SKODA Kodiaq 2024: Ευρυχωρία και τεχνολογία – Τιμές

Κοινοποίησε το άρθρο

Με επανασχεδιασμένο εξωτερικό, πιο ευρύχωρο, μινιμαλιστικό εσωτερικό, σύστημα infotainment με ChatGPT και κινητήρες 150 έως 204 ίππους έρχεται το νέο SKODA Kodiaq

 

 

Το SKODA Kodiaq αλλάζει σελίδα, με τη δεύτερη γενιά του να εξακολουθεί να έχει ως μεγάλο πλεονέκτημα την ευρυχωρία. Παράλληλα, ενσωματώνει τα πρώτα στοιχεία της σχεδιαστικής γλώσσας Modern Solid, που θα βλέπουμε πλέον στα μοντέλα της τσέχικης φίρμας

Εξωτερικά, ξεχωρίζει η μάσκα με την οριζόντια φωτεινή λωρίδα και τα δεύτερης γενιάς, φωτιστικά σώματα LED Matrix.

Το μεγάλο «όπλο» του Kodiaq, ήταν και παραμένει η ευρυχωρία του εσωτερικού. Υπάρχει βέβαια και η, προαιρετική, τρίτη σειρά καθισμάτων, με την οποία το μεγάλο SUV της SKODA, μπορεί να φιλοξενήσει έως και 7 επιβάτες.

Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 910 λίτρων στην πενταθέσια διαμόρφωση, που μπορεί να αυξηθεί στα 2.105 λίτρα, όταν τα πίσω καθίσματα είναι πεσμένα.

Στο εσωτερικό έχει γίνει χρήση ανακυκλωμένων υφασμάτων, ενώ ακόμα και το δέρμα, έχει επεξεργαστεί με φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο. Εκτός από τη νέα δομή της γκάμας με συγκεκριμένα εσωτερικά πακέτα σχεδίασης και προαιρετικά πακέτα εξοπλισμού, το Kodiaq υιοθετεί μια συνολικά ανανεωμένη φιλοσοφία.

Η οθόνη infotainment των 13 ιντσών είναι πλέον «ελεύθερη», ενώ για πρώτη φορά διατίθεται προαιρετικά μια οθόνη head-up display. Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι πλέον τοποθετημένος στην κολόνα του τιμονιού, γεγονός που εξασφαλίζει επιπλέον χώρο στην κεντρική κονσόλα.

Τα Skoda Smart Dials, που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό, με τεχνολογία απτικής ανάδρασης, ενισχύουν την ψηφιακή εμπειρία του χρήστη. Τρία περιστροφικά χειριστήρια με έγχρωμη οθόνη 32 χιλιοστών που διαθέτουν απτική ανάδραση βρίσκονται τοποθετημένα κάτω από την οθόνη του infotainment, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου, του ηχοσυστήματος και του συστήματος πλοήγησης.

Στα τέλη του 2024 θα ενσωματωθεί και το, βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη, chatbot ChatGPT στη φωνητική βοηθό Laura.

Κάτω από το μεγάλο καπό του Kodiaq υπάρχουν αναβαθμισμένα κινητήρια σύνολα, που συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο DSG.
Ο κινητήρας 1.5 TSI των 150 ίππων, σηματοδοτεί το ντεμπούτο της mild-hybrid τεχνολογίας στο Kodiaq, ενώ διαθέτει επίσης τεχνολογία ενεργών κυλίνδρων της πιο πρόσφατης γενιάς (ACT+).

Υπάρχει και μια νέα προσθήκη στη γκάμα, το Kodiaq iV, το οποίο είναι εξοπλισμένο με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποδίδει συνδυαστικά 204 ίππους και προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με μέγιστη ισχύ 11 kW, σε οικιακά wallboxes και σημεία φόρτισης AC, από το 10% έως το 80% σε 2,5 ώρες.

Για ταχυφόρτιση DC, η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στα 50 kW και σε αυτή την περίπτωση η επαναφόρτιση της μπαταρίας από το 10% έως το 80% διαρκεί 25 λεπτά.
Διατηρείται η δίλιτρη έκδοση diesel των 193 ίππων, η οποία διατίθεται με τετρακίνηση.

