
Χωρίς τον περιστροφικό κινητήρα, πιθανότατα δεν θα υπήρχε Mazda. Και χωρίς Mazda, ο περιστροφικός κινητήρας σίγουρα δεν θα ήταν στην παραγωγή για σχεδόν 50 χρόνια.
Ο Kiyoshi Fujiwara επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης είπε πως «για να επιβιώσει η Mazda προηγούνται τεχνολογίες οι οποίες θα γεμίζουν τα ταμεία, τεχνολογίες όπως η αυτονομία, η νέα γενιά SkyActiv-D, το σύστημα co-pilot, η υβριδική και ηλεκτροκίνητη τεχνολογία.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
GEELY Experience Store: Welcome Days με προσφορές
Το πρώτο Geely Experience Store στην Ελλάδα που άνοιξε στη Λ. Κηφισίας 87, στον κόμβο Αμαρουσίου, είναι ένας πρωτοποριακός χώρος εμπειρίας που φέρνει τους...
Φόρμουλα 1: Αυτοί είναι οι οδηγοί και οι ομάδες του 2026
Δείτε τις ομάδες και τους οδηγούς που θα λάβουν μέρος στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 το 2026.
Πριν ακόμα ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1...
AUDI: Προνομιακό πρόγραμμα χρηματοδότησης και εκπτώσεις
Το AUDI A3 προσφέρεται με το πρόγραμμα Auto Credit Audi Now 4%, με επιτόκιο 4%, ενώ το πολυτελές Q5 διατίθεται με όφελος 3.000 ευρώ.
Η...
Το εγχείρημα RX-9 δεν εγκαταλείφθηκε ούτε έχουν σκοπό να το εγκαταλείψουν αλλά αυτήν την στιγμή πραγματικά προέχει η κερδοφορία της εταίρας.

Λοιπόν, υπήρχε η ιδέα του RX-Vision που ξεκίνησε το 2015, αλλά μια έκδοση παραγωγής είναι απίθανο να συμβεί. Η Mazda δεν έχει παραιτηθεί από τις προοπτικές ενός σπορ αυτοκινήτου με περιστροφικό κινητήρα, αν και το έργο αυτό είναι “αγώνας ενάντια στο χρόνο”, λόγω του ότι οι κανονισμοί για τις εκπομπές γίνονται πιο αυστηροί.
Μην χάσεις αυτό:
MAZDA SKYACTIV-X: H τεχνολογία στις υπηρεσίες σας…
Είναι “ακόμα το όνειρό μας”, δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας R & D και ο επικεφαλής σχεδιαστής τον Οκτώβριο του 2019, οπότε θα μπορούσε να συμβεί μια μέρα. Βλέποντας κανείς τις φωτογραφίες του συγκεκριμένου render, ένα πράγμα έρχεται στο μυαλό «κάλλιο αργά παρά ποτέ»


















