Η plug-in υβριδική SKODA OCTAVIA iV διαθέσιμη στην Ελλάδα

Κοινοποίησε το άρθρο

Η Kosmocar-SKODA ανακοινώνει την έναρξη διάθεσης της νέας SKODA OCTAVIA iV στην Ελλάδα. Η νέα OCTAVIA iV, στην τέταρτη γενιά της OCTAVIA, είναι το δεύτερο plug-in υβριδικό μοντέλο SKODA iV, μετά το SUPERB iV.

Μάλιστα, η OCTAVIA iV είναι διαθέσιμη όχι σε μία αλλά δύο παραλλαγές ισχύος, τόσο στην «απλή» όσο και στην RS έκδοση, που προσφέρει συναρπαστικές επιδόσεις και έντονες συγκινήσεις. Και οι δύο εκδόσεις παρέχουν ηλεκτρική αυτονομία έως 60 χλμ. στον κύκλο WLTP, κινούμενες αμιγώς ηλεκτρικά και με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Η Ολυμπιακή Φλόγα «τρέχει» με ΤΟΥΟΤΑ (video)

Η TOYOTA Hellas είναι ο επίσημος συνεργάτης της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, αλλά και της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής για την πραγματοποίηση της Λαμπαδηδρομίας των Ολυμπιακών...

LIVE TV : Δείτε live την εκκίνηση του Ράλι Κροατίας

Δείτε σε ζωντανή σύνδεση με το Ζάγκρεμπ, την εκκίνηση του Ράλι Κροατίας     Το ασφάλτινο Ράλι Κροατίας είναι ο τέταρτος αγώνας του WRC για το 2024...

MAZDA CX-80 : Big in Japan (video)

Το ολοκαίνουργιο CX-80 είναι πλέον η νέα ναυαρχίδα της MAZDA στην Ευρώπη, αφού πρόκειται για το πιο ευρύχωρο μοντέλο στην ευρωπαϊκή γκάμα της ιαπωνικής...

Η OCTAVIA iV έχει ισχύ 204 PS (150 kW), με μέγιστη ροπή 350 Nm, με την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου να ορίζεται στα 220 χλμ./ώρα και η τυπική επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα να διαρκεί 7,7 δευτερόλεπτα. Η πιο σπορ OCTAVIA RS iV παράγει 245 PS (180 kW) και μέγιστη ροπή 400 Nm.

Στη λειτουργία Sport, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να κάνει χρήση της πλήρους ισχύος του αυτοκινήτου, η OCTAVIA RS iV, τόσο σε έκδοση GRAND COUPE όσο και SPORTSWAGON επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,3 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα. Σε σύγκριση με την αντίστοιχη έκδοση με δίλιτρο βενζινοκινητήρα, η επιτάχυνση 80-120 χλμ./ώρα είναι 2,2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη στην RS iV έκδοση.

Και οι δύο εκδόσεις OCTAVIA iV τροφοδοτούνται από έναν βενζινοκινητήρα 1.4 TSI που παρέχει 150 PS (110 kW) και έναν ηλεκτρικό κινητήρα 85 kW, των οποίων οι λειτουργίες ελέγχονται ηλεκτρονικά. Κινητήρας εσωτερικής καύσης, κιβώτιο ταχυτήτων DSG και ηλεκτροκινητήρας, είναι συνδεδεμένοι σε κοινό άξονα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι τριπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων με τους συμπλέκτες σε λουτρό ελαίου, ενώ η λειτουργία ελέγχεται με τεχνολογία shift by wire.

Συνολικά, οι εκπομπές CO2 ανέρχονται μόνο σε περίπου 30 γρμ./χλμ., πράγμα που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο πληροί ήδη τις απαιτήσεις για το μελλοντικό πρότυπο εκπομπών Euro 6d. Παράλληλα, αυτό συνεπάγεται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, αλλά και μειωμένο Τέλος Ταξινόμησης.

