VESPA Gtv 2023: Ισχυρότερη από ποτέ – Τιμή

Κοινοποίησε το άρθρο

Η νέα VESPA Gtv, εκσυγχρονίστηκε, διατηρώντας παραδοσιακά χαρακτηριστικά της έχοντας ακόμα πιο σπορ διαθέσεις.

 

Η VESPA Gtv παρουσιάστηκε το 2006, έχοντας κλασικές πινελιές, όπως τον “faro basso” (χαμηλό προβολέα), τοποθετημένο επάνω στο μπροστινό φτερό και το γυμνό τιμόνι από μεταλλικό σωλήνα.

Η έκδοση του 2023 έχει αρκετά νέα στοιχεία, διατηρώντας αρκετές ομοιότητες με το προηγούμενο μοντέλο, αλλά συνδυάζοντάς τις με ένα σύγχρονο τεχνολογικό πακέτο εξοπλισμού και νέα σπορ φινιρίσματα.

Η νέα Gtv είναι εξοπλισμένη με τον μονοκύλινδρο, 4-βάλβιδο, υγρόψυκτο, με ηλεκτρονικό ψεκασμό κινητήρα 300 hpe (High Performance Engine). Η μέγιστη ισχύς του φτάνει τα 17,5 kW. Δηλαδή 23,8 ίππους που τον καθιστούν τον κινητήρα με την υψηλότερη απόδοση που έχει τοποθετηθεί σε VESPA.

Με ξεκάθαρο σπορ χαρακτήρα το νέο μοντέλο έχει σημαντικές στιλιστικές βελτιώσεις που εισήγαγε η νέα σειρά GTS, με ακόμα πιο εκλεπτυσμένα φινιρίσματα και κορυφαία ποιότητα κατασκευής.

Έχει σύστημα φωτισμού full LED, συμπεριλαμβανομένου του χαρακτηριστικού χαμηλού προβολέα, ενώ o νέος πίνακας οργάνων διατηρεί το κυκλικό σχήμα. Αλλά είναι πλέον εντελώς ψηφιακός, μια λύση που επιτρέπει στον οδηγό να επωφεληθεί από τις παρεχόμενες δυνατότητες του συστήματος συνδεσιμότητας VESPA MIA (διαθέσιμο ως αξεσουάρ).

Ο πίνακας οργάνων συνδέεται με το τιμόνι μέσω ενός αυθεντικού βραχίονα με πρόβολο και περικλείεται από μία μάσκα, μικρών διαστάσεων, βαμμένη στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα. Υπάρχει βέβαια και επιλογή σε πορτοκαλί απόχρωση.

Στο κέντρο της μπροστινής ποδιάς, η χαρακτηριστική «γραβάτα» έχει σπορ πλευρικές σχισμές και τονίζεται από τις πορτοκαλί γρίλιες. Οι ζάντες έχουν νέα σχεδίαση με πέντε μπράτσα και είναι βαμμένες σε μαύρη ματ απόχρωση με πορτοκαλί γραφικά στο κανάλι.

Ακόμα ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της Gtv είναι η δίχρωμη μονοθέσια σέλα με αγωνιστική εμφάνιση, ενώ στο πίσω μέρος μπορεί να τοποθετηθεί ένα σκληρό κάλυμμα στο χρώμα του αμαξώματος.


Το κάλυμμα διατίθεται ως ξεχωριστό αξεσουάρ και είναι αφαιρούμενο. Η σέλα είναι, ωστόσο, εγκεκριμένη ως διθέσια και χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερο τεχνικό σχέδιο και οριζόντια θερμοκόλληση, πλαισιωμένη από αντίθετες πορτοκαλί ραφές.

Η ανανεωμένη εμφάνιση της νέας Gtv ξεχωρίζει για το μαύρο ματ φινίρισμα που χαρακτηρίζει το χαμηλό φανάρι και το πίσω φως, το προφίλ περιμετρικά του αμαξώματος, τη χειρολαβή και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, το κάλυμμα της εξάτμισης, τους καθρέφτες, τη στήριξη και το πλαίσιο του πίνακα οργάνων.

Η νέα VESPA Gtv είναι διαθέσιμη σε δύο αποχρώσεις, μπεζ ματ “Beige Avvolgente Opaco” και μαύρο γυαλιστερό “Nero Convinto”, με πορτοκαλί γραφικά στην μπροστινή μάσκα και τα πλαϊνά.

