Η Renault είναι η επόμενη αυτοκινητοβιομηχανία που θα αλλάξει το λογότυπό της

Κοινοποίησε το άρθρο
renault logo 2020

Ο άνεμος της αλλαγής συνεχίζει να φυσά στην αυτοκινητοβιομηχανία.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Που θα δείτε το FORD Ranger MS-RT των 240 ίππων

Το αγωνιστικών προδιαγραφών νέο FORD Ranger MS-RT κάνει μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του, στο εμπορικό κέντρο Golden Hall.     Το FORD Ranger MS-RT αναμφίβολα είναι...

OMODA & JAECOO: Άνοιξαν οι πρώτες εκθέσεις στην Ελλάδα

Με 7 εκθέσεις αρχικά, σε διάφορα σημεία της Ελλάδας ξεκινά το επίσημο της OMODA & JAECOO.     Η OMODA & JAECOO είναι μια από τις πρόσφατες...

VOLVO: Ζώνες ασφαλείας με τεχνητή νοημοσύνη (video)

Η VOLVO Cars ετοιμάζει την πρώτη στον κόσμο ζώνη ασφαλείας πολλαπλής προσαρμογής, η οποία θα ρυθμίζεται αυτόματα, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά των επιβατών.     Η VOLVO...

Volkswagen, Opel, KiaPeugeot , Maserati, Nissan – αυτές είναι μερικές από τις μάρκες που έχουν περάσει σε ανανέωση λογότυπου τα τελευταία χρόνια. Η Renault θα κάνει το ίδιο το 2022 όταν θα υιοθετήσει το ενημερωμένο εταιρικό σήμα με επίπεδη σχεδίαση με δύο διαμάντια.

Παρατηρήσαμε το νέο λογότυπο στα μέσα Ιανουαρίου όταν παρουσιάστηκε το Renault 5 concept , αλλά η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δεν είπε τίποτα γι ‘αυτό. Tώρα μάλλον έφθασε η ώρα.

Δεν είναι σαφές ποιο μοντέλο θα είναι το πρώτο που θα φέρει το αναθεωρημένο σήμα, αν και η λογική μας λέει ότι θα είναι μια έκδοση παραγωγής του Megane eVision concept .

Οι κατασκοπευτικές λήψεις αποκάλυψαν ότι το ηλεκτρικό crossover έχει εξελιχθεί στο τελικό στάδιο και τα δοκιμαστικά οχήματα είχαν όλα τα λογότυπα κρυμμένα πίσω από το καμουφλάζ. Το αυτοκίνητο παραγωγής θα παρουσιαστεί αργότερα φέτος, αλλά οι παραδόσεις είναι πιθανό να ξεκινήσουν το 2022.

Ο διευθυντής σχεδιασμού της Renault, Gilles Vidal, λέει ότι όλα τα αυτοκίνητα της εταιρείας θα αλλάξουν στο νέο λογότυπο έως το 2024.

Από το 1900, το σήμα έχει υποστεί αρκετές αλλαγές, με την τελευταία έκδοση που κυκλοφόρησε το 2015 να είναι μια ενημερωμένη σχεδίαση του εμβλήματος που κυκλοφόρησε το 1992. Η νέα εταιρική εμφάνιση βρίσκεται σε εξέλιξη από το 2019 και η Renault αποφάσισε ότι θα ήταν λογικό να το δείξει πρώτα στο ηλεκτρικό supermini, καθώς αυτό το πρωτότυπο σηματοδοτεί το σχέδιο της Renaulution σχετικά με την αγκαλιά της ηλεκτροδότησης.

Το επανασχεδιασμένο λογότυπο θα είναι η ένατη ανανέωση ταυτότητας της Renault από την ίδρυση της. Ο Gilles Vidal συνεχίζει λέγοντας ότι είναι μια αληθινή διαχρονική υπογραφή, χωρίς περιττά εφέ ή χρώματα, με μια σύγχρονη αντίληψη των γραμμών, ένα ουσιαστικό μέρος της γραφικής μας κληρονομιάς.”

Αξίζει να σημειωθεί ότι η άλλη μάρκα του γκρουπ Renault, η Dacia, θα αλλάξει το έμβλημά της από το 2022, όπως φανερώθηκε στο συμπαγές SUV Bigster που κυκλοφόρησε στις αρχές του έτους.

Θα είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που χρησιμοποιεί σήμερα η ρουμανική μάρκα…

Θα αποτελείται από στυλιζαρισμένα γράμματα “D” και “C” με αντίθετες κατευθύνσεις για ένα νέο σήμα που μπορεί να σας κάνει να σκεφτείτε το DeLorean DMC-12.