Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Honda CR-V εξελίχθηκε σε παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία των SUV[1]. Η τελευταία έκδοση του δημοφιλούς compact SUV προτίθεται να ξεπεράσει τις προσδοκίες των πελατών, με βελτιωμένα και μοναδικά χαρακτηριστικά. Το νέο CR-V προσφέρει τώρα μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών, με ανώτερη ποιότητα να χαρακτηρίζει και την παραμικρή λεπτομέρεια.
Το CR-V διαθέτει φρέσκια και προηγμένη εξωτερική σχεδίαση, με φαρδύτερους, πιο μυώδεις θόλους τροχών, πιο έντονες καμπύλες στο καπό και στα πίσω πλαϊνά πάνελ, καθώς και το νέο, εξελιγμένο ‘πρόσωπο’ της οικογένειας Honda με ένα χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς.
Το νέο μοντέλο ανεβάζει τον πήχη στον τομέα της ποιότητας του εσωτερικού, του προηγμένου χαρακτήρα και της ευρυχωρίας – ενώ προσφέρει για πρώτη φορά προαιρετική επταθέσια διάταξη για τα βενζινοκίνητα AWD μοντέλα. Αποτελώντας μέτρο σύγκρισης για προϊόντα πολυτελών μαρκών, προσφέρει βελτιωμένη οδηγική ποιότητα, απόκριση διεύθυνσης, έλεγχο αμαξώματος και διαχείριση NVH. Εξελιγμένο από κάθε άποψη, το νέο CR-V προσφέρει περισσότερη άνεση, πρακτικότητα και συνδεσιμότητα από ποτέ.
Οι ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις του νέου CR-V, το μακρύτερο μεταξόνιο και το μεγαλύτερο πλάτος, διαμορφώνουν ένα αισθητά μεγαλύτερο εσωτερικό. Η βέλτιστη αξιοποίηση χώρου υπογραμμίζεται από την ευρυχωρία που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες, και από το φαρδύτερο, βαθύτερο χώρο αποσκευών με μεγαλύτερη επιφάνεια φόρτωσης. Ένα νέο πάτωμα του χώρου αποσκευών δύο θέσεων επιτρέπει τη δημιουργία μιας επίπεδης επιφάνειας για μακρύτερα αντικείμενα, ενώ μία hands-free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει την πρόσβαση για φόρτωση.
Έξυπνα χαρακτηριστικά καθιστούν το νέο CR-V πιο πρακτικό στην καθημερινή χρήση. Για παράδειγμα, το ύψος της πίσω πόρτας όταν ανοίγει, μπορεί να ρυθμίζεται για αποφυγή επαφής με χαμηλά ταβάνια, ενώ η ευελιξία της καμπίνας αυξάνεται με έναν αποθηκευτικό χώρο τριών διατάξεων στην κεντρική κονσόλα, και βύθιση – ‘με μία κίνηση’ – των διαιρούμενων 60:40 / αναδιπλούμενων πλατών των καθισμάτων της δεύτερης σειράς, για ταχύτερη και ευκολότερη φόρτωση.
Η πλατφόρμα ενσωματώνει την αποκλειστική δομή αμαξώματος ACE™ (Advanced Compatibility Engineering) δεύτερης γενιάς της Honda, που χρησιμοποιεί ένα δίκτυο συνδεδεμένων δομικών στοιχείων για πιο ομοιόμορφη κατανομή της ενέργειας σύγκρουσης. Επιπλέον, στάνταρ προσφέρεται σε όλη τη γκάμα το Honda Sensing™, από τις πιο ολοκληρωμένες φιλοσοφίες ενεργητικής ασφάλειας και τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού στην κατηγορία, συνδυάζοντας ραντάρ και πληροφορίες κάμερας για την υποστήριξη του οδηγού.
Το νέο CR-V χρησιμοποιεί το νέο βενζινοκινητήρα 1.5-L VTEC TURBO της Honda που είδαμε για πρώτη φορά στο πιο πρόσφατο Honda Civic, και έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις ενός αποκλειστικού υπερσυμπιεστή για το CR-V. Προσφέρει έναν αξιοσημείωτο και κορυφαίο συνδυασμό ισχύος και απόδοσης και περιλαμβάνει πολυάριθμες τεχνολογίες για την επίτευξη βέλτιστης οδηγησιμότητας και επιδόσεων.
