SKODA Elroq RS για ηλεκτρικές ανησυχίες

Κοινοποίησε το άρθρο

Το Elroq RS είναι το πιο γρήγορο σε φόρτιση και επιτάχυνση μοντέλο παραγωγής της SKODA μέχρι σήμερα.

 

 

Τα μοντέλα RS της SKODA, με πιο δημοφιλές το Octavia, ανέκαθεν συνδύαζαν τις επιδόσεις και την σπορ εμφάνιση, με τα ισορροπημένα οδηγικά χαρακτηριστικά και την πρακτικότητα.
Η παράδοση αυτή συνεχίζεται και τώρα. Στην εποχή του εξηλεκτρισμού. Με το καινούργιο Elroq να αποκτά και αυτό έκδοση RS. Η οποία διεκδικεί αρκετές πρωτιές.

Το Elroq RS έχει δύο ηλεκτροκινητήρες. Έναν στον μπροστινό και έναν στον πίσω άξονα. Με αποτέλεσμα να εξασφαλίζουν τετρακίνηση. Αλλά και συνολική ισχύ 340 ίππους.
Κάτι που μεταφράζεται σε…RS επιδόσεις. Με την επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,4 δευτερόλεπτα. Καθιστώντας το Elroq RS το ταχύτερο σε επιτάχυνση μοντέλο παραγωγής της SKODA μέχρι σήμερα.

Η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 180 χλμ./ώρα. Η μπαταρία υψηλής τάσης χωρητικότητας 84 kWh (79 kWh καθαρή), επιτρέπει μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία άνω των 550 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP.

Η ισχύς φόρτισης έως και 185 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC, επιτρέπει στην μπαταρία να επαναφορτίζεται από 10 έως 80% σε περίπου 26 λεπτά. Η φόρτιση AC στα 11 kW φορτίζει την μπαταρία από 0 έως 100% σε οκτώ ώρες.

Εξωτερικά, οι μαύρες λεπτομέρειες και οι αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου έως 21 ιντσών δείχνουν ότι αυτό το Elroq, έχει άλλες διαθέσεις. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει κορυφαίας τεχνολογίας προβολείς LED Matrix και πίσω φώτα LED με δυναμικά φλας.

Το εσωτερικό του SKODA Elroq RS χαρακτηρίζεται από το Design Selection RS Lounge μαύρου χρώματος. Διαθέτει επενδύσεις από μικροΐνες Suedia με ραφές αντίθεσης lime green και διακόσμηση σε όψη ανθρακόνημα. Το θερμαινόμενο τριάκτινο σπορ τιμόνι καλύπτεται από διάτρητο δέρμα. Διατίθεται και αυτό με lime green ραφές και λογότυπο RS.

Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει και το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, σπορ κάθισμα οδηγού με λειτουργία μασάζ. Αντίστοιχο διατίθεται και για τον συνοδηγό, ως μέρος του προαιρετικού πακέτου Maxx.

Το Digital Cockpit 5 ιντσών και μια κεντρική οθόνη infotainment 13 ιντσών ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Και περιλαμβάνουν γραφικά ειδικά για το RS.

Το σπορ πλαίσιο και το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης πάντως, υπόσχονται δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά σε κάθε περίσταση.

Το Elroq RS είναι εξοπλισμένο με σπορ ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά μπροστά και 10 πίσω. Μια νέα ρύθμιση στο σύστημα διεύθυνσης λαμβάνει υπόψη το συγκεκριμένο σετάρισμα του πλαισίου RS για να δημιουργήσει μια πιο σπορ αίσθηση οδήγησης.

Το Driving Mode Select προσφέρει επίσης μια ειδική λειτουργία έλξης προσαρμοσμένης στην τετρακίνηση. Το σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων DCC είναι διαθέσιμο προαιρετικά. Διαθέτει αναδιαμορφωμένα driving modes που έχουν σχεδιαστεί για ακόμα μεγαλύτερη άνεση. Υπάρχουν έως και 15 ρυθμιζόμενες παράμετροι στη λειτουργία Individual.

Επίσης, λόγω της αυξημένης ισχύος, η έκδοση RS έχει και πιο δυνατά φρένα στον μπροστινό άξονα με διπίστονες δαγκάνες.

Φυσικά και το συγκεκριμένο Elroq διαθέτει την τελευταία έκδοση του Travel Assist και του KESSY Advanced. Με ολοκληρωμένα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και πολυάριθμα έξυπνα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού.

Για όσους πάντως αναπολούν τον ήχο των υπετροφοδοτούμενων SKODA RS, μέσω του μενού infotainment μπορούν να επιλεγούν δύο εξωτερικοί ήχοι. Sport και Futuristic.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Έκθεση IAA Mobility 2025: Τα…αστέρια του Μονάχου (video)

Δείτε τα σημαντικότερα εκθέματα που παρουσιάστηκαν στο Μόναχο, στην Έκθεση IAA Mobility 2025, στην οποία συμμετείχαν περίπου 750 εκθέτες.     Με θέμα «Όλα έχουν να κάνουν...

Γεμίστε ένα FORD – Κάντε τη Διαφορά και βοηθήστε τους συνανθρώπους μας

Με τη δράση «Γεμίστε ένα FORD – Κάντε τη Διαφορά», συγκεντρώνονται στο δίκτυο Επίσημων Εμπόρων της μάρκας, είδη διατροφής που θα διανεμηθούν σε οικογένειες,...

CHERY: Ξεκίνημα με τιμές και εγγυήσεις που θα συζητηθούν

H CHERY Auto ήρθε για να…μείνει στην Ελλάδα, με το υβριδικό Tiggo 4 των 204 ίππων να αναμένεται να αποτελέσει το μοντέλο που θα...

Ράλι Χιλής 2025: Πέταγε με…200 ο Sebastien Ogier (video)

Ο Sebastien Ogier, με μια εντυπωσιακή εμφάνιση στο Ράλι Χιλής, κατέκτησε την πέμπτη νίκη του μέσα στο 2025 και, χωρίς να έχει λάβει μέρος...

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας: Οι αλλαγές και τα αυστηρότερα πρόστιμα

Σημαντικές αλλαγές και αυστηρότερα πρόστιμα προβλέπει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που στόχο έχει τη μείωση των ατυχημάτων, αλλά και τη διαμόρφωση μιας νέας...

LANCIA Ypsilon HF Integrale: Επιστροφή στο WRC

Με το Ypsilon Rally2 HF Integrale, η LANCIA ετοιμάζεται να επιστρέψει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, θέλοντας να διατηρήσει ζωντανό το θρύλο που δημιούργησαν τα...

HYUNDAI Concept Three: Η επόμενη ημέρα (video)

Με το Concept Three η HYUNDAI μας προετοιμάζει για την αισθητική προσέγγιση των μελλοντικών της compact ηλεκτρικών μοντέλων, τα οποία θα είναι εντυπωσιακά, αλλά...

FERRARI 849 Testarossa: Υβριδική επιστροφή με 1.050 ίππους (video)

Η νέα plug-in υβριδική 849 Testarossa των 1.050 ίππων είναι η ισχυρότερη FERRARI παραγωγής στην ιστορία της μάρκας.     Η FERRARI παρουσίασε επίσημα τη νέα 849...