PEUGEOT E-3008 Dual Motor: Τετρακίνητο με 325 ίππους – Τιμές

Κοινοποίησε το άρθρο

Το κορυφαίο PEUGEOT E-3008, το Dual Motor 325 είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα, με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό και υποσχέσεις για οδηγική απόλαυση.

 

Volvo Ex30

 

Η PEUGEOT συνεχίζει να εξηλεκτρίζει την γκάμα της, η οποία ήδη περιλαμβάνει 12 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα. Τώρα, τα E-3008 210 και E-3008 230 Long Range αποκτούν…παρέα. Πρόκειται για την κορυφαία έκδοση E-3008 Dual Motor.

Όπως προδίδει και το όνομά του, διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Έναν με 213 ίππους που δίνει κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς και έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 112 ίππων στους πίσω τροχούς. Συνδυαστικά προσφέρουν τετρακίνηση με συνολική ισχύ 325 ίππους και μέγιστη ροπή 509 Nm.

Ο συνδυασμός αυτός υπόσχεται απολαυστική οδήγηση και φυσικά εξασφαλίζει και εξαιρετικές επιδόσεις. Το PEUGEOT E-3008 Dual Motor επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 6 δευτερόλεπτα και από 80 έως 120 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα.

Για να αξιοποιήσουν πλήρως αυτές τις δυνατότητες, οι μηχανικοί της PEUGEOT έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην εξέλιξη του πλαισίου. Η ακαμψία των αντιστρεπτικών ράβδων, το set-up των ελατηρίων και των αμορτισέρ έχουν ειδικές ρυθμίσεις, όπως και η βαθμονόμηση του συστήματος διεύθυνσης.

Για την τετρακίνηση του PEUGEOT E-3008 Dual Motor 325, υπάρχουν τέσσερα προφίλ οδήγησης

• Normal : Για βέλτιστη καθημερινή αποδοτικότητα, προτεραιότητα έχει ο εμπρός κινητήρας και οι τροχοί. Η μέγιστη ισχύς περιορίζεται σε 313 ίππους και η μέγιστη ροπή σε 450 Nm. Ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού, ο πίσω κινητήρας και οι τροχοί ενεργοποιούνται αυτόματα. Σε ισχυρή επιτάχυνση και οι δύο κινητήρες εμπλέκονται πλήρως.

• 4WD : Οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνεχώς, με κατανομή ισχύος 50/50 μεταξύ εμπρός και πίσω αξόνων για βέλτιστη πρόσφυση, ιδιαίτερα σε ολισθηρές επιφάνειες. Τα συστήματα ESP και Traction Control υιοθετούν ειδικές ρυθμίσεις για αύξηση της πρόσφυσης. Σε αυτό το προφίλ διατίθενται η μέγιστη ισχύς και ροπή.

• Sport : Οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνεχώς, με την ισχύ να κατανέμεται 60/40 μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα. Η μέγιστη ισχύς και η ροπή είναι πλήρως διαθέσιμες, ενώ το σύστημα διεύθυνσης και το πεντάλ γκαζιού υιοθετούν σπορ ρυθμίσεις, παρέχοντας αυξημένη απόκριση.

• Eco : Προτεραιότητα έχει ο εμπρός κινητήρας και τροχοί, με μέγιστη ισχύ 213 ίππους και μέγιστη ροπή 343 Nm. Σε ισχυρή επιτάχυνση, ενεργοποιείται και ο πίσω κινητήρας και, ταυτόχρονα οι δύο κινητήρες αποδίδουν πλήρη ισχύ. Η ρύθμιση του κλιματισμού και του πεντάλ γκαζιού προσαρμόζονται στο ήπιο προφίλ Eco mode.

Το PEUGEOT E-3008 Dual Motor 325 χρησιμοποιεί μπαταρία ιόντων λιθίου NMC καθαρής χωρητικότητας 73 kWh. Προσφέρει αυτονομία έως και 497 χλμ. (συνδυασμένος κύκλος WLTP σε λειτουργία Normal). Όπως συμβαίνει με όλα τα 100% ηλεκτρικά οχήματα της PEUGEOT, ο χρόνος φόρτισης από 20% έως 80% σε υπερ-ταχυφορτιστές (min 160kW) είναι λίγο λιγότερο από 30 λεπτά.

