HYUNDAI Inster: Νέα, αστική επιλογή – Τιμές

Κοινοποίησε το άρθρο

Άνεση, ευελιξία, κορυφαίος εξοπλισμός και εξαιρετική αυτονομία είναι τα χαρακτηριστικά του νέου, ηλεκτρικού HYUNDAI Inster.

 

Volvo Ex30

 

Η προσθήκη στην γκάμα της HYUNDAI ενός μικρού, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, ήταν αναμενόμενη. Άλλωστε, η εμφάνιση του βενζινοκίνητου Casper στην Κορέα, αποτέλεσε τη βάση για το νέο EV της μάρκας. Για το οποίο μας προετοίμασε πριν λίγο καιρό.

Έτσι, προέκυψε το Inster. Ένα μοντέλο μήκους 3,82 μέτρων, πλάτους 1,61 μ. και ύψους 1,58 μέτρων. Με μεταξόνιο όμως 2,58 μέτρων που υπόσχεται ευρυχωρία στο εσωτερικό. Οι διαστάσεις αυτές το τοποθετούν ανάμεσα στα παραδοσιακά αυτοκίνητα πόλης της κατηγορίας Α και στα μεγαλύτερα μοντέλα της Β.

Το κύριο χαρακτηριστικό του πάντως είναι ο ιδιαίτερος, ίσως και τολμηρός σχεδιασμός του. Με καθαρές επιφάνειες, έντονη παρουσία των led, έναν ξεχωριστό προφυλακτήρα, αλλά και προστατευτικές ποδιές για τις…κακοτοπιές της πόλης.

Στο εσωτερικό, το Inster παρέχει προηγμένες τεχνολογίες, αλλά και άνεση. Ξεχωρίζει ο μοντέρνος, high tech ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών και η επίσης 10,25 ιντσών οθόνη αφής που φιλοξενεί το infotainment και το σύστημα πλοήγησης.

Τα καθίσματα της μπροστινής σειράς παρέχουν εύκολη πρόσβαση, ενώ όλα τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν. Ακόμα και το κάθισμα του οδηγού. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς αναδιπλώνονται σε ποσοστό 50/50 και είναι συρόμενα και ανακλινόμενα. Σε αυτήν την περίπτωση, ο χώρος αποσκευών των 280 λίτρων, φτάνει τα 1.059.

Εξοπλισμένο με μπαταρία 42 kWh στη βασική του έκδοση, το Inster διατίθεται παράλληλα και με μπαταρία 49 kWh. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 97 ίππους (71,1 kW) στη βασική έκδοση και 115 (84,5 kW) στην έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία. Και οι δύο εκδόσεις προσφέρουν ροπή 147 Nm. Αντίστοιχα, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρας έρχεται σε 11,7 και 10,6 χιλιόμετρα με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 140 και 150 χλμ./ώρα.

Εξαιρετική, για τον αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου είναι η αυτονομία που φτάνει τα 370 χιλιόμετρα. Η εκτιμώμενη κατανάλωση ενέργειας είναι 15,3 kWh/100 χλμ. Όταν χρησιμοποιείται σταθμός φόρτισης υψηλής ισχύος DC 120 kW, το Inster μπορεί να φορτίσει από 10% έως 80% σε περίπου 30 λεπτά. Eίναι επίσης εξοπλισμένο με φορτιστή 11 kW στο βασικό εξοπλισμό.

Ιδιαίτερα χρήσιμη όμως είναι και η λειτουργία Vehicle-to-Load. Που παρέχει ισχύ για εξωτερικές συσκευές (110V/220V), επιτρέποντας αμφίδρομη φόρτιση χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός.
Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του ηλεκτρικού HYUNDAI, να χρησιμοποιούν ή να φορτίζουν ελεύθερα συσκευές όπως ηλεκτρικά ποδήλατα, σκούτερ και εξοπλισμό κάμπινγκ.

Πλούσια είναι και η λίστα με τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού. Μεταξύ άλλων, διαθέτει Surround View Monitor, Parking Collision-Avoidance Assist Rear, παρακολούθηση τυφλού σημείου και Forward Collision-Avoidance Assist 1.5 .

Το Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης συνδυάζει το σύστημα Προειδοποίησης Απόστασης Στάθμευσης εμπρός και πίσω, με οθόνη οπισθοπορείας για καλύτερη ορατότητα.

Αν και αυτοκίνητο με αστικό προσανατολισμό, το Inster, ακολουθώντας τη μόδα της εποχής, έχει και μια έκδοση για…αποδράσεις. Με πιο περιπετειώδη εμφάνιση και την…αναμενόμενη ονομασία Cross. Έχει διαφοροποιημένη εξωτερική σχεδίαση, με μεγαλύτερους, ορθογώνιους προφυλακτήρες, καθώς και ανάγλυφες μαύρες επενδύσεις.

Υπάρχουν ακόμα σχάρες οροφής στάνταρ με προαιρετική επιλογή την προσθήκη καλαθιού οροφής. Στο crossover Inster Cross προσφέρεται αποκλειστικά και το εξωτερικό χρώμα Amazonas Green Matte. Καθώς και πέντε ακόμα χρώματα (Atlas White, Unbleached Ivory, Aero Silver Matte, Abyss Black Pearl και Tomboy Khaki).

Το HYUNDAI Inster έρχεται στην Ελλάδα με τιμές που ξεκινούν από 18.186 ευρώ για την έκδοση Style 42kWh των 97 ίππων. Στην τιμή αυτή συμπεριλαμβάνεται και η κρατική επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3. Από 19.930 ευρώ αρχίζουν οι εκδόσεις των 49kWh των 115 ίππων και από 22.204 η Cross.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...

FORD Ranger Plug-In Hybrid Trailer Backup Assist: Το pick-up που μπαίνει στην πρίζα και...

0
Με το Trailer Backup Assist της FORD Pro, οι οδηγοί του νέου Ranger Plug-In Hybrid δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν συνεχείς διορθώσεις με το...

SEAT Days – “Black Friday Edition με όφελος έως 1.500€

0
Το νέο προωθητικό πρόγραμμα SEAT Days – “Black Friday Edition” αφορά ετοιμοπαράδοτα Ibiza, Arona και Leon με το όφελος για τον υποψήφιο αγοραστή να...