Ο VTEC TURBO αποδίδει ισχύ 173 PS (127kW) στις 5.600 rpm όταν συνεργάζεται με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (6MT), και 193 PS (142 kW) στις 5.600 rpm για τα μοντέλα CVT. Η μέγιστη ροπή είναι 220 Nm μεταξύ 1.900 και 5.000 rpm για το 6MT και 243 Nm μεταξύ 2.000 και 5.000 rpm για το CVT.
Ο νέος VTEC TURBO προσφέρει από τις κορυφαίες περιβαλλοντικές επιδόσεις στην κατηγορία του. Οι επίσημες τιμές εκπομπών CO2 είναι 143 g/km για το προσθιοκίνητο 6MT μοντέλο, 149 g/km για το 6MT AWD μοντέλο και 158 g/km για οχήματα εφοδιασμένα με CVT – που διαθέτουν τετρακίνηση, στάνταρ. Η κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο NEDC είναι 6,3l/100 km για το μοντέλο 6MT FWD, 6,4l/100 km για το 6MT AWD και 6,8l/100 km για την έκδοση CVT AWD.
Η αυξημένη ιπποδύναμη συγκριτικά με το προηγούμενο βενζινοκίνητο CR-V μεταφράζεται σε αυξημένες επιδόσεις και σημαντικά βελτιωμένη απόδοση. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9,3 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 211 km/h.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 1.5 L VTEC TURBO (6MT) | 1.5 L VTEC TURBO (CVT) | |
4 valves per cylinder | 4 valves per cylinder | ||
Διάμετρος x διαδρομή | mm | 73,0 x 89,5 | |
Κυβισμός | cc | 1.498 | |
Σχέση συμπίεσης | 10,3 | ||
Μέγιστη ισχύς (Κινητήρας) | kW/PS | FWD: 127kW/173PS | AWD: 142kW/193PS |
AWD: 127kW/173PS | |||
στροφές | 5600 rpm | ||
Μέγιστη ροπή (Κινητήρας) | Nm | FWD: 220Nm | AWD: 243Nm |
AWD: 220Nm | |||
στροφές | 1900-5000 rpm (6MT) 2000-5000 rpm (CVT) | ||
Κατηγορία καυσίμου | Αμόλυβδη 95 | Αμόλυβδη 95 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 1.5 L VTEC TURBO (6MT) FWD | 1.5 L VTEC TURBO (6MT) AWD | 1.5 L VTEC TURBO (CVT) | |
Σχέσεις μετάδοσης | 1η | 3.642 | 3.642 | – |
2η | 2.08 | 2.08 | – | |
3η | 1.361 | 1.361 | – | |
4η | 1.023 | 1.023 | – | |
5η | 0.829 | 0.829 | – | |
6η | 0.686 | 0.686 | – | |
Εμπρόσθια | – | – | 0.405 – 2.645 | |
Όπισθεν | 3.673 | 3.583 | 1.264-1.857 | |
Τελική μετάδοση | 4.705 | 4.764 | 5.362 |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Εμπρός | Γόνατα MacPherson |
Πίσω | Πολλαπλών Συνδέσμων (Multi Link) |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | |
Τύπος | Κρεμαγιέρα με δύο πινιόν και ηλεκτρική υποβοήθηση (Electric Power Steering) |
Στροφές από τέρμα σε τέρμα | 2.34 |
Κύκλος στροφής (στους τροχούς) | 11.0 |
Κύκλος στροφής (στο αμάξωμα) | 11.9 |
ΦΡΕΝΑ | |
Εμπρός | Αεριζόμενοι δίσκοι |
Πίσω | Συμπαγείς δίσκοι |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΒΑΡΗ, ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ | ||
Συνολικό μήκος (mm) | 4,600 | |
Συνολικό πλάτος (με εξωτερικούς καθρέπτες) (mm) | 2,117.2 | |
