Νέο Mitsubishi L200: 40 χρόνια σκληρής δουλειάς

    Κοινοποίησε το άρθρο

    Ακριβώς 40 χρόνια αφότου λανσαρίστηκε το πρώτο pick-up ενός τόνου με πάνω από 4,7 εκατομμύρια αθροιστικές παγκόσμιες πωλήσεις – από τις οποίες περίπου 416.000 εξακολουθούν να κυκλοφορούν στην Ευρώπη του 2019 (Στοιχεία MME μέχρι Ιούνιο 2019) – η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) λανσάρισε την 6η γενιά L200) το Νοέμβριο του 2018.

    Με επιτυχημένη εμπορική πορεία σε 150 χώρες, το L200 κατατάσσεται 2ο στο χάρτη παγκόσμιων πωλήσεων της MMC, μεταξύ Outlander και ASX, και διαδραματίζει σημαίνοντα ρόλο για την Εταιρία, ξεκινώντας από τη στρατηγική περιοχή ASEAN (± 30% της παγκόσμιας αγοράς pick-up – όλες οι Μάρκες).

    Συνδυάζοντας αξιοπιστία, αναβαθμισμένες ικανότητες on- & off-road (χάρη στο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Super Select 4WD II, υποστηριζόμενο από νέα συστήματα “Off Road Mode” και “Hill Descent Control”) και στοιχεία άνεσης και εξοπλισμού επιβατικού αυτοκινήτου, η Νέα Γενιά L200 γίνεται ο απόλυτος εκφραστής της τετρακίνησης (4WD) της Mitsubishi Motors – σε εμφάνιση & περιεχόμενο – βαδίζοντας στα χνάρια του θρυλικού Pajero.

    Τετραγωνισμένo μπροστά και με φαρδύτερους ώμους, το L200 είναι μία εντυπωσιακή παρουσία.

    Κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό face-lift, διαθέτει νέα μεταλλικά πάνελ εμπρός και πίσω από την καμπίνα, διατηρώντας όμως τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της

    Η υψηλή θέση βοηθά κατά την οδήγηση σε πλημμυρισμένες περιοχές (όπου απαιτείται από το νόμο) ενώ παράλληλα προστατεύει τις μονάδες φώτων καλύτερα από ζημιές.

    Η καρότσα είναι πλήρως ανασχεδιασμένη με μία πιο τετράγωνη, πιο συμπαγή εμφάνιση, ενώ η διάταξη των πίσω φώτων φτάνει σχεδόν στην κορυφή της πίσω πόρτας και αγκαλιάζει τα πίσω φτερά ενισχύοντας την αίσθηση του πλάτους, του βάθος και της σταθερότητας.

    Από κάτω, ο μεγαλύτερος και καλύτερα ενσωματωμένος πίσω προφυλακτήρας παρέχει καλύτερη προστασία χωρίς να επηρεάζει τη γωνία διαφυγής (που παραμένει στις 22° όπως πριν).

    Έχοντας εξελιχθεί αρχικά για το Pajero/Montero/Shogun, το σύστημα Super Select της MMC (που τώρα ονομάζεται “Super Select 4WD-II”) επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει την πιο κατάλληλη ρύθμιση του κιβωτίου τετρακίνησης, σύμφωνα με τις εδαφικές και οδηγικές συνθήκες. Η αλλαγή από 2WD σε 4WD μπορεί να γίνει χωρίς να σταματήσει το αυτοκίνητο, με κάτω από 100 km/h (με εξαίρεση τη θέση 4WD Low / Lock), ανεξάρτητα από την επιφάνεια του δρόμου.

    Στην ιδιαίτερη περίπτωση ενός pickup όπως το L200, το Super Select 4WD-II χαρίζει σημαντική πρόσφυση όταν το αυτοκίνητο οδηγείται με άδεια καρότσα. Διαθέτει κεντρικό μπλοκέ διαφορικό που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου, και παράλληλα ελέγχει την κατανομή ροπής στον εμπρός και πίσω άξονα στο πρόγραμμα 4H mode για ανώτερη συμπεριφορά και εύκολη λειτουργία σε μία μεγάλη ποικιλία οδικών επιφανειών, από ασφαλτοστρωμένους δρόμους μέχρι ολισθηρά μονοπάτια.

    Νέος κινητήρας 2.2 Diesel (150 ίππων)
    Εξέλιξη του πλήρως αλουμινένιου, 16βάλβιδου, τετρακύλινδρου κινητήρα common rail, άμεσου ψεκασμού με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής της οικογένειας Diesel “4N1” της MMC. Στη νέα έκδοση που προορίζεται για το L200, έχει μειωθεί εκτενώς η τριβή μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων και έχει βελτιωθεί σημαντικά η απόκριση του συστήματος ψεκασμού.

    Όλα αυτά τα μέτρα μείωσαν την κατανάλωση, και περιόρισαν τις εκπομπές ρύπων και τους μηχανικούς θορύβους.

    Επιπλέον, η μείωση βάρους των εμβόλων, των μπιελών και του στροφάλου συμβάλλει στην πιο ομαλή και δυνατή επιτάχυνση σε όλο το εύρος στροφών.

    Αυτή η μείωση βάρους που ήταν απαραίτητη για συμμόρφωση τους αυστηρότερους κανόνες εκπομπών ρύπων της Ε.Ε. στο πλαίσιο του WLTP, επιτρέπει στο L200 να πληροί τις απαιτήσεις Euro 6d.

    Το «Σκληροτράχηλο & Ανθεκτικό» New Gen L200 που κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη – στη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής της MMC εκτός Ιαπωνίας – για τις παγκόσμιες αγορές αναμένεται στις Εκθέσεις των Ευρωπαίων Εμπόρων από τον Οκτώβριο του 2019.