Η ευκολία και η πρακτικότητα ενισχύονται με το σύστημα Keyless, το οποίο επιτρέπει την ενεργοποίηση της ανάφλεξης χωρίς χρήση του παραδοσιακού κλειδιού. Στο εσωτερικό της ποδιάς, ο κλασικός διακόπτης με κλειδαριά αντικαθίσταται από έναν πρακτικό δέκτη. Για την εκκίνηση του οχήματος αρκεί ένα μόνο άγγιγμα και το γύρισμα του δέκτη στη θέση ΟΝ. Ο κινητήρας ξεκινά με τον συνηθισμένο τρόπο, χρησιμοποιώντας το κουμπί που βρίσκεται στο δεξί μπλοκ χειριστηρίων.

Η υιοθέτηση του νέου ψηφιακού LCD πίνακα οργάνων επιτρέπει την εμφάνιση ενός μεγάλου εύρους πληροφοριών (μέγιστη ταχύτητα, μέση ταχύτητα, τρέχουσα κατανάλωση, μέση κατανάλωση, αυτονομία και κατάσταση φόρτισης μπαταρίας), καθώς και όλων των ειδοποιήσεων σχετικά με κλήσεις, μηνύματα και μουσική, εάν το όχημα είναι συνδεδεμένο μέσω smartphone με την πλατφόρμα πολυμέσων VESPA MIA.

Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης μια θύρα USB, που βρίσκεται στο ντουλαπάκι στο εσωτερικό της ποδιάς, ενώ η ευρύχωρη θήκη κάτω από τη σέλα διαθέτει ταπέτο.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ακόμα ηλεκτρονικό έλεγχο πρόσφυσης ASR και σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS. Η τιμή της νέας VESPA Gtv ξεκινά από 7.000 ευρώ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

CHERY: Ξεκίνημα με τιμές και εγγυήσεις που θα συζητηθούν

H CHERY Auto ήρθε για να…μείνει στην Ελλάδα, με το υβριδικό Tiggo 4 των 204 ίππων να αναμένεται να αποτελέσει το μοντέλο που θα...

Ράλι Χιλής 2025: Πέταγε με…200 ο Sebastien Ogier (video)

Ο Sebastien Ogier, με μια εντυπωσιακή εμφάνιση στο Ράλι Χιλής, κατέκτησε την πέμπτη νίκη του μέσα στο 2025 και, χωρίς να έχει λάβει μέρος...

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας: Οι αλλαγές και τα αυστηρότερα πρόστιμα

Σημαντικές αλλαγές και αυστηρότερα πρόστιμα προβλέπει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που στόχο έχει τη μείωση των ατυχημάτων, αλλά και τη διαμόρφωση μιας νέας...

LANCIA Ypsilon HF Integrale: Επιστροφή στο WRC

Με το Ypsilon Rally2 HF Integrale, η LANCIA ετοιμάζεται να επιστρέψει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, θέλοντας να διατηρήσει ζωντανό το θρύλο που δημιούργησαν τα...

HYUNDAI Concept Three: Η επόμενη ημέρα (video)

Με το Concept Three η HYUNDAI μας προετοιμάζει για την αισθητική προσέγγιση των μελλοντικών της compact ηλεκτρικών μοντέλων, τα οποία θα είναι εντυπωσιακά, αλλά...

FERRARI 849 Testarossa: Υβριδική επιστροφή με 1.050 ίππους (video)

Η νέα plug-in υβριδική 849 Testarossa των 1.050 ίππων είναι η ισχυρότερη FERRARI παραγωγής στην ιστορία της μάρκας.     Η FERRARI παρουσίασε επίσημα τη νέα 849...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Χιλής

Δείτε το shakedown με το οποίο ουσιαστικά ξεκινά ο ενδέκατος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος του 2025, το Ράλι Χιλής.     Στη Λατινική Αμερική παραμένει ο…θίασος του...

CHANGAN: Από το Μόναχο στην Ελλάδα

Στην έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο έκαναν την ευρωπαϊκή τους πρεμιέρα τα πρώτα μοντέλα της CHANGAN, η οποία ετοιμάζεται να ξεκινήσει και τη δραστηριότητά...