Συνολικό ύψος (mm) | FWD: 1,679 / AWD: 1,689 | |
Μεταξόνι (mm) | FWD: 2,662 / AWD: 2,663 | |
Απόσταση από το έδαφος (mm) | FWD: 191 mm | |
AWD: 201 mm | ||
Χώρος αποσκευών (Μέθοδος VDA) (L) | 5-θέσιο, πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα: 1.756 (1.638 με πανοραμική οροφή) | |
(Καθίσματα αναδιπλωμένα, μέχρι το πίσω παρμπρίζ) (L) | 7-θέσιο, 2η και 3η σειρά αναδιπλωμένες: TBC | |
7- θέσιο, 3η σειρά αναδιπλωμένη: 472 | ||
Χώρος αποσκευών (Μέθοδος VDA) (L) | 5- θέσιο, πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα: 1,123 | |
(Καθίσματα αναδιπλωμένα, μέχρι την οροφή) (L) | 7-θέσιο, 2η και 3η σειρά αναδιπλωμένες: TBC | |
7-θέσιο, 3η σειρά αναδιπλωμένη: TBC | ||
Χώρος αποσκευών (Μέθοδος VDA, όλα τα καθίσματα στη θέση τους) (L) | 5-θέσιο: 561 | |
7-θέσιο: 150 | ||
1.5 L VTEC TURBO (6MT) | 1.5 L VTEC TURBO (CVT) | |
Απόβαρο (kg) | FWD: 1,501-1,523kg | AWD: 1,598-1,705kg |
AWD: 1,573-1,680 kg | ||
Μέγ. επιτρεπόμενο βάρος (kg) | FWD: 2,150 kg | AWD: 2,350kg |
AWD: 2,150 kg | ||
Ικανότητα ρυμούλκησης (με φρένο) (kg) | FWD: 2,000 kg | AWD: 1,500kg |
AWD: 2,000 kg | ||
Ικανότητα ρυμούλκησης (χωρίς φρένο) (kg) | FWD: 600 kg | AWD: 600kg |
AWD: 600 kg | ||
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (L) | 57 litres |
ΖΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ | 1.5 L VTEC TURBO (6MT) | 1.5 L VTEC TURBO (CVT) |
Ζάντες | 17×7.5J AW (FWD) 18×7.5J AW (FWD/AWD) 19×7.5J AW (AWD) | 18×7.5J AW 19×7.5J AW |
Ελαστικά | 225/65R17 (FWD) | 225/60R18 |
225/60R18 (FWD/AWD) 235/55R19 (AWD) | 235/55R19 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | ||
Τελική ταχύτητα km/h | FWD: 211km/h | AWD: 200km/h |
AWD: 208km/h | ||
Επιτάχυνση 0-100 km/h | FWD: 9.3s AWD: 9,3s | AWD: 10.0s |
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 & ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | 1.5 L VTEC TURBO (6MT) | 1.5 L VTEC TURBO (CVT) | |
NEDC | |||
Στην πόλη CO2 | g/km | FWD: 169 g/km | AWD: 197 g/km |
AWD: 175 g/km | |||
Εκτός πόλης CO2 | g/km | FWD: 128 g/km | AWD: 141 g/km |
AWD: 137 g/km | |||
Μικτός κύκλος CO2 | g/km | FWD: 143 g/km | AWD: 162 g/km |
AWD: 151 g/km | |||
Κατανάλωση στην πόλη | l/100km | FWD: 7.4l/100km | AWD: 8.6l/100km |
AWD: 7,6lt/100km | |||
Κατανάλωση εκτός πόλης | l/100km | FWD: 5.6t/100km | AWD: 6.2l/100km |
AWD: 6,0lt/100km | |||
Κατανάλωση στο μικτό κύκλο | l/100km | FWD: 6.3l/100km | AWD: 7.1l/100km |
AWD: 6,4lt/100km |
[1] Πηγή: JATO Dynamics (Περίοδος πωλήσεων Ιαν. 2013 – Δεκ. 2017). Περιλαμβάνονται οι αγορές: EU + EFTA, NAFTA, Κίνα, Ιαπωνία, Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία, Ινδονησία, Αυστραλία, Αργεντινή, Ν. Αφρική, Ν. Κορέα, Ταϊλάνδη, Βιετνάμ