MOTO GUZZI : Ένας αιώνας ιστορίας

Κοινοποίησε το άρθρο

Η Moto Guzzi γιορτάζει τα σημαντικά αυτά γενέθλια, με έναν χρόνο γεμάτο από πρωτοβουλίες που θα κορυφωθούν στην εκδήλωση GMG – Giornate Mondiali Moto Guzzi, η έχει προγραμματιστεί να λάβει χώρα στο Mandello del Lario, από τις 9 έως τις 12 Σεπτεμβρίου.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές

Ένα SKODA Elroq, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα, πέντε μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά του.     Η SKODA, ακολουθώντας τον ηλεκτρικό μονόδρομο που ωθείται...

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Οι GMG Giornate Mondiali Moto Guzzi αποτελούν διαχρονικά, ένα γεγονός που κανένας φίλος του εργοστασίου δεν θέλει να χάσει και αναμένουν με ενθουσιασμό, δέκα χρόνια από την τελευταία διοργάνωσή τους. Δεκάδες χιλιάδες φίλων θα συγκεντρωθούν από όλο τον κόσμο, για να βιώσουν μια μοναδική, αξέχαστη εμπειρία.

Αυτό το γεγονός έγινε δυνατό, με τη συνεργασία της Moto Guzzi, Motoraduno Internazionale Committee και του δήμου του Mandello del Lario.

Γι’ αυτή την τόσο μοναδική περίσταση, η Moto Guzzi θα παρουσιάζει μια περιορισμένη σειρά των μοντέλων της, σε έναν αποκλειστικό χρωματισμό, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος για τις  V7, V9 και V85 TT, μόνο για το 2021.

Ένας αποκλειστικός, κομψός και ελκυστικός χρωματισμός, που τιμά μια μοναδική κληρονομιά, με αισθητική που βασίζεται σε θρυλικές μοτοσυκλέτες που έχουν γράψει ιστορία.

Κυρίως όμως βασίζεται στην Otto Cilindri του 1955, τη συναρπαστική μοτοσυκλέτα που αποτέλεσε ένα τρελό όραμα, που έγινε πραγματικότητα για να συμμετάσχει στην κατηγορία των 500 κ.εκ., στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας. Αυτή η μοτοσυκλέτα ήταν δέκα χρόνια μπροστά από κάθε άλλη μοτοσυκλέτα της εποχής της, παγκοσμίως.

Αυτό το ορόσημο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας έχει ένα εξαιρετικά κομψό χρώμα, στην πιο αγνή αγωνιστική μορφή του, συνδυάζοντας σατινέ μέταλλο στο ρεζερβουάρ καυσίμου με πράσινο χρώμα στο φέρινγκ και δερμάτινη επένδυση στη σέλα.

Αυτά όμως ήταν και τα χρώματα που χαρακτήριζαν και μια από τις πιο νικηφόρες μοτοσυκλέτες της ιστορίας, την 350 Bialbero που ήταν ο ανίκητος κυρίαρχος της κατηγορίας 350 κ.εκ. του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος GP, με ένα απίστευτο ρεκόρ 9 συνεχόμενων παγκόσμιων τίτλων (5 αναβατών και 4 κατασκευαστών) από το 1953 έως το 1957.

Το πράσινο ήταν το πρώτο χρώμα που εφαρμόστηκε σε μοτοσυκλέτα Moto Guzzi και αυτή δεν ήταν άλλη, από τη Normale. Αυτό ήταν το πρώτο και πιθανότατα το πιο εμβληματικό χρώμα που έχει συνδεθεί με τον αετό της Moto Guzzi.

Το κέντρο σχεδιασμού του εργοστασίου έδωσε μια σύγχρονη ερμηνεία, με ματ φινίρισμα και μεταλλικά χρώματα που εκφράζουν τη στιβαρότητα και την αυθεντικότητα του εργοστασίου από το Lario. Τα χρώματα ταιριάζουν τέλεια με την φυσικού χρώματος δερμάτινη επένδυση της σέλας και τονίζουν την προσοχή στη λεπτομέρεια που χαρακτηρίζει την ιταλική βιομηχανία.

Άλλες ξεχωριστές λεπτομέρειες είναι ο χρυσός αετός και το ειδικής σχεδίασης λογότυπο που τιμούν τα 100 χρόνια της Moto Guzzi.