HONDA ZR-V: Συνδυασμός HR-V με CR-V

Κοινοποίησε το άρθρο

Το HONDA ZR-V είναι ολοκαίνουργιο SUV σε μέγεθος που δεν είχε μέχρι τώρα η ιαπωνική φίρμα.

Με το HONDA ZR-V ουσιαστικά γεφυρώνεται το χάσμα…μεταξύ του HR-V και του CR-V. Με ύψος 1.620 χλστ. 1.840 χλστ. πλάτος, 4.568 χλστ. μήκος και μεταξόνιο 2.657 χλστ., το ZR-V μπορεί να χαρακτηριστεί ως το μεσαίο SUV της μάρκας. Είναι 50 χλστ. φαρδύτερο από το HR-V και 59 χαμηλότερο από το CR-V. Πρόκειται δηλαδή για ένα συμπαγές μοντέλο, που υπόσχεται ευρυχωρία και ευελιξία.

Σχεδιαστικά ακολουθεί τη νέα «ταυτότητα» της HONDA, έτσι όπως τη γνωρίσαμε αρχικά με το HR-V. Τη δοκιμή του οποίου από το gonews.gr μπορείτε να θυμηθείτε εδώ. Οι γραμμές του πάντως, αν και απλές, του εξασφαλίζουν ότι δεν θα περνά από πουθενά απαρατήρητο. Και ενώ η μάσκα φαίνεται γνώριμη, το πίσω μέρος ίσως διαφοροποιείται περισσότερο από τα άλλα γνωστά μοντέλα της μάρκας.

Γνώριμο φαίνεται και το εσωτερικό του. Τα υλικά αναμένεται να είναι υψηλής ποιότητας, με λεπτομερές φινίρισμα και διακριτικό φωτισμό για τη δημιουργία μιας premium ατμόσφαιρας. Το χαμηλό σχετικά ταμπλό, με τη μεγάλη οθόνη αφής εννέα ιντσών στο κέντρο και η υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα ξεχωρίζουν, ενώ η εξελιγμένη τεχνολογία HMI διατηρεί τον οδηγό και τους επιβάτες συνδεδεμένους με τον έξω κόσμο, επιπλέον της λειτουργικότητας του Apple CarPlay και του Android Auto.

Το ZR-V υπόσχεται ευρυχωρία για τους επιβάτες αλλά και τις αποσκευές, έχοντας 370 λίτρα χώρου φόρτωσης, 20% περισσότερο από το HR-V. Αλλά και επιπλέον 921 λίτρα (συνολικά 1291 λίτρα) όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Για να διασφαλιστεί η αδιάλειπτη συνδεσιμότητα για όλους τους επιβάτες, το νέο HONDA διαθέτει πέντε μεμονωμένες θύρες για τη φόρτιση κινητών συσκευών. Στο μπροστινό μέρος, υπάρχει μια ασύρματη βάση φόρτισης 15 watt για smartphone, εκτός από τις φωτιζόμενες θύρες γρήγορης φόρτισης USB-A και USB-C κάτω από τον επιλογέα ταχυτήτων στην κεντρική κονσόλα. Για τους πίσω επιβάτες, δύο φωτιζόμενες θύρες USB-C γρήγορης φόρτισης βρίσκονται δίπλα στους αεραγωγούς στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας.

Κάτω από το αμάξωμα βρίσκεται η γνωστή υβριδική τεχνολογία e:HEV της HONDA. Η αναβαθμισμένη έκδοση του συστήματος συνδυάζει μια μπαταρία ιόντων λιθίου και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες με έναν τετρακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα βενζίνης. Η συνολική ισχύς φτάνει τα 135 kW έχοντας 315 Nm ροπής, παρέχοντας επιτάχυνση από στάση ως τα 100χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα. Η μέση κατανάλωση αναμένεται στα 5,7 λτ./100 χλμ.

Σε αστικό περιβάλλον, το όχημα κινείται ως επί το πλείστον σε EV Drive, παράγοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων. Όταν ο οδηγός απαιτεί ισχυρότερη επιτάχυνση, το αυτοκίνητο θα αλλάξει σε Hybrid Drive για να κινήσει τους τροχούς μέσω του ηλεκτροκινητήρα, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να παράγει την απαιτούμενη ηλεκτρική ισχύ.

Στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα θα μετατοπιστεί στο Engine Drive και τροφοδοτείται άμεσα από τον βενζινοκινητήρα, υποβοηθούμενο και από τον ηλεκτροκινητήρα όταν χρειάζεται. Όταν η απαιτούμενη ενέργεια κίνησης πλησιάσει προς την τελική ταχύτητα, το σύστημα επιστρέφει στο Hybrid Drive.

Ο οδηγός θα έχει επίσης τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης εκτός του…κανονικής. Η λειτουργία Sport βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού και βελτιώνει την απόδοση, ενώ το Eco προσαρμόζει την απόκριση του γκαζιού για να βελτιώσει την απόδοση καυσίμου. Η νέα λειτουργία Snow προσαρμόζει τα χαρακτηριστικά απόκρισης του γκαζιού για ολισθηρές επιφάνειες και γενικότερα δύσκολες συνθήκες.

Φυσικά θα υπάρχουν και πολυάριθμα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης, ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας. Οι δημιουργοί του πάντως υπόσχονται ότι το HONDA ZR-V, αν και SUV, θα έχει συμπεριφορά που θα παραπέμπει σε χάτσμπακ και συγκεκριμένα στο Civic!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MERCEDES-BENZ Vision Iconic: Το παρελθόν «φωτίζει» το μέλλον (video)

Το Vision Iconic αποκαλύπτει τη μελλοντική σχεδιαστική φιλοσοφία της MERCEDES-BENZ, συνδυάζοντας την πολυτέλεια, με την υψηλή τεχνολογία, αλλά και το…φως του ήλιου.     Η MERCEDES-BENZ μπαίνει...

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2025

Συναρπαστική εξέλιξη είχε η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2025 με τη νίκη σε αρκετές κατηγορίες να κρίνεται σε δέκατα του δευτερολέπτου.     Με την παρουσία πολυάριθμων θεατών και...

CUPRA Formentor VZ5: Η επιστροφή των πεντακύλινδρων κινητήρων

Το νέο CUPRA Formentor στην έκδοση VZ5 των 390 ίππων, απευθύνεται στους λάτρεις των επιδόσεων που προσφέρουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.     Η είδηση της έλευσης...

Μικρός Δακτύλιος: Μονά – Ζυγά στο κέντρο της Αθήνας

Ο Μικρός Δακτύλιος επέστρεψε στο κέντρο της Αθήνας. Δείτε ποια αυτοκίνητα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα και ποιοι δικαιούνται κάρτα ελεύθερης εισόδου και εξόδου.     Η επιστροφή...

RENAULT Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 300hp: Υβριδική απογείωση – Τιμές

Με υπερσύγχρονο υβριδικό σύνολο 300 ίππων, τετρακίνηση, αποκλειστικές τεχνολογίες και ιδιαίτερο σχεδιασμό, το RENAULT Rafale Hyper Hybrid E-Tech καταφέρνει να μην θεωρείται ένα ακόμα...

FERRARI Elettrica: Το…κάστρο με τα ηλεκτρικά άλογα

Η FERRARI αποκαλύπτει σταδιακά την Elettrica, το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό supercar με 830 kW ισχύ, καινοτόμο πλαίσιο, ενεργή ανάρτηση, μεγάλη αυτονομία και υψηλές...

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πήγε «στο φεγγάρι και γύρισε», χωρίς αλλαγή μπαταρίας

Μια FORD Mustang Mach-E έχει διανύσει μέσα σε τρία χρόνια, περισσότερα από 400.000 χλμ. με την μπαταρία της να εξακολουθεί να αποδίδει σαν καινούργια.     Η...

Τι έδειξαν οι έλεγχοι για ανασφάλιστα οχήματα και τέλη κυκλοφορίας – Τα πρόστιμα

Περισσότερες από 218.000 παραβάσεις εντόπισαν οι ηλεκτρονικοί έλεγχοι για ανασφάλιστα ή οχήματα που δεν έχουν πληρωμένα τέλη κυκλοφορίας.     Οι ηλεκτρονικοί, διασταυρωτικοί έλεγχοι που είχαν ανακοινωθεί,...