HONDA Civic Type R με 329 «εκρηκτικούς» ίππους -Τιμή (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Mε τον ισχυρότερο VTEC Turbo κινητήρα στην ιστορία του έρχεται το ανανεωμένο HONDA Type R, συνεχίζοντας να προσφέρει συναρπαστική οδηγική εμπειρία

 

 

 

Σε μια εποχή που όλο και περισσότερα αυτοκίνητα αρχίζουν να ψάχνουν για…πρίζες και φορτιστές, τα καθαρόαιμα σπορ μοντέλα όλο και λιγοστεύουν. Ευτυχώς, η HONDA διατηρεί στην γκάμα της το αυτοκίνητο της απόλυτης οδηγικής ευχαρίστησης. Το Type R.

Στόχος μάλιστα των μηχανικών της ιαπωνικής φίρμας ήταν να δημιουργήσουν το ταχύτερο Civic Type R που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα. Για να τα καταφέρουν, αρχικά στο Civic της 11ης γενιάς, ενσωμάτωσαν έναν λειτουργικό αεραγωγό στο καπό και έναν νέο πίσω διαχύτη που εξασφαλίζουν αεροδυναμικά οφέλη. Φυσικά αναδεικνύουν ακόμα περισσότερο τη σπορ σιλουέτα.

Το μήκους 4.594 μέτρων Civic Type R είναι κατά 8 χιλ. χαμηλότερο και 90 χιλ. φαρδύτερο από το Civic e:HEV και, κατά 13 χιλ. χαμηλότερο και 15 χιλ. φαρδύτερο από τον προκάτοχό του.

Το σημαντικότερο «όπλο» του νέου Civic Type R είναι ο αναβαθμισμένος τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας VTEC των 2,0 λίτρων. Ο οποίος υποστηρίζεται από μεγάλο αριθμό τεχνολογιών προερχόμενων από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αυτές βελτιώνουν περαιτέρω την ισχύ, τη ροπή και την απόκριση υπερβαίνοντας τις δυνατότητες ακόμη και της έκδοσης Limited Edition του προηγούμενου μοντέλου.

Το αποτέλεσμα των αναβαθμίσεων του κινητήρα είναι η αυξημένη απόδοση στις υψηλές στροφές και η μειωμένη κατανάλωση καυσίμου στις χαμηλές στροφές, καθώς και η υψηλότερη αναλογία ισχύος / βάρους στην κατηγορία του.

Ο κινητήρας αποδίδει τώρα 329 ίππους στις 6.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 420 Nm είναι διαθέσιμη στις 2.200 σ.α.λ. και παραμένει διαθέσιμη μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. Το όριο περιστροφής του κινητήρα είναι οι 7.000 σ.α.λ.

Το Civic Type R επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 275 χλμ./ώρα.

Στα παραπάνω σημαντικό ρόλο παίζει και το ευθύγραμμο σύστημα εξαγωγής, που αυξάνει τη ροή των καυσαερίων κατά 13% σε σχέση με πριν, μειώνοντας την ανάστροφη πίεση και επιτρέποντας την πιο αποδοτική λειτουργία του κινητήρα.

Το σύστημα ολοκληρώνεται με έναν νέας σχεδίασης τελικό σιγαστήρα με τρεις απολήξεις εξαγωγής και ενεργή βαλβίδα για ακόμα πιο ελεύθερη ροή καυσαερίων. Οι παρεμβάσεις στη διαμόρφωση του ήχου αναμένεται να …απογειώνουν την ακουστική αίσθηση, με ό,τι αυτό σημαίνει. Άλλωστε πάντα το Type R ήταν ένα αυτοκίνητο που χαιρόσουν να το ακούς.

Στις υψηλές επιδόσεις συμβάλλει και το αναβαθμισμένο χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων, το οποίο διαθέτει μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά, σχεδιασμένα αποκλειστικά για το νέο Type R. Το σύστημα rev-match με auto blip, εξασφαλίζει τέλειο συγχρονισμό στροφών στα ανεβάσματα και κατεβάσματα, βοηθώντας στο «ζύγισμα» του αυτοκινήτου κατά την είσοδο στις στροφές.

