι Regularity Μόντε Βοστίτσα. Το οποίο ήταν ο δεύτερος γύρος του Πρωταθλήματος Regularity της ΟΜΑΕ. Στον αγώνα συμμετείχαν 41 πληρώματα από όλη την Ελλάδα, τα οποία έπρεπε να περάσουν με ακρίβεια τις 67 χρονομετρήσεις.
Η εκκίνηση δόθηκε από το παλαιό λιμάνι του Αιγίου. Στη συνέχεια τα σπάνια και άριστα συντηρημένα ιστορικά αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν προς την Κλειτορία, όπου πραγματοποιήθηκε η στάση ανασυγκρότησης. Για να επιστρέψουν το απόγευμα στο Αίγιο για την τελετή απονομών που πραγματοποιήθηκε στον εξωτερικό χώρο του Πολυκέντρου της Μυρτιάς.
Στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης και της Κατηγορίας G, τερμάτισαν οι Άρης Γεωργοσόπουλος – Νίκος Κοντοπός με FIAT 128 Rally του 1971. Στη δεύτερη θέση και στην πρώτη της κατηγορίας F, βρέθηκαν οι Κυριάκος Φαρμάκης – Μαρία Αθανασοπούλου με VOLVO 122S Amazon του 1963. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Αλέξανδρος Μουρίκης – Δημήτριος Λιάκος με ένα πιο σύγχρονο αυτοκίνητο, το FIAT Cinquecento του 1995, το οποίο ήταν πρώτο στην κατηγορία Κ.
Στην Κατηγορία Ε, την παράσταση έκλεψε το πιο παλαιό αυτοκίνητο του αγώνα, η PORSCHE 356 Speedster του 1955 με πλήρωμα τους Δημήτριο Μπάκο – Αναστάσιο Τσαγκαράκη.
Στην Κατηγορία G, τους νικητές ακολούθησαν οι Χρήστος Λαμπρόπουλος – Παναγιώτης Γεωργακόπουλος με OPEL Kadett B Coupe του 1969 και οι Γιάννης Κοντολάτης – Κώστας Φιλιππακόπουλος με FORD Capri Mk1 του 1971.
Στην Κατηγορία H, πρώτοι ήταν οι Κυριάκος Κοφινάς – Απόστολος Πανόπουλος με MΙΝΙ MKIII του 1973, με δεύτερους τους Βάσο Θεοδόσιου – Κωνσταντίνο Πιπέρο με LANCIA Beta Coupe του 1974. Και τρίτους τους Ασημάκη Σωτηρόπουλο – Ευθύμιο Σουφρίλα με BMW 1602 του 1972.
Στην Κατηγορία I, τη νίκη πήραν οι Δημήτριος Ποριώτης – Μιχαήλ Σιέττος με TΟΥΟΤΑ Starlet του 1979. Ακολούθησαν οι Κωνσταντίνος και Γεράσιμος Θεοχάρης με CITROEN CX Pallas του 1979 και οι Λυμπέρης Παπάζογλου – Μαρία Νικολόπουλου με ALFA ROMEO Alfasud Ti του 1981.
Στην Κατηγορία J1, κυριάρχησαν οι Τριαντάφυλλος και Μαίρη Μαργέτη με BMW 518i Turbo του 1984, ενώ ακολούθησαν οι Βασίλης και Ηλίας Πλέγας με BMW E30 του 1982 και οι Βασίλης Κερκελές – Απόστολος Φάκος με VW Golf GTi του 1985.
Στην Κατηγορία J2, πρώτοι ήταν οι Νικόλαος Πουλιέρης – Άρης Παπακωνσταντίνου με RENAULT 19 του 1990, με δεύτερους τους Γεωργία Πουλή – Χρυσούλα Τσιλιβίκου με SUBARU Legacy του 1991 και τρίτους τους Θεοφάνη Χασιώτη – Αθανάσιο Μίχαλο με RENAULT Clio του 1992.
Στην Κατηγορία Κ, το FIAT Cinquecentoων νικητών ακολούθησαν το PEUGEOT 306 Gti 6 Race του του 1999 των Ηλία Λαλούση – Ιωάννη Κυράνα και το RENAULT Clio Clio Williams του 1994 των Στέλιου Κλαδάκη – Σωκράτη Πανώριου.
Το 7ο Ράλι Regularity Μόντε Βοστίτσα διοργάνωσε, για ακόμα μια χρονιά, η ΑΛΜΑ Αιγίου, η οποία τώρα ετοιμάζεται για την Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας. Αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων που θα διεξαχθεί στις 21 και 22 Ιουνίου 2025!
Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του 7ου Ράλι Regularity Μόντε Βοστίτσα.