
Χωρίς τον περιστροφικό κινητήρα, πιθανότατα δεν θα υπήρχε Mazda. Και χωρίς Mazda, ο περιστροφικός κινητήρας σίγουρα δεν θα ήταν στην παραγωγή για σχεδόν 50 χρόνια.
Ο Kiyoshi Fujiwara επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης είπε πως «για να επιβιώσει η Mazda προηγούνται τεχνολογίες οι οποίες θα γεμίζουν τα ταμεία, τεχνολογίες όπως η αυτονομία, η νέα γενιά SkyActiv-D, το σύστημα co-pilot, η υβριδική και ηλεκτροκίνητη τεχνολογία.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
BYD Atto 3 2025 : Διακριτική ανανέωση – Τιμές
Το επιτυχημένο BYD Atto 3 ανανεώνεται στα σημεία, με σημαντικές αναβαθμίσεις στην τεχνολογία και επιλεκτικές στη σχεδίαση.
Το BYD Atto 3 είναι το κορυφαίο, σε...
VOLVO EX30 με όφελος έως 10.000 ευρώ
Η επιδότηση ηλεκτροκίνησης της VOLVO προσφέρει σημαντικό όφελος σε όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με το EX30 να έχει αρχική τιμή κάτω από 30.000 ευρώ.
Η...
Ράλι Ακρόπολις 2025: Οι καλύτερες στιγμές (video)
Δείτε τις καλύτερες στιγμές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2025.
Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία με τον Ott Tanak να απογειώνει το HYUNDAI...
Το εγχείρημα RX-9 δεν εγκαταλείφθηκε ούτε έχουν σκοπό να το εγκαταλείψουν αλλά αυτήν την στιγμή πραγματικά προέχει η κερδοφορία της εταίρας.
Λοιπόν, υπήρχε η ιδέα του RX-Vision που ξεκίνησε το 2015, αλλά μια έκδοση παραγωγής είναι απίθανο να συμβεί. Η Mazda δεν έχει παραιτηθεί από τις προοπτικές ενός σπορ αυτοκινήτου με περιστροφικό κινητήρα, αν και το έργο αυτό είναι “αγώνας ενάντια στο χρόνο”, λόγω του ότι οι κανονισμοί για τις εκπομπές γίνονται πιο αυστηροί.
Μην χάσεις αυτό:
MAZDA SKYACTIV-X: H τεχνολογία στις υπηρεσίες σας…
Είναι “ακόμα το όνειρό μας”, δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας R & D και ο επικεφαλής σχεδιαστής τον Οκτώβριο του 2019, οπότε θα μπορούσε να συμβεί μια μέρα. Βλέποντας κανείς τις φωτογραφίες του συγκεκριμένου render, ένα πράγμα έρχεται στο μυαλό «κάλλιο αργά παρά ποτέ»