Η μπαταρία μπορεί εύκολα να φορτιστεί χρησιμοποιώντας μια τυπική πρίζα οικιακού τύπου ή ένα Wallbox. Σε μια πρίζα 230 V, χρειάζονται 3 ώρες 45 λεπτά για να επαναφορτιστεί από άδεια στο 80% και 5 ώρες στο 100%. Όταν χρησιμοποιείται ένα Wallbox 3,6 kW, χρειάζονται μόλις 2 ώρες 33 λεπτά ή 3 ώρες 33 λεπτά αντίστοιχα.

Σε ηλεκτρική λειτουργία E, οι OCTAVIA iV και OCTAVIA RS iV τροφοδοτούνται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα, καθιστώντας αυτή τη ρύθμιση ιδανική για οδήγηση σε αστική κίνηση. Εάν η μπαταρία έχει επαρκή φόρτιση και η εξωτερική θερμοκρασία είναι πάνω από 10° C, το όχημα εκκινεί αποκλειστικά ηλεκτρικά. Για τεχνικούς λόγους, αυτή η λειτουργία δεν είναι διαθέσιμη σε θερμοκρασίες κάτω των -10° C. Χρησιμοποιώντας μόνο την ηλεκτρική κίνηση, η μέγιστη ισχύς είναι 85 kW ενώ η τελική ταχύτητα σε αυτή τη λειτουργία είναι 140 χλμ./ώρα.

Στην υβριδική λειτουργία, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου αξιολογεί συνεχώς την τρέχουσα κατάσταση οδήγησης και η αλληλεπίδραση μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα ρυθμίζεται αυτόματα. Είτε αλληλοσυμπληρώνονται όταν χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα, είτε τα ηλεκτρονικά ενεργοποιούν μόνο έναν από αυτούς.

Η υβριδική λειτουργία προσφέρει επίσης την επιλογή φόρτισης της μπαταρίας μέσω ανάκτησης ενέργειας ή του κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι η μονάδα ελέγχου αποφασίζει με βάση την τρέχουσα κατάσταση οδήγησης πότε θα αντλήσει ενέργεια από την μπαταρία και πότε θα την επαναφορτίσει χρησιμοποιώντας ανακτημένη ενέργεια.

Στην υβριδική λειτουργία, υπάρχει έξοδος 150 PS ανά πάσα στιγμή. Η μέγιστη ισχύς εξόδου 204 PS για την OCTAVIA iV και 245 PS για την OCTAVIA RS iV, είναι διαθέσιμη όταν το γκάζι πιέζεται πλήρως (kickdown) ή έχει επιλεγεί η λειτουργία Sport.

Η OCTAVIA iV είναι διαθέσιμη με το αμάξωμα Grand Coupe, αρχικά στην έκδοση με τους 204 ίππους και στα επίπεδα εξοπλισμού AMBITION και STYLE, που έχουν διαμορφωθεί ειδικά για τις απαιτήσεις ενός plug-in hybrid αυτοκινήτου. H έκδοση RS με τους 245 ίππους θα ακολουθήσει προσεχώς. Ειδικά για το λανσάρισμα και προκειμένου η αγορά ενός τέτοιου «πράσινου» μοντέλου να καταστεί πιο προσιτή, προσφέρεται επιπλέον έκπτωση 3.000 ευρώ, με την προτεινόμενη τιμή λιανικής να ξεκινά από 31.900 €.

Ειδικά για τους επαγγελματίες οδηγούς (ταξί), η επιδότηση από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» καθώς και πρόσθετο οικολογικό bonus που προσφέρει η Kosmocar-SKODA, καθιστούν τη SKODA OCTAVIA iV μία εξαιρετικά συμφέρουσα επιλογή, με τις τιμές να ξεκινούν από 24.247 €. Αναλυτικά οι προτεινόμενες τιμές για τη νέα SKODA OCTAVIA iV έχουν ως εξής:

ΕΚΔΟΣΗΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ

ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ

ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ

με έκπτωση λανσαρίσματος

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ

για επαγγελματίες (ταξί) με επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» και bonus

OCTAVIA GRAND COUPE iV  
AMBITION 1.4 Plug-in Hybrid 204 PS34.900 €31.900 €24.247 €
STYLE 1.4 Plug-in Hybrid 204 PS36.900 €33.900 €25.826 €