Η McLaren Artura έχει για “καρδιά” έναν twin-turbo V6 κινητήρα 3 λίτρων που μόνος του παράγει 577 ίππους και 584Nm ροπής. Αυτό το στοιχείο την κάνει το πρώτο υβριδικό supercar παραγωγής της φίρμας
Ένα ηλεκτρικό μοτέρ λειτουργεί παράλληλα και προσφέρει ακόμη 94 ίππους και 225 Nm ροπής, αυξάνοντας τη συνολική συνδυασμένη απόδοση σε 671 ίππους και 804 Nm ροπής.
Η Artura εκτοξεύεται στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3 δευτερόλεπτα, και είναι μόλις 0,2 δευτερόλεπτα πιο αργή από την εξαιρετική P1, με την τελική της ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 330 χλμ/ώρα. Η μετάδοση της ισχύς γίνεται μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Η μπαταρία ιόντων λιθίου του ηλεκτροκινητήρα, έχει χωρητικότητα 7,4kWh.
Η Artura χρησιμοποιεί την τελευταία εξέλιξη της πλατφόρμας McLaren Carbon Lightweight Architecture η οποία πλέον είναι σχεδιασμένη ώστε να μπορεί να φιλοξενεί και υβριδικά συστήματα. Το συνολικό βάρος της McLaren Artura είναι 1.498 κιλά.
Στο εσωτερικό συναντάμε για πρώτη φορά το νέο σύστημα infotainment της εταιρίας με την ονομασία MIS II, με οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας, σύνδεση σε Apple CarPlay και Android Auto και νέο λογισμικό τηλεμετρίας με λειτουργία Variable Drift Control για χρήση σε πίστα).
Η τιμή της McLaren Artura είναι 225.000 δολάρια στις Η.Π.Α. για το βασικό μοντέλο, το οποίο διαθέτει τα βασικά όπως ηλεκτρικά καθίσματα, λειτουργία smartphone mirroring (Apple CarPlay, Android Auto), πτυσσόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες.
Υπάρχουν τρία επιπλέον πακέτα εξοπλισμού και φυσικά η δυνατότητα για εξατομίκευση