SKODA Kodiaq 2024: Ευρυχωρία και τεχνολογία – Τιμές

Κοινοποίησε το άρθρο

Με επανασχεδιασμένο εξωτερικό, πιο ευρύχωρο, μινιμαλιστικό εσωτερικό, σύστημα infotainment με ChatGPT και κινητήρες 150 έως 204 ίππους έρχεται το νέο SKODA Kodiaq

 

 

Το SKODA Kodiaq αλλάζει σελίδα, με τη δεύτερη γενιά του να εξακολουθεί να έχει ως μεγάλο πλεονέκτημα την ευρυχωρία. Παράλληλα, ενσωματώνει τα πρώτα στοιχεία της σχεδιαστικής γλώσσας Modern Solid, που θα βλέπουμε πλέον στα μοντέλα της τσέχικης φίρμας

Εξωτερικά, ξεχωρίζει η μάσκα με την οριζόντια φωτεινή λωρίδα και τα δεύτερης γενιάς, φωτιστικά σώματα LED Matrix.

Το μεγάλο «όπλο» του Kodiaq, ήταν και παραμένει η ευρυχωρία του εσωτερικού. Υπάρχει βέβαια και η, προαιρετική, τρίτη σειρά καθισμάτων, με την οποία το μεγάλο SUV της SKODA, μπορεί να φιλοξενήσει έως και 7 επιβάτες.

Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 910 λίτρων στην πενταθέσια διαμόρφωση, που μπορεί να αυξηθεί στα 2.105 λίτρα, όταν τα πίσω καθίσματα είναι πεσμένα.

Στο εσωτερικό έχει γίνει χρήση ανακυκλωμένων υφασμάτων, ενώ ακόμα και το δέρμα, έχει επεξεργαστεί με φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο. Εκτός από τη νέα δομή της γκάμας με συγκεκριμένα εσωτερικά πακέτα σχεδίασης και προαιρετικά πακέτα εξοπλισμού, το Kodiaq υιοθετεί μια συνολικά ανανεωμένη φιλοσοφία.

Η οθόνη infotainment των 13 ιντσών είναι πλέον «ελεύθερη», ενώ για πρώτη φορά διατίθεται προαιρετικά μια οθόνη head-up display. Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι πλέον τοποθετημένος στην κολόνα του τιμονιού, γεγονός που εξασφαλίζει επιπλέον χώρο στην κεντρική κονσόλα.

Τα Skoda Smart Dials, που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό, με τεχνολογία απτικής ανάδρασης, ενισχύουν την ψηφιακή εμπειρία του χρήστη. Τρία περιστροφικά χειριστήρια με έγχρωμη οθόνη 32 χιλιοστών που διαθέτουν απτική ανάδραση βρίσκονται τοποθετημένα κάτω από την οθόνη του infotainment, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου, του ηχοσυστήματος και του συστήματος πλοήγησης.

Στα τέλη του 2024 θα ενσωματωθεί και το, βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη, chatbot ChatGPT στη φωνητική βοηθό Laura.

Κάτω από το μεγάλο καπό του Kodiaq υπάρχουν αναβαθμισμένα κινητήρια σύνολα, που συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο DSG.
Ο κινητήρας 1.5 TSI των 150 ίππων, σηματοδοτεί το ντεμπούτο της mild-hybrid τεχνολογίας στο Kodiaq, ενώ διαθέτει επίσης τεχνολογία ενεργών κυλίνδρων της πιο πρόσφατης γενιάς (ACT+).

Υπάρχει και μια νέα προσθήκη στη γκάμα, το Kodiaq iV, το οποίο είναι εξοπλισμένο με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποδίδει συνδυαστικά 204 ίππους και προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με μέγιστη ισχύ 11 kW, σε οικιακά wallboxes και σημεία φόρτισης AC, από το 10% έως το 80% σε 2,5 ώρες.

Για ταχυφόρτιση DC, η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στα 50 kW και σε αυτή την περίπτωση η επαναφόρτιση της μπαταρίας από το 10% έως το 80% διαρκεί 25 λεπτά.
Διατηρείται η δίλιτρη έκδοση diesel των 193 ίππων, η οποία διατίθεται με τετρακίνηση.

