Με «ελληνικό» όνομα η νέα, ιταλική LANCIA

Κοινοποίησε το άρθρο

Ένα ακόμα όνομα της ελληνικής αλφαβήτου, μετά το Ypsilon, θα χρησιμοποιήσει η LANCIA στο επόμενο μοντέλο που ετοιμάζει.

 

H LANCIA βρίσκεται πλέον στο δρόμο της επιστροφής της. Αρχικά μας ξεσήκωσε με το εντυπωσιακό πρωτότυπο Pu+Ra HPE. Μετά αποκάλυψε το πρώτο μοντέλο παραγωγής, της νέας της εποχής. Το Ypsilon.

Με το οποίο επιστρέφει και στην αγωνιστική δράση. Γιατί με την έκδοση Rally 4 HF ουσιαστικά αναβίωσε και το εμβληματικό τμήμα Lancia Corse.

Τώρα ετοιμάζει το επόμενο μοντέλο της…γκάμας της. Το οποίο θα λέγεται Gamma.

Ένα όνομα με ιστορία. Αφού χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά το 1919 στη LANCIA 20 HP του 1910.

Σε εκδόσεις Berlina αλλά και Coupe η LANCIA διατήρησε το μοντέλο Gamma μέχρι το 1980.

Το νέο μοντέλο σχεδιάστηκε και εξελίσσεται στην Ιταλία. Θα παραχθεί μάλιστα στο εργοστάσιο της Stellantis στο Μέλφι. Σηματοδοτώντας την επιστροφή της LANCIA εκεί που κατασκευαζόταν η δεύτερη γενιά του Ypsilon, μεταξύ 1995 και 2003.

Το εργοστάσιο του Μέλφι, που βρίσκεται κοντά στη Νάπολη, στην περιοχή Μπαζιλικάτα, στο νοτιοανατολικό άκρο της χώρας είναι ένα σύμβολο της ιταλικής τεχνολογικής καινοτομίας. Και από το 1994 αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της ιταλικής και, όχι μόνο, αυτοκινητοβιομηχανίας. Εκεί μάλιστα κατασκευάζονται, μεταξύ άλλων, τα JEEP Compass και Renegade.

Στις πολυενεργειακές εγκαταστάσεις του εργοστασίου, το 2026 αναμένεται να αρχίσει να κατασκευάζεται και το νέο LANCIA Gamma.

Η απόφαση για την παραγωγή του νέου Gamma στο Μέλφι αντανακλά στη δέσμευση της Stellantis για την προώθηση προϊόντων ιταλικής κατασκευής. Αποφεύγοντας έτσι τα…παρατράγουδα που αντιμετώπισε με την ALFA ROMEO Junior. Που αρχικά λεγόταν Milano, αλλά δεν κατασκευάζεται στην Ιταλία. Αλλά στην Πολωνία.

Το Gamma πάντως αντιπροσωπεύει ένα ακόμη βήμα προς την αναγέννηση της LANCIA. Η οποία επιστρέφει στην Ευρώπη με ένα δίκτυο περισσότερων από 70 αντιπροσωπειών σε έξι χώρες αρχικά. Συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, του Βελγίου και της Ισπανίας.

 

Πώς η Lancia ξεκίνησε να χρησιμοποιεί Ελληνικά γράμματα για τα μοντέλα της ;

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αναβιώνουν τα RENAULT Estafette, Goelette και Trafic

Το 2026 αναμένεται να κυκλοφορήσει η νέα σειρά επαγγελματικών οχημάτων της RENAULT, μέσω μιας κοινοπραξίας στην οποία συμμετέχει και η VOLVO.   Το όνομα FLEXIS μπορεί...

Ενεργοί αερόσακοι φτέρνας

Ενεργοί αερόσακοι φτέρνας υπόσχονται μεγαλύτερη ασφάλεια για τα πόδια και αποτελεσματικότερη προστασία από τους αερόσακους γονάτων.     Οι αερόσακοι ξεκίνησαν αρχικά από τα τιμόνια και στη...

HONDA: «Γατοκαθίσματα» με Catnip (video)

Μια νέα φιλική προς τις γάτες τεχνολογία της HONDA, υπόσχεται ήρεμες μετακινήσεις για τα κατοικίδια, αλλά και για τους οδηγούς.     Έχοντας παράδοση στις φιλικές για...

FORD Capri: Οι επιλογές εκδόσεων και εξοπλισμού των πρώτων αγοραστών

Τα πρώτα, σύγχρονα FORD Capri βγήκαν από το εργοστάσιο της FORD στη Γερμανία και κατευθύνονται προς τις αντιπροσωπείες σε όλη την Ευρώπη.       «Το νέο αμιγώς...

Drifting με 3 εκατομμύρια στον πάγο (video)

Δείτε μια σπάνια και πανάκριβη FERRARI F40 LM να χορεύει στον πάγο.         Η FERRARI F40 είναι ίσως το διασημότερο μοντέλο της ιταλικής φίρμας. Πρόκειται για...

LEAPMOTOR C10 με νέα, μειωμένη τιμή

Μια νέα προωθητική ενέργεια κάνει πιο προσιτό το C10, το μεγάλο SUV της LEAPMOTOR.       Το LEAPMOTOR C10 αποτελεί ένα από τα καινούργια, στην ελληνική αγορά,...

Ανάβαση Ριτσώνας 2025

Πολλές συμμετοχές, πολυάριθμοι θεατές και θέαμα με εντυπωσιακούς χρόνους ήταν τα χαρακτηριστικά της Ανάβαση Ριτσώνας 2025.     Με την περίφημη Ανάβαση της Ριτσώνας ξεκίνησε το Πανελλήνιο...

Ήρθε η DONGFENG: Με μοντέλα για την πόλη και ένα «θηρίο» 1.088 ίππων –...

Η DONGFENG Motor ξεκινά την πορεία της στην ελληνική αγορά έχοντας προσιτά μοντέλα πόλης, πολυτελή SUV, αλλά και ένα «τέρας» 1.088 ίππων.       Η DONGFENG Motor,...