HYUNDAI Inster: Νέα, αστική επιλογή – Τιμές

Κοινοποίησε το άρθρο

Άνεση, ευελιξία, κορυφαίος εξοπλισμός και εξαιρετική αυτονομία είναι τα χαρακτηριστικά του νέου, ηλεκτρικού HYUNDAI Inster.

 

Volvo Ex30

 

Η προσθήκη στην γκάμα της HYUNDAI ενός μικρού, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, ήταν αναμενόμενη. Άλλωστε, η εμφάνιση του βενζινοκίνητου Casper στην Κορέα, αποτέλεσε τη βάση για το νέο EV της μάρκας. Για το οποίο μας προετοίμασε πριν λίγο καιρό.

Έτσι, προέκυψε το Inster. Ένα μοντέλο μήκους 3,82 μέτρων, πλάτους 1,61 μ. και ύψους 1,58 μέτρων. Με μεταξόνιο όμως 2,58 μέτρων που υπόσχεται ευρυχωρία στο εσωτερικό. Οι διαστάσεις αυτές το τοποθετούν ανάμεσα στα παραδοσιακά αυτοκίνητα πόλης της κατηγορίας Α και στα μεγαλύτερα μοντέλα της Β.

Το κύριο χαρακτηριστικό του πάντως είναι ο ιδιαίτερος, ίσως και τολμηρός σχεδιασμός του. Με καθαρές επιφάνειες, έντονη παρουσία των led, έναν ξεχωριστό προφυλακτήρα, αλλά και προστατευτικές ποδιές για τις…κακοτοπιές της πόλης.

Στο εσωτερικό, το Inster παρέχει προηγμένες τεχνολογίες, αλλά και άνεση. Ξεχωρίζει ο μοντέρνος, high tech ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών και η επίσης 10,25 ιντσών οθόνη αφής που φιλοξενεί το infotainment και το σύστημα πλοήγησης.

Τα καθίσματα της μπροστινής σειράς παρέχουν εύκολη πρόσβαση, ενώ όλα τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν. Ακόμα και το κάθισμα του οδηγού. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς αναδιπλώνονται σε ποσοστό 50/50 και είναι συρόμενα και ανακλινόμενα. Σε αυτήν την περίπτωση, ο χώρος αποσκευών των 280 λίτρων, φτάνει τα 1.059.

Εξοπλισμένο με μπαταρία 42 kWh στη βασική του έκδοση, το Inster διατίθεται παράλληλα και με μπαταρία 49 kWh. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 97 ίππους (71,1 kW) στη βασική έκδοση και 115 (84,5 kW) στην έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία. Και οι δύο εκδόσεις προσφέρουν ροπή 147 Nm. Αντίστοιχα, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρας έρχεται σε 11,7 και 10,6 χιλιόμετρα με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 140 και 150 χλμ./ώρα.

Εξαιρετική, για τον αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου είναι η αυτονομία που φτάνει τα 370 χιλιόμετρα. Η εκτιμώμενη κατανάλωση ενέργειας είναι 15,3 kWh/100 χλμ. Όταν χρησιμοποιείται σταθμός φόρτισης υψηλής ισχύος DC 120 kW, το Inster μπορεί να φορτίσει από 10% έως 80% σε περίπου 30 λεπτά. Eίναι επίσης εξοπλισμένο με φορτιστή 11 kW στο βασικό εξοπλισμό.

Ιδιαίτερα χρήσιμη όμως είναι και η λειτουργία Vehicle-to-Load. Που παρέχει ισχύ για εξωτερικές συσκευές (110V/220V), επιτρέποντας αμφίδρομη φόρτιση χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός.
Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του ηλεκτρικού HYUNDAI, να χρησιμοποιούν ή να φορτίζουν ελεύθερα συσκευές όπως ηλεκτρικά ποδήλατα, σκούτερ και εξοπλισμό κάμπινγκ.

Πλούσια είναι και η λίστα με τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού. Μεταξύ άλλων, διαθέτει Surround View Monitor, Parking Collision-Avoidance Assist Rear, παρακολούθηση τυφλού σημείου και Forward Collision-Avoidance Assist 1.5 .

