Pema Πελοποννησιακό Classic Rally 2025

Κοινοποίησε το άρθρο

Στις πανέμορφες διαδρομές της Πελοποννήσου εξελίχθηκε το Pema Πελοποννησιακό Classic Rally.

 

Volvo Ex30

Με το διήμερο Pema Πελοποννησιακό Classic Rally ξεκίνησε το πρωτάθλημα Regularity του 2025. Το πρώτο σκέλος του αγώνα περιλάμβανε 5 δοκιμασίες στην ορεινή Κορινθία. Σε Αγ. Ιωάννη, Αθίκια, Αρχ. Κλεωνές, Αηδόνια και Ψάρι.

Στην κορυφή της κατάταξης στο τέλος της πρώτης μέρας, βρέθηκε το πλήρωμα των Μιχάλη Μουστάκα – Γιάννη Μελισσουργού με PEUGEOT 106xsi του 1992. Δεύτεροι ήταν οι Αλέξανδρος Μουρίκης – Δημήτριος Λιάκος με FIAT Cinquecento του 1995 και τρίτοι οι Αντώνης Νικολαΐδης – Γιώργος Καϊόγλου με ALFA ROMEO Alfetta GT του 1978. Ενδεικτικό του έντονου συναγωνισμού ήταν, ότι το δέκατο πλήρωμα από το πρώτο είχε διαφορά μόλις 6.9 δευτερόλεπτα!

Παράλληλα το απόγευμα της πρώτης μέρας ολοκληρώθηκε και το Classic Circuit Τρίπολης. Με τους συμμετέχοντες να έχουν έντονες συγκινήσεις στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης. Εκεί δηλαδή που διεξήχθη και ο πρώτος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος ταχύτητας!

Νικητές στο επετειακό Circuit, προς τιμή του αείμνηστου Κώστα Θεοχάρη, αναδείχθηκαν οι Άκης Μερτινός – Γεράσιμος Κυπραίος με PEUGEOT 106 GTi του 2000. Με δεύτερους τους Ηλία Λαλούση – Κωνσταντίνο Κοτσίρη με PEUGEOT 306 GTi του 1999 και τρίτους τους Άρη Γεωργοσόπουλο – Νίκο Κοντοπό με FIAT 128 Rally του 1981.

Το δεύτερο σκέλος του αγώνα είχε πέντε δοκιμασίες στην Αρκαδία και την ορεινή Κορινθία. Σε Πράσινο, Μάτι, Στενό, Καρυά και Στύλια, με τις ανακατατάξεις να είναι διαρκείς.

Αρχικά οι μέχρι τότε πρώτοι Μουστάκας – Μελισσουργός τέθηκαν ουσιαστικά εκτός διεκδίκησης της νίκης. Με την πρώτη θέση να περνά στους Μουρίκη – Λιάκο, οι οποίοι αμέσως μετά την πρώτη δοκιμασία του σκέλους αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα και εγκατέλειψαν.

Στην κορυφή πέρασαν στην επόμενη δοκιμασία οι Κυριάκος και Νικόλας Κοφινάς με VW Golf GTi του 1989. Αλλά όχι για πολύ καθώς αμέσως μετά οι Κυριάκος Φαρμάκης – Μαρία Αθανασοπούλου με VOLVO 122s του 1963, ανέβηκαν στην πρώτη θέση. Όπου και παρέμειναν έως το τέλος του αγώνα!

Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γεωργία Πούλη – Χρυσούλα Τσιλιβίγκου με Subaru Legacy του 1991. Τρίτοι ήταν οι Άρης Γεοργοσόπουλος – Νίκος Κοντοπός.

Το Pema Πελοποννησιακό Classic Rally αποτέλεσε ένα φόρο τιμής στο πρώτο Πελοποννησιακό Regularity που διοργανώθηκε πριν από 30 χρόνια. Με παρόμοια διαδρομή, ενώ και τότε υπήρχε circuit στην Τρίπολη.

Δείτε εδώ την τελικά κατάταξη του αγώνα.

Φωτογραφίες: Nora Agapi

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ταξίδι στην Ισλανδία με MINI Countryman SE ALL4. Περιπέτεια στα Φιόρδ

0
Από καταιγίδες σε παγετώνες. Δείτε πώς το MINI Countryman SE ALL4 αντιμετωπίζει την πιο επικίνδυνη διαδρομή της Ισλανδίας διανύοντας 2.300 χλμ. σε αφιλόξενα εδάφη.   Η...

Αυστηροί έλεγχοι της Τροχαίας: Σύλληψη οδηγού που κινούνταν με 230 χλμ./ώρα υπό την επήρεια...

0
Οδηγός πιάστηκε στη ΝΕΟ Αθηνών-Λαμίας με 230 χλμ./ώρα και θετικό αλκοτέστ. Οι εντατικοί έλεγχοι της Τροχαίας συνεχίζονται.     Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι έλεγχοι της Τροχαίας....

PORSCHE Cayenne Electric: Η νέα εποχή του εμβληματικού SUV – Τιμές

0
Με ισχύ έως 1.156 ίππους, φόρτιση σε 16 λεπτά και αυτονομία 642 χλμ. η PORSCHE Cayenne Electric θέτει νέα στάνταρ στα ηλεκτρικά SUV. Μάθετε...

Δοκιμή LEAPMOTOR T03: Το πιο οικονομικό ηλεκτρικό της αγοράς που αλλάζει το παιχνίδι στην...

0
Οδηγούμε το LEAPMOTOR Leapmotor T03, το πιο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Με αυτονομία έως 265 χλμ. πλούσιο εξοπλισμό και δελεαστική τιμή αποτελεί ιδανική...
Το Mazda 6e στην Ελλάδα

MAZDA 6e: Η ηλεκτρική επανάσταση με ιαπωνική ψυχή και premium χαρακτήρα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο MAZDA 6e εγκαινιάζει την ηλεκτρική εποχή της ιαπωνικής μάρκας με κορυφαίο σχεδιασμό, πολυτελέστατη καμπίνα και χαρακτήρα Jinba Ittai που διατηρεί τη τη...

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...