VESPA Gtv 2023: Ισχυρότερη από ποτέ – Τιμή

Κοινοποίησε το άρθρο

Η νέα VESPA Gtv, εκσυγχρονίστηκε, διατηρώντας παραδοσιακά χαρακτηριστικά της έχοντας ακόμα πιο σπορ διαθέσεις.

 

Η VESPA Gtv παρουσιάστηκε το 2006, έχοντας κλασικές πινελιές, όπως τον “faro basso” (χαμηλό προβολέα), τοποθετημένο επάνω στο μπροστινό φτερό και το γυμνό τιμόνι από μεταλλικό σωλήνα.

Η έκδοση του 2023 έχει αρκετά νέα στοιχεία, διατηρώντας αρκετές ομοιότητες με το προηγούμενο μοντέλο, αλλά συνδυάζοντάς τις με ένα σύγχρονο τεχνολογικό πακέτο εξοπλισμού και νέα σπορ φινιρίσματα.

Η νέα Gtv είναι εξοπλισμένη με τον μονοκύλινδρο, 4-βάλβιδο, υγρόψυκτο, με ηλεκτρονικό ψεκασμό κινητήρα 300 hpe (High Performance Engine). Η μέγιστη ισχύς του φτάνει τα 17,5 kW. Δηλαδή 23,8 ίππους που τον καθιστούν τον κινητήρα με την υψηλότερη απόδοση που έχει τοποθετηθεί σε VESPA.

Με ξεκάθαρο σπορ χαρακτήρα το νέο μοντέλο έχει σημαντικές στιλιστικές βελτιώσεις που εισήγαγε η νέα σειρά GTS, με ακόμα πιο εκλεπτυσμένα φινιρίσματα και κορυφαία ποιότητα κατασκευής.

Έχει σύστημα φωτισμού full LED, συμπεριλαμβανομένου του χαρακτηριστικού χαμηλού προβολέα, ενώ o νέος πίνακας οργάνων διατηρεί το κυκλικό σχήμα. Αλλά είναι πλέον εντελώς ψηφιακός, μια λύση που επιτρέπει στον οδηγό να επωφεληθεί από τις παρεχόμενες δυνατότητες του συστήματος συνδεσιμότητας VESPA MIA (διαθέσιμο ως αξεσουάρ).

Ο πίνακας οργάνων συνδέεται με το τιμόνι μέσω ενός αυθεντικού βραχίονα με πρόβολο και περικλείεται από μία μάσκα, μικρών διαστάσεων, βαμμένη στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα. Υπάρχει βέβαια και επιλογή σε πορτοκαλί απόχρωση.

Στο κέντρο της μπροστινής ποδιάς, η χαρακτηριστική «γραβάτα» έχει σπορ πλευρικές σχισμές και τονίζεται από τις πορτοκαλί γρίλιες. Οι ζάντες έχουν νέα σχεδίαση με πέντε μπράτσα και είναι βαμμένες σε μαύρη ματ απόχρωση με πορτοκαλί γραφικά στο κανάλι.

Ακόμα ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της Gtv είναι η δίχρωμη μονοθέσια σέλα με αγωνιστική εμφάνιση, ενώ στο πίσω μέρος μπορεί να τοποθετηθεί ένα σκληρό κάλυμμα στο χρώμα του αμαξώματος.


Το κάλυμμα διατίθεται ως ξεχωριστό αξεσουάρ και είναι αφαιρούμενο. Η σέλα είναι, ωστόσο, εγκεκριμένη ως διθέσια και χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερο τεχνικό σχέδιο και οριζόντια θερμοκόλληση, πλαισιωμένη από αντίθετες πορτοκαλί ραφές.

Η ανανεωμένη εμφάνιση της νέας Gtv ξεχωρίζει για το μαύρο ματ φινίρισμα που χαρακτηρίζει το χαμηλό φανάρι και το πίσω φως, το προφίλ περιμετρικά του αμαξώματος, τη χειρολαβή και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, το κάλυμμα της εξάτμισης, τους καθρέφτες, τη στήριξη και το πλαίσιο του πίνακα οργάνων.

Η νέα VESPA Gtv είναι διαθέσιμη σε δύο αποχρώσεις, μπεζ ματ “Beige Avvolgente Opaco” και μαύρο γυαλιστερό “Nero Convinto”, με πορτοκαλί γραφικά στην μπροστινή μάσκα και τα πλαϊνά.

