Το NISSAN Juke, διατηρώντας τα χαρακτηριστικά που το έχουν κάνει να ξεχωρίζει, ανανεώνεται προσφέροντας πλέον πιο σύγχρονο εσωτερικό με νέα υλικά και περισσότερες τεχνολογίες
To Juke, αναμφίβολα είναι το πιο τολμηρό σχεδιαστικά, από τα μοντέλα της NISSAN που κυκλοφορούν σήμερα. Και θα παραμείνει, μέχρι να βγουν στην παραγωγή ορισμένα από τα εντυπωσιακά πρωτότυπα που έχει παρουσιάσει το τελευταίο διάστημα η ιαπωνική φίρμα.
Μετά το Qashqai, η NISSAN αποφάσισε να κάνει και στο Juke μια διακριτική ανανέωση. Δεν υπήρχε άλλωστε λόγος να αλλάξει χαρακτήρα, αφού από το λανσάρισμά του το 2010 έως σήμερα, ποτέ δεν έχει περάσει απαρατήρητο.
Εξωτερικά το σημαντικότερο νέο στοιχείο είναι η επαναφορά του κίτρινου χρώματος, το οποίο είχε μεγάλη ανταπόκριση στο Juke πρώτης γενιάς. Το νέο χρώμα πάντως είναι ελαφρώς πιο έντονο, δίνοντας μια πιο μοντέρνα και εντυπωσιακή εμφάνιση. Και τα υπόλοιπα χρώματα έχουν ανανεωθεί, με νέες αποχρώσεις, ενώ υπάρχουν και καινούργιες ζάντες αλουμινίου.
Παράλληλα, στην γκάμα προστίθεται μια νέας έκδοση που ονομάζεται N-Sport. Η οποία έχει δυναμικά χαρακτηριστικά, τόσο στις εξωτερικές όσο και στις εσωτερικές λεπτομέρειες. Στη συγκεκριμένη έκδοση, το νέο κίτρινο χρώμα ενισχύεται από την αντίθεση με τη μαύρη οροφή, τους καθρέφτες των θυρών, των τροχών, τη μάσκα και τις κολόνες Α και Β.
Πιο σημαντικές είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό του Juke, στο οποίο υπάρχουν νέα υλικά, επενδύσεις και αναβαθμισμένο φινίρισμα. Η πρώτη αλλαγή που παρατηρεί κανείς στις εκδόσεις από την Acenta και πάνω είναι το αυξημένο μέγεθος της κεντρικής οθόνης infotainment.
Είναι πλέον 12,3 ίντσες και έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό κατά 8 μοίρες. Αγγίζοντας το τιμόνι, ο οδηγός θα εκτιμήσει το νέο, πιο λείο υλικό που μοιάζει με δέρμα και είναι πιο απαλό και πιο ικανοποιητικό στην αφή.
Ο κεντρικός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, είναι πλέον μια ψηφιακή οθόνη TFT. Η οθόνη υψηλής ανάλυσης (1920 x 720 pixel) επιτρέπει στον οδηγό να την διαμορφώσει ώστε να εμφανίζει τον συνδυασμό πληροφοριών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Η εμφάνιση του πίνακα οργάνων μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ δύο διαφορετικών βασικών διατάξεων, με την κλασική διάταξη να δείχνει δύο καντράν και έναν κεντρικό χώρο που περιέχει πρόσθετες πληροφορίες.
Εναλλακτικά, η νέα διάταξη παρουσιάζει το ταχύμετρο και το στροφόμετρο σε ένα ζευγάρι καντράν που είναι κεκλιμένα και δίνουν μια τρισδιάστατη προοπτική. Αυτό επιτρέπει μια μεγαλύτερη κεντρική περιοχή προβολής όπου μπορούν να εμφανιστούν πρόσθετες πληροφορίες.
Στο κεντρικό τμήμα μεταξύ των καντράν, ο οδηγός μπορεί να εμφανίσει οδηγίες πλοήγησης, συμπεριλαμβανομένου χάρτη, καθώς και την κατανάλωση, πληροφορίες ήχου, απόδοση οικολογικής οδήγησης, πιέσεις ελαστικών και άλλες βασικές πληροφορίες. Τα χειριστήρια της οθόνης πάντως, βρίσκονται στο τιμόνι.