Το PEUGEOT E-3008 Dual Motor 325 διαθέτει όλα τα βασικά στοιχεία της κορυφαίας έκδοσης GT. Δηλαδή διχρωμία αμαξώματος με μαύρη οροφή, ζάντες αλουμινίου 20”, προβολείς Pixel LED, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας χώρου αποσκευών με λειτουργία Hands-Free, επενδύσεις σε Alcantara, εμπρός καθίσματα ηλεκτρικά και θερμαινόμενα, θερμαινόμενο τιμόνι, εργοστασιακό συναγερμό, σύστημα συνδεσιμότητας PEUGEOT i-Connect® Advanced, VisioPark 360° με 4 κάμερες HD, Drive Assist Plus 2.0 (ημιαυτόνομη οδήγηση), ανίχνευση οπίσθιας κυκλοφορίας, φωτιζόμενα μαρσπιέ θυρών, ασύρματη φόρτιση smartphone, κ.ά.

Το PEUGEOT E-3008 Dual Motor AWD 325 είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία με τιμή που ξεκινά από 48.900 ευρώ (συμπεριλαμβάνει κρατική επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά και επιδότηση Peugeot e-Move). Όπως όλα τα ηλεκτρικά PEUGEOT, καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και εγγύηση 8 ετών / 160.000 χλμ. για την μπαταρία.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

CITROEN Elo: Μικρό σπίτι σε…τροχούς (video)

0
Υπεύθυνο, προσβάσιμο, ευρύχωρο και λειτουργικό, το CITROEN Elo εξερευνά μια νέα πορεία που ανταποκρίνεται αισιόδοξα και έξυπνα στις σύγχρονες προκλήσεις.     Η CITROEN παρουσίασε το Elo,...

Φόρμουλα 1: Αυτός είναι ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής

0
Ο Lando Norris με την McLAREN κατέκτησε τον τίτλο των οδηγών για το 2025 στον τελευταίο αγώνα της Φόρμουλα-1, στο Άμπου Ντάμπι.     Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα...

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2025: Φινάλε στην Τρίπολη

0
Με εντυπωσιακές αναμετρήσεις σε όλες τις κατηγορίες ολοκληρώθηκε στην Τρίπολη το AUTOVISION Hellenic Auto GP για το 2025.   Στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης έπεσε η...

OPEL Xmas Deals: Εορταστικές προσφορές με όφελος πάνω από 7.000 ευρώ

0
Οι εορταστικές προσφορές της OPEL, με το πρόγραμμα OPEL Xmas Deals, εξασφαλίζουν όφελος που μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 7.400 ευρώ.     Η OPEL έχει...

Φόρμουλα Ε: «Εκκίνηση» με απρόοπτα στη μάχη των ηλεκτρικών μονοθεσίων (video)

0
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ε ξεκίνησε από τη Βραζιλία, με τις PORSCHE, NISSAN και την πρωτοεμφανιζόμενη CITROEN, να δείχνουν πιο…φορτισμένες.     Μια ημέρα πριν την...

Mission imposible: Διάσχιση ποταμού με ηλεκτρικό SUV (video)

0
Δείτε ένα ινδικό ηλεκτρικό SUV 396 ίππων, το ΤΑΤΑ Ηarrier.ev, να προσπαθεί να διασχίσει ένα ποτάμι, χωρίς δυσάρεστες συνέπειες.     Η ΤΑΤΑ είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία...

TOYOTA GR GT & GR GT3: Τα νέα «ιερά τέρατα» της Gazoo Racing

0
Τα TOYOTA GR GT & GR GT3 είναι δύο νέα πανίσχυρα supercars 650+ ίππων, τα οποία υπόσχονται αγωνιστικές επιδόσεις, εντός και εκτός πίστας.     Η TOYOTA...

WRC: Οι οδηγοί της HYUNDAI για το πρωτάθλημα του 2026

0
Με πέντε έμπειρα πληρώματα θα διεκδικήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2026 η HYUNDAI Motorsport.     Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2025, το κατέκτησε ο Sebastien...