Μετά από όλα αυτά, μάλλον έκπληξη αποτελεί το γεγονός ότι το ισχυρότερο Civic Type R όλων των εποχών, έχει μειωμένες εκπομπές CO2 στα 186 γραμ./χλμ. ενώ η μέση κατανάλωσή του υπολογίζεται στα 8,2 λτ./100χλμ.

Σημαντική πάντως είναι και η χρήση ελαφριών εξαρτημάτων, που σε συνδυασμό με την αυξημένη ιπποδύναμη πετυχαίνουν μία εξαιρετική αναλογία ισχύος/βάρους για την κατηγορία του.

Όπως ήταν αναμενόμενο το νέο Civic Type R υποστηρίζεται από κορυφαία στην κατηγορία συστήματα ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένων των πιο πρόσφατων αναβαθμίσεων του Honda SENSING, που εισήχθησαν στο απλό Civic.

Οι τυχεροί που θα βρεθούν στο πιλοτήριο του νέου Type R θα αντικρίσουν, μεταξύ άλλων, ένα κόκκινο χρώμα στα ελαφριά σπορ καθίσματα και χειριστήρια εστιασμένα στον οδηγό.
Αναμφίβολα το HONDA Civic Type R είναι ένα «εκρηκτικό» αυτοκίνητο.

Όπως άλλωστε και η τιμή του που ανέρχεται στα 69.900 ευρώ. Τόσο κοστίζει στην Ελλάδα, που άργησε αλλά ήρθε, ένα από τα τελευταία «καθαρόαιμα» σπορ, καθημερινά μοντέλα. Το οποίο έκανε ρεκόρ ταχύτερου γύρου για προσθιοκίνητα, στις πίστες της Suzuka και του Nürburgring!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας: Οι αλλαγές και τα αυστηρότερα πρόστιμα

Σημαντικές αλλαγές και αυστηρότερα πρόστιμα προβλέπει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που στόχο έχει τη μείωση των ατυχημάτων, αλλά και τη διαμόρφωση μιας νέας...

LANCIA Ypsilon HF Integrale: Επιστροφή στο WRC

Με το Ypsilon Rally2 HF Integrale, η LANCIA ετοιμάζεται να επιστρέψει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, θέλοντας να διατηρήσει ζωντανό το θρύλο που δημιούργησαν τα...

HYUNDAI Concept Three: Η επόμενη ημέρα (video)

Με το Concept Three η HYUNDAI μας προετοιμάζει για την αισθητική προσέγγιση των μελλοντικών της compact ηλεκτρικών μοντέλων, τα οποία θα είναι εντυπωσιακά, αλλά...

FERRARI 849 Testarossa: Υβριδική επιστροφή με 1.050 ίππους (video)

Η νέα plug-in υβριδική 849 Testarossa των 1.050 ίππων είναι η ισχυρότερη FERRARI παραγωγής στην ιστορία της μάρκας.     Η FERRARI παρουσίασε επίσημα τη νέα 849...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Χιλής

Δείτε το shakedown με το οποίο ουσιαστικά ξεκινά ο ενδέκατος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος του 2025, το Ράλι Χιλής.     Στη Λατινική Αμερική παραμένει ο…θίασος του...

CHANGAN: Από το Μόναχο στην Ελλάδα

Στην έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο έκαναν την ευρωπαϊκή τους πρεμιέρα τα πρώτα μοντέλα της CHANGAN, η οποία ετοιμάζεται να ξεκινήσει και τη δραστηριότητά...

Αγορά αυτοκινήτων: Όποιο λέγεται SUV, πουλάει

Τις 100.000 πλησιάζουν, μετά και τον Αύγουστο, οι ταξινομήσεις των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, όπου τα SUV πλέον έχουν πλημμυρίσει τους δρόμους.   Στους ρυθμούς...

CUPRA Tindaya: Το μέλλον της αυτοκίνησης ξεκινά από τον Ατλαντικό

Το CUPRA Tindaya είναι ένα…εκρηκτικό πρωτότυπο, το οποίο υπόσχεται μια ανεπανάληπτη οδηγική εμπειρία, ενώ μας προετοιμάζει και για την αισθητική που θα έχουν τα...