Το Kia e-Niro κατέλαβε την πρώτη θέση ανάμεσα στις μαζικές μάρκες στην Εμπειρία Ιδιοκτησίας Ηλεκτρικού Οχήματος της Έρευνας J.D. Power (J.D. Power 2021 Electric Vehicle Experience (EVX) Ownership Study).
Γιατί προτιμούν οι εραστές της ηλεκτροκίνησης τo Kia e-Niro ; Σε μελέτη της J.D. Power συμμετείχαν σχεδόν 10.000 ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων (EV) οι οποίοι τοποθετήθηκαν σε θέματα όπως το κόστος ιδιοκτησίας, η αυτονομία της μπαταρίας και η οδηγική ευχαρίστηση προκειμένου να προσδιοριστεί η πιθανότητα επαναγοράς και σύστασης ενός EV.
Με μια ισχυρή υπάρχουσα γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων και βλέποντας τις μελλοντικές ανάγκες μετακίνησης η Kia προχωρά με την εφαρμογή του «Plan S», επενδύοντας 25 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025 για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης, των υπηρεσιών κινητικότητας, της συνδεσιμότητας και της αυτόνομης οδήγησης.
Το Kia e-Niro ανοίγει έναν νέο κόσμο δυνατοτήτων για οδηγούς που τους αρέσουν τα δημοφιλή crossovers αλλά θέλουν και τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών οχημάτων.
Με ροπή 395 Nm και τέσσερα προγράμματα οδήγησης ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας του e-Niro επιτρέπει στους οδηγούς να φτάσουν -γρήγορα- στον προορισμό τους απολαμβάνοντας προηγμένη τεχνολογία και συνδεσιμότητα σε ένα κομψό αυτοκίνητο που ταιριάζει σε κάθε τρόπο ζωής.
Διάβασε και αυτό:
Η Έρευνα Ιδιοκτησίας EVX στις ΗΠΑ, που έγινε σε συνεργασία με την PlugShare, θέτει τα πρότυπα για τη συγκριτική αξιολόγηση των κρίσιμων χαρακτηριστικών που επηρεάζουν την εμπειρία ιδιοκτησίας ενός EV.
Ο συνολικός δείκτης ιδιοκτησίας EVX μετρά την ικανοποίηση των ιδιοκτητών ηλεκτρικών οχημάτων (σε μια κλίμακα 1.000 βαθμών) τόσο στις premium όσο και στις μαζικές κατηγορίες λαμβάνοντας υπόψη επτά παράγοντες.
Την επιβεβαίωση της αυτονομίας που ανακοινώνεται επίσημα, τη διαθεσιμότητα δημόσιων σταθμών φόρτισης, την αυτονομία που εξασφαλίζει η μπαταρία, το κόστος ιδιοκτησίας, την οδηγική ευχαρίστηση, την ευκολία φόρτισης στο σπίτι καθώς και την ποιότητα και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.
Η φετινή έρευνα πραγματοποιήθηκε από τον Οκτώβριο έως το Νοέμβριο του 2020 και μετείχαν σε αυτή 9.632 κάτοχοι BEVs και PHEVs, κατασκευής από το 2015 έως το 2021.