Θα αναγκαστεί να υποκύψει στον πειρασμό; Το αφεντικό Christian von Koenigsegg φαίνεται πως διστάζει να ξεκινήσει το εγχείρημα ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου hypercar. «Το βλέπουμε σαν πιθανότητα έχουμε όμως τρεις επιφυλάξεις που αφορούν στο βάρος, στην διαθεσιμότητα και τέλος στο κόστος των μπαταριών. Σύντομα θα φτάσει η εποχή όπου τα BEV (battery electric vehicle) δηλαδή τα οχήματα που κινούνται με ρεύμα από μια μπαταρία θα ξεπεράσουν αυτά που κάνουμε σήμερα με την υβριδική τεχνολογία.
σκοπεύουμε να κατασκευάσουμε ένα πιο φτηνό, περίπου 1 εκατομμύριο ευρώ κόστος, υβριδικό supercar με τεχνολογία «freevalve» και μηδενική ρύπανση CO2.
Είναι όμως ακόμα σχετικά μακριά αυτή η εποχή για μας στην Koenigsegg. Η Tesla αυξάνει την παραγωγή, Volkswagen, BMW και άλλοι κατασκευαστές μπαίνουν δυναμικά στην αγορά της ηλεκτροκίνησης γεγονός που δείχνει πως η διαθεσιμότητα των μπαταριών θα είναι πολύ σύντομα το ζητούμενο. Από την άλλη δεν έχουμε φτάσει ακόμα στα όρια των συμβατικών κινητήρων καθώς σκοπεύουμε να κατασκευάσουμε ένα πιο φτηνό, περίπου 1 εκατομμύριο ευρώ κόστος, υβριδικό supercar με τεχνολογία «freevalve» και μηδενική ρύπανση CO2.
Το ζήτημα των μπαταριών είναι σοβαρό, ακόμα και με τους ρυθμούς που κατασκευάζονται τα εργοστάσια παραγωγής και την εξέλιξη των μπαταριών δεν μπορούν να φτάσουν τους ρυθμούς ζήτησης από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Ένα μικρό πακέτο μπαταρίας σε συνδυασμό με έναν συμβατικό κινητήρα με μηδενικούς ρύπους CO2 είναι μια αρκετά δελεαστική λύση για το άμεσο μέλλον. Αυτό που θα κάνουμε άμεσα είναι η παρουσίαση της αντικαταστάτριας της Agera RS στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, δεν μπορώ να σας πω όμως ούτε το όνομά της».