Το ανανεωμένο Kodiaq είναι εξοπλισμένο και με το αναβαθμισμένο σύστημα, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων, Dynamic Chassis Control (DCC Plus) που επιτρέπει ταχύτερη ρύθμιση και ευρύτερο φάσμα χαρακτηριστικών απόσβεσης.

Το Kodiaq θα διατίθεται αρχικά στην έκδοση Selection που εξοπλίζεται με πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Μεταξύ άλλων, διαθέτει ανθρακί ζάντες αλουμινίου18 ιντσών, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με paddles, 7 αερόσακους, Side Assist και Rear Traffic Alert, Cruise Control, θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενος τριζωνικό κλιματισμό, αιισθητήρες στάθμευσης και κάμερα οπισθοπορείας.

Οι τιμές του SKODA Kodiaq ξεκινούν από 38.300 ευρώ για την έκδοση Selection mHEV των 150 ίππων. Η Plug-in Hybrid κοστίζει 48.400 ευρώ και η δίλιτρη TDI των 150 ίππων 44.400 ευρώ. Η κορυφαία 2.0 TDI 4×4 των 193 ίππων ξεκινά από 50.000 ευρώ.

Αργότερα θα προστεθεί και η έκδοση Sportline, ενώ θα υπάρχουν διάφορα πακέτα εσωτερικής σχεδίασης, με αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες ζάντες αλουμινίου από 18 έως 20 ίντσες και εννέα εξωτερικά χρώματα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

SKODA Elroq RS για ηλεκτρικές ανησυχίες

Το Elroq RS είναι το πιο γρήγορο σε φόρτιση και επιτάχυνση μοντέλο παραγωγής της SKODA μέχρι σήμερα.     Τα μοντέλα RS της SKODA, με πιο δημοφιλές...

Έρχονται λεωφορεία υδρογόνου

Διαγωνισμός για την προμήθεια λεωφορείων υδρογόνου για τις αστικές συγκοινωνίες αναμένεται να γίνει μέσα στο 2025.     Μπορεί τα πάντα να κινούνται πλέον στους ρυθμούς της...

Η Τάμτα «πειραματίζεται» με το HYUNDAI Inster

Η HYUNDAI Ελλάς στήριξε δυναμικά το φετινό Athens Fashion Week, όπου πρωταγωνίστησαν το Inster, αλλά και η Τάμτα.     Η 36η Εβδομάδα Μόδας Athens Fashion Week,...

Ήρθε το FORD Puma Gen-E: Που θα το οδηγήσετε

Το νέο ηλεκτρικό Puma Gen-E βρίσκεται πλέον στο δίκτυο των επίσημων εμπόρων της FORD στην Ελλάδα, όπου είναι διαθέσιμο και για test drive.     Μετά τα...

Δοκιμή MAZDA 2 Hybrid: Ολοκληρωμένη, δοκιμασμένη επιλογή

Ευχάριστο, σύγχρονο και οικονομικό σε λειτουργία, το MAZDA 2 Hybrid είναι ένα «σίγουρο» μικρομεσαίο αυτοκίνητο, από το οποίο δεν θα ζητήσεις τίποτα παραπάνω.     Του Ηλία...

SMART #5 BRABUS: «Έξυπνο» SUV υψηλών επιδόσεων

Το #5 BRABUS είναι το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της SMART.     Τα σήματα της BRABUS ανέκαθεν συνόδευαν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της MERCEDES-BENZ. Με αποτέλεσμα...

KAWASAKI Corleo : Το άλογο ρομπότ (video)

Ξεχάστε τα άλογα που ξέρατε. Έρχονται τα άλογα ρομπότ τα οποία θα πηγαίνουν παντού και θα…τρέφονται με υδρογόνο.     Η τεχνολογία συνεχίσει να μας εκπλήσσει. Με...

KIA Smart Regeneration System Plus για «έξυπνο» φρενάρισμα

Ομαλό φρενάρισμα, έλεγχο ταχύτητας και βελτιωμένη ανάκτηση ενέργειας υπόσχεται το νέο Smart Regeneration System Plus της KIA.     Το KIA EV3, το οποίο πρόσφατα ήρθε και...