Η ευκολία και η πρακτικότητα ενισχύονται με το σύστημα Keyless, το οποίο επιτρέπει την ενεργοποίηση της ανάφλεξης χωρίς χρήση του παραδοσιακού κλειδιού. Στο εσωτερικό της ποδιάς, ο κλασικός διακόπτης με κλειδαριά αντικαθίσταται από έναν πρακτικό δέκτη. Για την εκκίνηση του οχήματος αρκεί ένα μόνο άγγιγμα και το γύρισμα του δέκτη στη θέση ΟΝ. Ο κινητήρας ξεκινά με τον συνηθισμένο τρόπο, χρησιμοποιώντας το κουμπί που βρίσκεται στο δεξί μπλοκ χειριστηρίων.

Η υιοθέτηση του νέου ψηφιακού LCD πίνακα οργάνων επιτρέπει την εμφάνιση ενός μεγάλου εύρους πληροφοριών (μέγιστη ταχύτητα, μέση ταχύτητα, τρέχουσα κατανάλωση, μέση κατανάλωση, αυτονομία και κατάσταση φόρτισης μπαταρίας), καθώς και όλων των ειδοποιήσεων σχετικά με κλήσεις, μηνύματα και μουσική, εάν το όχημα είναι συνδεδεμένο μέσω smartphone με την πλατφόρμα πολυμέσων VESPA MIA.

Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης μια θύρα USB, που βρίσκεται στο ντουλαπάκι στο εσωτερικό της ποδιάς, ενώ η ευρύχωρη θήκη κάτω από τη σέλα διαθέτει ταπέτο.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ακόμα ηλεκτρονικό έλεγχο πρόσφυσης ASR και σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS. Η τιμή της νέας VESPA Gtv ξεκινά από 7.000 ευρώ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MAZDA EZ-6 : Το μελλοντικό (;) ηλεκτρικό 6 (video)

Με αρκετά παραδοσιακά χαρακτηριστικά της MAZDA, αλλά και υπερσύγχρονη τεχνολογία από την Κίνα, το ηλεκτρικό EZ-6 μας φέρνει αρκετά μηνύματα για το μέλλον     Είναι ξεκάθαρο...

F1 : Ο πρώτος οδηγός της AUDI

Ο Nico Hulkenberg είναι ο ένας από τους δύο πιλότους που θα οδηγήσουν τα μονοθέσιά της AUDI στο ξεκίνημά της στη Φόρμουλα-1     Θέλοντας να τονίσει...

Κ.Τ.Ε.Ο. : Πότε περνούν από τεχνικό έλεγχο τα καινούργια οχήματα – Ημερομηνίες

Δείτε μέχρι πότε πρέπει να επισκεφθούν τα Κ.Τ.Ε.Ο. τα καινούργια οχήματα και όσα μεταβιβάστηκαν πρόσφατα         Ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων, όλοι ξέρουμε ότι είναι υποχρεωτικός....

MINI Aceman : Ηλεκτρικό crossover πόλης (video)

Το Aceman είναι ένα ηλεκτρικό πενταθέσιο MINI, ιδανικό για τις αστικές μετακινήσεις διατηρώντας παράλληλα την ευελιξία και τη λειτουργικότητα ενός Crossover       Η MINI επιστρέφει στη...

MITSUBISHI “Diamond Bonus Deals” με όφελος πάνω από 4.000 ευρώ

Το νέο προωθητικό πρόγραμμα "Diamond Bonus Deals" της MITSUBISHI Motors προσφέρει σημαντικά προνόμια για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν τα νέα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας     Τα...

Ένας 12χρονος Έλληνας στο Karting Academy Trophy 2024

  Από τα θρανία στις πίστες θα βρεθεί ο Νικόλας Καραγιάννης, ο οποίος θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα, στο FIA Karting Academy Trophy 2024. Έναν θεσμό...

SMART Concept #5 για εκτός πόλης αποδράσεις

Το Concept #5 είναι το πιο ευρύχωρο και ευέλικτο όχημα της SMART μέχρι σήμερα, σηματοδοτώντας την είσοδο της μάρκας στην κατηγορία των premium μεσαίων...

Ο διάσημος πρώτος επιβάτης του ιπτάμενου αυτοκινήτου Klein Vision (video)

  Ο διάσημος μουσικός Jean Michel Jarre έγινε ο πρώτο επιβάτης που πέταξε με το ιπτάμενο αυτοκίνητο της εταιρείας Klein Vision       Ο καθηγητής Stefan Klein θεωρείται...