Το MERCEDES-AMG Concept GT XX σπάει ρεκόρ αντοχής και αποκαλύπτει την επόμενη γενιά ηλεκτρικών κινητήρων υψηλής απόδοσης. Δείτε τα εντυπωσιακά επιτεύγματα και την τεχνολογία του μέλλοντος.
Η MERCEDES-AMG με το Concept AMG GT XX, ένα εντυπωσιακό ηλεκτρικό πρωτότυπο, φιλοδοξεί όχι μόνο ανατρέψει τα δεδομένα στην ηλεκτροκίνηση, αλλά και επαναπροσδιορίζει τα όριά της. Με φόντο τη μακρά ιστορία της AMG στους αγώνες και την καινοτομία, η νέα αυτή τεχνολογική πλατφόρμα έρχεται να αποδείξει τις δυνατότητες της «ηλεκτρική εποχής».
Σε μια επίδειξη τεχνολογίας στο κέντρο δοκιμών υψηλών ταχυτήτων στο Ναρντό στην Ιταλία, το Concept AMG GT XX έσπασε 25 ρεκόρ αντοχής! Συμπεριλαμβανομένου του ρεκόρ απόστασης για ηλεκτρικό όχημα μέσα σε 24 ώρες, φτάνοντας τα 5.479 χιλιόμετρα. Δηλαδή 38% περισσότερα από το προηγούμενο ρεκόρ.
Αποκορύφωμα αυτής της πρόκλησης ήταν η επίτευξη μιας αποστολής εμπνευσμένης από τον Ιούλιο Βερν. Πρόκειται για το «Γύρο του κόσμου, όχι σε 80, αλλά σε 8 ημέρες». Με σταθερή ταχύτητα 300 χλμ./ώρα, δύο οχήματα Concept AMG GT XX κατάφεραν να διανύσουν 40.075 χλμ. σε μόλις 7 ημέρες, 13 ώρες και 24 λεπτά.
Στη διάρκεια αυτής της επίπονης δοκιμασίας, οι οδηγοί, μεταξύ των οποίων και ο George Russell, οδηγός της ομάδας MERCEDES‑AMG Petronas F1 διατηρούσαν σταθερή ταχύτητα 300 χλμ./ώρα. Σταματώντας μόνο για επαναφόρτιση σε επίπεδα ισχύος κατά μέσο όρο περίπου 850 kW. Τα οποία φυσικά είναι πολύ περισσότερα από αυτά που μπορεί να παρέχει η σημερινή υποδομή φόρτισης.
Πέρα από τα ρεκόρ πάντως, το σημαντικότερο επίτευγμα ήταν η αντοχή του πρωτότυπου της AMG σε αυτές τις, εξωπραγματικές απαιτήσεις. Η τεχνολογία πίσω από αυτήν την επιτυχία είναι εξίσου εντυπωσιακή. Άλλωστε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο διαθέτει τρεις κινητήρες, σημαντικά ελαφρύτερους, πιο ισχυρούς και αποδοτικούς από τους συμβατικούς. Με αποτέλεσμα να προσφέρουν συνολική ισχύ άνω των 1.360 ίππων.
Ο πίσω άξονας διαθέτει δύο κινητήρες, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας του εμπρός άξονα λειτουργεί ως ενισχυτικός και ενεργοποιείται μόνο όταν χρειάζεται, για να παρέχει πρόσθετη ισχύ ή πρόσφυση.
Το σύστημα συνοδεύονται από μια πρωτοποριακή μπαταρία υψηλής απόδοσης με άμεση ψύξη, εμπνευσμένη από τη Φόρμουλα-1. Η οποία υποστηρίζει συνεχή ισχύ και εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση. Δηλαδή πάνω από 850 kW και έως 400 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά.
Δεν είναι η πρώτη φορά πάντως που κάποιο supercar της AMG, «σπάει« τα χρονόμετρα. Υπενθυμίζουμε το ρεκόρ γύρου, για αυτοκίνητο παραγωγής, που έχει κάνει στην πίστα του Nurburgring, το MERCEDES-AMG One.
Το MERCEDES-AMG Concept GT XX δεν είναι απλά ένα πειραματικό όχημα. Είναι ο προάγγελος μιας νέας εποχής στην ηλεκτρική οδήγηση υψηλών επιδόσεων. Με το μέλλον να μας περιμένει με εκπλήξεις.