Το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment διαθέτει μια πιο… διαισθητική αρχική οθόνη που επιτρέπει στον χρήστη να την προσαρμόσει ώστε να περιλαμβάνει τα “widgets” για τις λειτουργίες που χρησιμοποιεί πιο συχνά. Επιπλέον, περιλαμβάνει βελτιωμένη αναγνώριση φωνής και ικανότητα «κατανόησης φυσικής γλώσσας». Το ασύρματο Android Auto είναι επίσης διαθέσιμο μαζί με την υπάρχουσα ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay.
Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν πληροφορίες κάμερας ταχύτητας και πληροφορίες για την τιμή των καυσίμων οι οποίες μπορούν πλέον να εμφανίζονται στον χάρτη πλοήγησης.
Το εσωτερικό του Juke N-Sport διαθέτει κίτρινο χρώμα που έχει σχήμα μπούμερανγκ και διατρέχει το πάνω μέρος του ταμπλό οργάνων, πριν στρίψει προς τα κάτω και πλαισιώσει τη βάση της κεντρικής οθόνης μέχρι τους αεραγωγούς.
Κίτρινες ραφές και ανακυκλωμένα ένθετα Alcantara, που καλύπτουν το επάνω εξωτερικό τμήμα τους έχουν και τα καθίσματα. Η πλάτη τους είναι καπιτονέ με διακριτικό μοτίβο, ενώ το “Juke” είναι ανάγλυφο στο ύψος των ώμων. Η κίτρινη ραφή ολοκληρώνει το τολμηρό αποτέλεσμα.
Υπάρχουν επίσης νέα καθίσματα για τις εκδόσεις N-Connecta, N-Design και Techna. Με βελτιωμένη άνεση και νέα υφάσματα. Άλλες νέες λεπτομέρειες του εσωτερικού είναι το μεγαλύτερο ντουλαπάκι, το οποίο έχει αυξηθεί στα 7,8 λίτρα και το επανασχεδιασμένο υποβραχιόνιο.
Όλες οι εκδόσεις Juke είναι πλέον εξοπλισμένες με ηλεκτρικό χειρόφρενο, ενώ στην έκδοση Hybrid, τα κουμπιά e-Pedal και EV Mode έχουν αλλάξει θέση για μεγαλύτερη ευκολία. Υπάρχουν ακόμα, μια ασύρματη βάση φόρτισης και υποδοχές USB-A και USB-C.
Στο ανανεωμένο Juke το σύστημα Lane Departure Warning είναι στάνταρ. Το Emergency Lane Keep είναι επιλογή, αλλά είναι στάνταρ στην έκδοση Techna.
Η κάμερα οπισθοπορείας, με ανάλυση 1,3 megapixel, είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, ενώ η οθόνη Around-View που συνδυάζει την θέαση από τέσσερις κάμερες γύρω από το αυτοκίνητο διατίθεται από το Ν-Connecta και επάνω.
Το NISSAN Juke του 2024 θα προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων. Το Hybrid αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 94 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 49 ίππων, ενώ υποστηρίζεται από εκκινητή/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW. Το συγκεκριμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης παρέχει 25% περισσότερη ισχύ από την τρέχουσα επιλογή βενζινοκινητήρα, με μείωση κατανάλωσης καυσίμου (4,7-4,9 λτ./100 χλμ.) έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% στον μικτό κύκλο.
Η δεύτερη επιλογή για το Juke είναι ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρα βενζίνης DIG-T 1,0 λίτρου που αποδίδει 117 ίππους και 180 Nm ροπής. Είναι διαθέσιμη με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με διπλού συμπλέκτη (DCT) 7 σχέσεων και με επιλογή τρόπου οδήγησης Eco, Standard και Sport.
Το ανανεωμένο Juke παράγεται, μαζί με το Qashqai, στο εργοστάσιο της NISSAN στο Sunderland.