Το ανανεωμένο Kodiaq είναι εξοπλισμένο και με το αναβαθμισμένο σύστημα, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων, Dynamic Chassis Control (DCC Plus) που επιτρέπει ταχύτερη ρύθμιση και ευρύτερο φάσμα χαρακτηριστικών απόσβεσης.

Το Kodiaq θα διατίθεται αρχικά στην έκδοση Selection που εξοπλίζεται με πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Μεταξύ άλλων, διαθέτει ανθρακί ζάντες αλουμινίου18 ιντσών, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με paddles, 7 αερόσακους, Side Assist και Rear Traffic Alert, Cruise Control, θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενος τριζωνικό κλιματισμό, αιισθητήρες στάθμευσης και κάμερα οπισθοπορείας.

Οι τιμές του SKODA Kodiaq ξεκινούν από 38.300 ευρώ για την έκδοση Selection mHEV των 150 ίππων. Η Plug-in Hybrid κοστίζει 48.400 ευρώ και η δίλιτρη TDI των 150 ίππων 44.400 ευρώ. Η κορυφαία 2.0 TDI 4×4 των 193 ίππων ξεκινά από 50.000 ευρώ.

Αργότερα θα προστεθεί και η έκδοση Sportline, ενώ θα υπάρχουν διάφορα πακέτα εσωτερικής σχεδίασης, με αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες ζάντες αλουμινίου από 18 έως 20 ίντσες και εννέα εξωτερικά χρώματα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ράλι Ακρόπολις 2024: 2η ημέρα (video)

Με εκπλήξεις και ανακατατάξεις στην κορυφή εξελίχθηκε η δεύτερη ημέρα του Ράλι Ακρόπολις. Στην πρώτη θέση πέρασε ο Neuville με HYUNDAI i20N.     Απρόβλεπτο όπως πάντα...

Ράλι Ακρόπολις 2024: Πως θα δείτε την υπερειδική διαδρομή

Δείτε όλα όσα χρειάζονται για την προσέλευση και την ασφαλή παρακολούθηση της υπερειδικής διαδρομής του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις.     Μια από τις καινοτομίες του ΕΚΟ Ράλι...

Ράλι Ακρόπολις 2024: 1η ημέρα (video)

Ο Ott Tanak ολοκλήρωσε το πρώτο σκέλος του Ράλι Ακρόπολις στην πρώτη θέση, σε μια ημέρα που μόνο στη HYUNDAI χαμογελούσαν.   Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις...

NISSAN: Εκπτώσεις και νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα

Η απόκτηση ενός μοντέλου της NISSAN γίνεται πιο εύκολη πλέον χάρη σε ένα νέο, ιδιαίτερα ανταγωνιστικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα.     Σε μια εποχή που τα πάντα αυξάνονται,...

AUDI Q5 SUV: Δυναμική ανανέωση

Ξεχωριστή σχεδίαση, επιλογές εξατομίκευσης, νέο σύστημα infotainment και μοντέρνα φιλοσοφία λειτουργίας διαθέτει το νέο AUDI Q5.     Μετά από μια επιτυχημένη πορεία 15 χρόνων, η AUDI...

Ράλι Ακρόπολις 2024: Η εκκίνηση

Το Ράλι Ακρόπολις του 2025 ξεκίνησε και τυπικά με την τελετή έναρξης που φιλοξενήθηκε στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας.   Με 70 πληρώματα να περνούν...

Το υδρογόνο «ενώνει» BMW και TOYOTA

Το BMW Group και η Toyota Motor Corporation, ενώνουν τις δυνάμεις και τις τεχνολογικές τους δυνατότητες για να φέρουν στους δρόμους ένα σύστημα κυψελών...

VOLVO EX90: Νέα εποχή στις οικογενειακές μετακινήσεις

Το νέο EX90 αντιπροσωπεύει για τη VOLVO την αρχή μιας νέας εποχής στην πορεία της για ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον, ανεβάζοντας τα πρότυπα ασφάλειας,...