Το RENAULT Twingo επιστρέφει ως ένα από τα πιο προσιτά καθημερινά αυτοκίνητα, διατηρώντας αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από το παρελθόν
Το Twingo για αρκετά χρόνια έπαιξε σημαντικό ρόλο στην γκάμα της RENAULT. Γιατί ήταν πρακτικό μοντέλο, ευχάριστο, εξοπλισμένο μόνο με τα απαραίτητα. Αυτός ήταν και ο λόγος που πάντα συνοδευόταν και με δελεαστική τιμή.
Τον χαρακτήρα του οικονομικού αυτοκινήτου φιλοδοξεί να διατηρήσει και το σύγχρονο Twingo. Το Legend. Το οποίο ετοιμάζεται να επιστρέψει ως ηλεκτρικό.
Το μελλοντικό, ηλεκτρικό Twingo, σχεδιαστικά θα διατηρεί αρκετά χαρακτηριστικά από το μοντέλο που γνωρίσαμε τα προηγούμενα χρόνια. Το Legend αναμένεται να είναι ένα προσιτό στην αγορά και στη χρήση, αστικό όχημα, χωρίς όμως συμβιβασμούς. Υπολογίζεται ότι θα καταναλώνει μόνο 10 kWh/100 χλμ.
Στη διάρκεια του κύκλου ζωής του θα έχει 75% χαμηλότερες εκπομπές CO₂ από το μέσο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο που πωλήθηκε το 2023.
Το συμπαγές μέγεθός του θα απαιτεί χαμηλότερη κατανάλωση πρώτων υλών, ενώ κατά τη χρήση του φυσικά θα έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη και αναμένεται να προσφέρεται σε αρχική τιμή κάτω των 20 χιλιάδων ευρώ. Χωρίς τις κατά καιρούς επιδοτήσεις που ισχύουν σε διάφορες χώρες για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Υπενθυμίζουμε ότι υπάρχει ήδη το RENAULT Megane E-Tech και το Scenic E-Tech. Το RENAULT 5 θα παρουσιαστεί το πρώτο τρίμηνο του 2024 με τιμή εκκίνησης κοντά στα 25.000 ευρώ, ενώ το 2025 αναμένεται το RENAULT 4.
Το RENAULT Twingo Legend, θα ακολουθήσουν άλλα δύο καινούργια μοντέλα που θα συμπληρώσουν την ηλεκτρική γκάμα του RENAULT Group.
Τo οποίο πλέον έχει μια νέα εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων και λογισμικού. Την Ampere που έχει σχεδιαστεί για να είναι μια τεχνολογική, κατασκευαστική και επιχειρηματική πλατφόρμα, που θα εξυπηρετεί και άλλες μάρκες εκτός της RENAULT.
Πρόκειται για τις εταιρείες που ανήκουν στη «συμμαχία» των RENAULT, NISSAN και MITSUBISHI Motors.
Η Ampere θα παράγει τουλάχιστον δύο μοντέλα για την ALPINE, το επόμενο Micra για τη NISSAN και ένα άλλο μοντέλο για τη MITSUBISHI. Η Ampere θα υποστηρίξει επίσης το…ταξίδι ηλεκτροκίνησης της DACIA και θα παρέχει λογισμικό για ολόκληρο τον Όμιλο RENAULT.
Επιχειρηματικά, η Ampere είναι μια αυτόνομη εταιρεία, η πρώτη «ηλεκτρική» στην Ευρώπη. Αποτελείται από 11.000 υπαλλήλους, εκ των οποίων το 35% είναι μηχανικοί και στόχος της είναι η πρόκληση του μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας με μηδενικές εκπομπές ρύπων.