Η Renault είναι η επόμενη αυτοκινητοβιομηχανία που θα αλλάξει το λογότυπό της

Κοινοποίησε το άρθρο
renault logo 2020

Ο άνεμος της αλλαγής συνεχίζει να φυσά στην αυτοκινητοβιομηχανία.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Πουλήθηκαν σπάνια αυτοκίνητα αξία 3 εκατομμυρίων ευρώ

Ξεπέρασε τα 3 εκατομμύρια ευρώ η αξία των αυτοκινήτων που δημοπρατήθηκαν στο Μουσείο Château de Vernon στη Γαλλία, όπου συγκεντρώθηκαν χιλιάδες συλλέκτες.     Μια δημοπρασία πολλών…εκατομμυρίων...

AUDI Q3 2025: Το οδηγούμε στην Ελλάδα – Τιμές

Το νέο AUDI Q3 ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά έχοντας υψηλές βλέψεις, κυρίως γιατί είναι ένα ολοκληρωμένο, υπερσύγχρονο SUV, το οποίο δεν...

SEAT MÓ 125 με έκπτωση 4.000 ευρώ

Μια νέα προωθητική ενέργεια, σε συνδυασμό με την κρατική επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά διαμορφώνουν την τιμή του SEAT MÓ 125 κάτω από τα...

Volkswagen, Opel, KiaPeugeot , Maserati, Nissan – αυτές είναι μερικές από τις μάρκες που έχουν περάσει σε ανανέωση λογότυπου τα τελευταία χρόνια. Η Renault θα κάνει το ίδιο το 2022 όταν θα υιοθετήσει το ενημερωμένο εταιρικό σήμα με επίπεδη σχεδίαση με δύο διαμάντια.

Παρατηρήσαμε το νέο λογότυπο στα μέσα Ιανουαρίου όταν παρουσιάστηκε το Renault 5 concept , αλλά η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δεν είπε τίποτα γι ‘αυτό. Tώρα μάλλον έφθασε η ώρα.

Δεν είναι σαφές ποιο μοντέλο θα είναι το πρώτο που θα φέρει το αναθεωρημένο σήμα, αν και η λογική μας λέει ότι θα είναι μια έκδοση παραγωγής του Megane eVision concept .

Οι κατασκοπευτικές λήψεις αποκάλυψαν ότι το ηλεκτρικό crossover έχει εξελιχθεί στο τελικό στάδιο και τα δοκιμαστικά οχήματα είχαν όλα τα λογότυπα κρυμμένα πίσω από το καμουφλάζ. Το αυτοκίνητο παραγωγής θα παρουσιαστεί αργότερα φέτος, αλλά οι παραδόσεις είναι πιθανό να ξεκινήσουν το 2022.

Ο διευθυντής σχεδιασμού της Renault, Gilles Vidal, λέει ότι όλα τα αυτοκίνητα της εταιρείας θα αλλάξουν στο νέο λογότυπο έως το 2024.

Από το 1900, το σήμα έχει υποστεί αρκετές αλλαγές, με την τελευταία έκδοση που κυκλοφόρησε το 2015 να είναι μια ενημερωμένη σχεδίαση του εμβλήματος που κυκλοφόρησε το 1992. Η νέα εταιρική εμφάνιση βρίσκεται σε εξέλιξη από το 2019 και η Renault αποφάσισε ότι θα ήταν λογικό να το δείξει πρώτα στο ηλεκτρικό supermini, καθώς αυτό το πρωτότυπο σηματοδοτεί το σχέδιο της Renaulution σχετικά με την αγκαλιά της ηλεκτροδότησης.

Το επανασχεδιασμένο λογότυπο θα είναι η ένατη ανανέωση ταυτότητας της Renault από την ίδρυση της. Ο Gilles Vidal συνεχίζει λέγοντας ότι είναι μια αληθινή διαχρονική υπογραφή, χωρίς περιττά εφέ ή χρώματα, με μια σύγχρονη αντίληψη των γραμμών, ένα ουσιαστικό μέρος της γραφικής μας κληρονομιάς.”

Αξίζει να σημειωθεί ότι η άλλη μάρκα του γκρουπ Renault, η Dacia, θα αλλάξει το έμβλημά της από το 2022, όπως φανερώθηκε στο συμπαγές SUV Bigster που κυκλοφόρησε στις αρχές του έτους.

Θα είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που χρησιμοποιεί σήμερα η ρουμανική μάρκα…

Θα αποτελείται από στυλιζαρισμένα γράμματα “D” και “C” με αντίθετες κατευθύνσεις για ένα νέο σήμα που μπορεί να σας κάνει να σκεφτείτε το DeLorean DMC-12.