
Διαδικτυακά έγινε η παγκόσμια πρώτη για την νέα Panamera, την ναυαρχίδα στη σειρά μοντέλων της Porsche, με ένα απολύτως καινούριο υβριδικό μοντέλο: την 4S E-Hybrid της οποίας ο νέος ηλεκτροκινητήρας έχει 30% καλύτερη απόδοση από το μοντέλο που αντικαθιστά, με την απόδοση -συνδυαστικά με τον V6 biturbo των 2.9 λίτρων- να φτάνει πλέον τους 560 ίππους ή 412 KW.
Η μέγιστη ροπή στρέψης αγγίζει τα 750 Nm. Αυξημένη είναι και η χωρητικότητα της μπαταρίας για τον ηλεκτροκινητήρα από 14.1 σε 17.9 kWh.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Ράλι Ακρόπολις 2025: Οι καλύτερες στιγμές (video)
Δείτε τις καλύτερες στιγμές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2025.
Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία με τον Ott Tanak να απογειώνει το HYUNDAI...
FORD Puma Gen-E: Σε «αναγκάζει» να το οδηγήσεις
Τελικά έφτασε η ημέρα που μπαίνεις σε ένα ηλεκτρικό FORD, το οδηγείς με όποιον τρόπο θέλεις και αυτό σου αφήνει μια αίσθηση ST!
Του Ηλία...
Ανάκληση, με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης, σε παλαιότερα CITROEN C3 και DS3
Η Stellantis επεκτείνει την ενέργεια παύσης της οδήγησης στην Ευρώπη για τα CITROEN C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019.
Η Stellantis ανακοίνωσε...
Κορυφαία έκδοση της σειράς από πλευράς απόδοσης και επιδόσεων είναι η Panamera Turbo S, με 630 ίππους (463 kW), μια πραγματικά εντυπωσιακή αύξηση της ιπποδύναμης συγκριτικά με το προηγούμενο αντίστοιχο μοντέλο που αγγίζει τους 80 ίππους (59 kW). Αντίστοιχα αυξημένη είναι και η μέγιστη ροπή στρέψης κατά 50 Νm.
Οι νέες Panamera θα διατίθενται είτε ως sports saloon, είτε ως Sport Turismo είτε ακόμη ως Executive, με μακρύτερο μεταξόνιο.
Οι εκδόσεις Panamera και Panamera 4, εξοπλίζονται με τον V6 biturbo κινητήρα των 2.9 λίτρων ο οποίος αποδίδει 330 ίππους (243 kW) και με μέγιστη ροπή στρέψης 450 Nm.
Τέλος η έκδοση GTS, με τον V8 biturbo έχει απόδοση 480 ίππων (353 kW) και 620 Nm.
Οι νέες Panamera, θα είναι διαθέσιμες στην παγκόσμια αγορά, από τα μέσα του ερχόμενου Οκτωβρίου.