Το Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης συνδυάζει το σύστημα Προειδοποίησης Απόστασης Στάθμευσης εμπρός και πίσω, με οθόνη οπισθοπορείας για καλύτερη ορατότητα.

Αν και αυτοκίνητο με αστικό προσανατολισμό, το Inster, ακολουθώντας τη μόδα της εποχής, έχει και μια έκδοση για…αποδράσεις. Με πιο περιπετειώδη εμφάνιση και την…αναμενόμενη ονομασία Cross. Έχει διαφοροποιημένη εξωτερική σχεδίαση, με μεγαλύτερους, ορθογώνιους προφυλακτήρες, καθώς και ανάγλυφες μαύρες επενδύσεις.

Υπάρχουν ακόμα σχάρες οροφής στάνταρ με προαιρετική επιλογή την προσθήκη καλαθιού οροφής. Στο crossover Inster Cross προσφέρεται αποκλειστικά και το εξωτερικό χρώμα Amazonas Green Matte. Καθώς και πέντε ακόμα χρώματα (Atlas White, Unbleached Ivory, Aero Silver Matte, Abyss Black Pearl και Tomboy Khaki).

Το HYUNDAI Inster έρχεται στην Ελλάδα με τιμές που ξεκινούν από 18.186 ευρώ για την έκδοση Style 42kWh των 97 ίππων. Στην τιμή αυτή συμπεριλαμβάνεται και η κρατική επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3. Από 19.930 ευρώ αρχίζουν οι εκδόσεις των 49kWh των 115 ίππων και από 22.204 η Cross.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MAXUS T60 MAX για εργασία και…χαρά – Τιμή

0
Το MAXUS T60 MAX είναι ένα σύγχρονο pick-up, που συνδυάζει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες κίνησης, με ανέσεις και εξοπλισμό πολυτελών μοντέλων.   To MAXUS T60 MAX,...

Η MAXUS στην Ελλάδα: Όλα τα μοντέλα και οι τιμές τους

0
Η MAXUS κάνει νέο δυναμικό ξεκίνημα στην ελληνική αγορά, έχοντας πληρέστατη γκάμα, ηλεκτροκίνητων και πετρελαιοκίνητων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.     Η MAXUS ξεκινά μια νέα εποχή στην...

Hoonigan Gymkhana 2025: O Travis Pastrana σε επικίνδυνη αποστολή (video)

0
Δείτε τον Travis Pastrana να «πετάει» κυριολεκτικά σε ένα νέο video, αντάξιο της συναρπαστικής σειράς Gymkhana.     Τα ανεπανάληπτα Gymkhana του αείμνηστου Ken Block, όσα χρόνια...

SUZUKI e Vitara: Το…κάστρο έπεσε

0
Η SUZUKI με το e Vitara μπαίνει στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης με ένα σημαντικό B-SUV, διατηρώντας όμως παραδοσιακές της αξίες, όπως είναι η διάθεση...

FORD – RENAULT: Ηλεκτρική «συμμαχία»

0
Στη Βόρεια Γαλλία, από το RENAULT Group αναμένεται να κατασκευαστούν δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα της FORD, τα οποία θα κυκλοφορήσουν το 2028.   Η FORD και...

CITROEN Elo: Μικρό σπίτι σε…τροχούς (video)

0
Υπεύθυνο, προσβάσιμο, ευρύχωρο και λειτουργικό, το CITROEN Elo εξερευνά μια νέα πορεία που ανταποκρίνεται αισιόδοξα και έξυπνα στις σύγχρονες προκλήσεις.     Η CITROEN παρουσίασε το Elo,...

Φόρμουλα 1: Αυτός είναι ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής

0
Ο Lando Norris με την McLAREN κατέκτησε τον τίτλο των οδηγών για το 2025 στον τελευταίο αγώνα της Φόρμουλα-1, στο Άμπου Ντάμπι.     Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα...

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2025: Φινάλε στην Τρίπολη

0
Με εντυπωσιακές αναμετρήσεις σε όλες τις κατηγορίες ολοκληρώθηκε στην Τρίπολη το AUTOVISION Hellenic Auto GP για το 2025.   Στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης έπεσε η...