SKODA Elroq RS για ηλεκτρικές ανησυχίες

Κοινοποίησε το άρθρο

Το Elroq RS είναι το πιο γρήγορο σε φόρτιση και επιτάχυνση μοντέλο παραγωγής της SKODA μέχρι σήμερα.

 

Volvo Ex30

 

Τα μοντέλα RS της SKODA, με πιο δημοφιλές το Octavia, ανέκαθεν συνδύαζαν τις επιδόσεις και την σπορ εμφάνιση, με τα ισορροπημένα οδηγικά χαρακτηριστικά και την πρακτικότητα.
Η παράδοση αυτή συνεχίζεται και τώρα. Στην εποχή του εξηλεκτρισμού. Με το καινούργιο Elroq να αποκτά και αυτό έκδοση RS. Η οποία διεκδικεί αρκετές πρωτιές.

Το Elroq RS έχει δύο ηλεκτροκινητήρες. Έναν στον μπροστινό και έναν στον πίσω άξονα. Με αποτέλεσμα να εξασφαλίζουν τετρακίνηση. Αλλά και συνολική ισχύ 340 ίππους.
Κάτι που μεταφράζεται σε…RS επιδόσεις. Με την επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,4 δευτερόλεπτα. Καθιστώντας το Elroq RS το ταχύτερο σε επιτάχυνση μοντέλο παραγωγής της SKODA μέχρι σήμερα.

Η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 180 χλμ./ώρα. Η μπαταρία υψηλής τάσης χωρητικότητας 84 kWh (79 kWh καθαρή), επιτρέπει μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία άνω των 550 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP.

Η ισχύς φόρτισης έως και 185 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC, επιτρέπει στην μπαταρία να επαναφορτίζεται από 10 έως 80% σε περίπου 26 λεπτά. Η φόρτιση AC στα 11 kW φορτίζει την μπαταρία από 0 έως 100% σε οκτώ ώρες.

Εξωτερικά, οι μαύρες λεπτομέρειες και οι αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου έως 21 ιντσών δείχνουν ότι αυτό το Elroq, έχει άλλες διαθέσεις. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει κορυφαίας τεχνολογίας προβολείς LED Matrix και πίσω φώτα LED με δυναμικά φλας.

Το εσωτερικό του SKODA Elroq RS χαρακτηρίζεται από το Design Selection RS Lounge μαύρου χρώματος. Διαθέτει επενδύσεις από μικροΐνες Suedia με ραφές αντίθεσης lime green και διακόσμηση σε όψη ανθρακόνημα. Το θερμαινόμενο τριάκτινο σπορ τιμόνι καλύπτεται από διάτρητο δέρμα. Διατίθεται και αυτό με lime green ραφές και λογότυπο RS.

Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει και το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, σπορ κάθισμα οδηγού με λειτουργία μασάζ. Αντίστοιχο διατίθεται και για τον συνοδηγό, ως μέρος του προαιρετικού πακέτου Maxx.

Το Digital Cockpit 5 ιντσών και μια κεντρική οθόνη infotainment 13 ιντσών ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Και περιλαμβάνουν γραφικά ειδικά για το RS.

Το σπορ πλαίσιο και το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης πάντως, υπόσχονται δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά σε κάθε περίσταση.

Το Elroq RS είναι εξοπλισμένο με σπορ ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά μπροστά και 10 πίσω. Μια νέα ρύθμιση στο σύστημα διεύθυνσης λαμβάνει υπόψη το συγκεκριμένο σετάρισμα του πλαισίου RS για να δημιουργήσει μια πιο σπορ αίσθηση οδήγησης.

Το Driving Mode Select προσφέρει επίσης μια ειδική λειτουργία έλξης προσαρμοσμένης στην τετρακίνηση. Το σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων DCC είναι διαθέσιμο προαιρετικά. Διαθέτει αναδιαμορφωμένα driving modes που έχουν σχεδιαστεί για ακόμα μεγαλύτερη άνεση. Υπάρχουν έως και 15 ρυθμιζόμενες παράμετροι στη λειτουργία Individual.

Επίσης, λόγω της αυξημένης ισχύος, η έκδοση RS έχει και πιο δυνατά φρένα στον μπροστινό άξονα με διπίστονες δαγκάνες.

Φυσικά και το συγκεκριμένο Elroq διαθέτει την τελευταία έκδοση του Travel Assist και του KESSY Advanced. Με ολοκληρωμένα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και πολυάριθμα έξυπνα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού.

Για όσους πάντως αναπολούν τον ήχο των υπετροφοδοτούμενων SKODA RS, μέσω του μενού infotainment μπορούν να επιλεγούν δύο εξωτερικοί ήχοι. Sport και Futuristic.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το Mazda 6e στην Ελλάδα

MAZDA 6e: Η ηλεκτρική επανάσταση με ιαπωνική ψυχή και premium χαρακτήρα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο MAZDA 6e εγκαινιάζει την ηλεκτρική εποχή της ιαπωνικής μάρκας με κορυφαίο σχεδιασμό, πολυτελέστατη καμπίνα και χαρακτήρα Jinba Ittai που διατηρεί τη τη...

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...

FORD Ranger Plug-In Hybrid Trailer Backup Assist: Το pick-up που μπαίνει στην πρίζα και...

0
Με το Trailer Backup Assist της FORD Pro, οι οδηγοί του νέου Ranger Plug-In Hybrid δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν συνεχείς διορθώσεις με το...