Το Super Cub και το Monkey επιστρέφουν

Κοινοποίησε το άρθρο

Το Honda C125 Super Cub και το Monkey 125 επιστρέφουν στην Ευρωπαϊκή οικογένεια της Honda. Με νέους αερόψυκτους κινητήρες προδιαγραφών EURO5, βελτιώσεις πλαισίου που αναβαθμίζουν την άνεση και εντυπωσιακά νέα χρώματα, δύο από τα πλέον εμβληματικά δίτροχα της Honda θα συνεχίσουν να φέρνουν χαμόγελα στα πρόσωπα των Ευρωπαίων αναβατών.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ένας 12χρονος Έλληνας στο Karting Academy Trophy 2024

  Από τα θρανία στις πίστες θα βρεθεί ο Νικόλας Καραγιάννης, ο οποίος θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα, στο FIA Karting Academy Trophy 2024. Έναν θεσμό...

SMART Concept #5 για εκτός πόλης αποδράσεις

Το Concept #5 είναι το πιο ευρύχωρο και ευέλικτο όχημα της SMART μέχρι σήμερα, σηματοδοτώντας την είσοδο της μάρκας στην κατηγορία των premium μεσαίων...

Ο διάσημος πρώτος επιβάτης του ιπτάμενου αυτοκινήτου Klein Vision (video)

  Ο διάσημος μουσικός Jean Michel Jarre έγινε ο πρώτο επιβάτης που πέταξε με το ιπτάμενο αυτοκίνητο της εταιρείας Klein Vision       Ο καθηγητής Stefan Klein θεωρείται...

Το Honda Super Cub, το δημοφιλέστερο μηχανοκίνητο όχημα που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στον κόσμο – με πωλήσεις πάνω από 100 εκατομμύρια μονάδες από το 1958 – αποκτά ένα νέο, ισχυρότερο, αερόψυκτο κινητήρα SOHC με εξαιρετική κατανάλωση καυσίμου 1,5 λίτρα/100 χλμ. (WMTC mode).

Το ευκολοδήγητο Super Cub κινείται με εξαιρετική άνεση σε πολυσύχναστους δρόμους πόλεων και, σε συνάρτηση με τις βελτιώσεις του κινητήρα, προσφέρει βελτιωμένο επίπεδο άνεσης στους αναβάτες χάρη στις νέες ρυθμίσεις της ανάρτησης που εξομαλύνουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Η θρυλική ‘S’ σιλουέτα του Super Cub διατηρείται και τώρα περιλαμβάνει σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη ως στάνταρ, καθώς και φωτισμό full LED.

Το χαρακτηριστικό σχήμα αναδεικνύεται με το νέο χρωματισμό Mat Axis Grey Metallic και, το μοναδικό, αυθεντικό ‘Cub’ στυλ, ολοκληρώνεται με κλασικές κόκκινες σέλες, αποτίοντας φόρτο τιμής στο original μοντέλο του 1958.

Στην Ευρωπαϊκή γκάμα της Honda για το Μ.Υ. 2022, το Super Cub πλαισιώνεται και πάλι από το αξιαγάπητο Monkey.

Μετά τη δημοφιλή επιστροφή του το 2018 ως ένα πρακτικό, απολαυστικό δίτροχο για τον 21ο αιώνα, το Monkey επωφελείται τώρα από ένα νέο κινητήρα προδιαγραφών EURO5 που αποδίδει ισχύ 6.9kW (9,4Ps) και ροπή 11Nm σε συνδυασμό με εξαιρετική κατανάλωση 1,5 λίτρα/100 χλμ.

Με εκτιμώμενη αυτονομία πάνω από 370 χλμ. από το ρεζερβουάρ των 5,6 λίτρων, και την προσθήκη ενός νέου, μεγαλύτερου κιβωτίου 5 σχέσεων το οποίο κάνει τα ταξίδια πιο απολαυστικά.

Η επιτυχία του Monkey οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον ευκολοδήγητο χαρακτήρα του που είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού ατσάλινου πλαισίου, φαρδιών, block pattern ελαστικών 12 ιντσών και προηγμένου ανεστραμμένου πιρουνιού (USD).

Η ποιότητα κύλισης έχει βελτιωθεί χάρη στα δύο πίσω αμορτισέρ δύο σταδίων που έχουν σχεδιαστεί ώστε να ανταπεξέρχονται πιο αποτελεσματικά στις ανωμαλίες του δρόμου.

Ασφαλώς, το κλασικό Monkey στυλ παραμένει αναλλοίωτο στο χρόνο. Ψηλό τιμόνι, χρωμιωμένα φτερά, ψηλά τοποθετημένο σιλανσιέ, μεγάλη, άνετη σέλα και μία σωληνωτή ατσάλινη σχάρα συνδυάζονται με φαρδιά ελαστικά και ρεζερβουάρ σε σχήμα σταγόνας, καθιστώντας τη σιλουέτα του άμεσα αναγνωρίσιμη.

Φέτος, στους κλασικούς χρωματισμούς Banana Yellow και Pearl Nebula Red προστίθεται η νέα χρωματική πρόταση Pearl Glittering Blue η οποία τονίζει ακόμα περισσότερο τον παράγοντα της απόλαυσης και συνεχίζει την κληρονομιά του Monkey, που ξεκίνησε το 1961 στην Ιαπωνία με τη μορφή ενός δίτροχου για βόλτες σε λούνα παρκ.