Οδηγούμε το νέο SUZUKΙ Swift 1.2

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Η τέταρτη γενιά του SUZUKΙ Swift διατηρεί την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, για την οποία ήταν γνωστό μέχρι τώρα, με αναβαθμίσεις σε σημαντικούς τομείς

 

 

 

Του Ηλία Ματζαβά

Το SUZUKΙ Swift είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μοντέλο, αφού έχει κυκλοφορήσει σε 169 χώρες πραγματοποιώντας συνολικές πωλήσεις άνω των 9 εκατομμυρίων.
Η επιτυχία του αυτή είχε ως αποτέλεσμα, η SUZUKI να διατηρήσει τη γνώριμη σιλουέτα του, στη νέα, τέταρτη γενιά του. Η οποία διαθέτει μοντέρνα και ιδιαίτερα σχεδιαστικά στοιχεία, που του δίνουν έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα. Αν και με την πρώτη ματιά θυμίζει αρκετά το μοντέλο που αντικαθιστά, έχει σημαντικές αλλαγές.

Αναλυτική παρουσίαση του νέου SUZUKI Swift έχετε ήδη διαβάσει στο gonews.gr.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι το μήκους 3,86 μέτρων Swift αποτελεί μια ανανεωμένη πρόταση, στην κατηγορία των σούπερμίνι, την οποία αρκετές εταιρείες εγκαταλείπουν βλέποντας την εξάπλωση των SUV. Με αφορμή την έλευση του νέου SUZUKΙ Swift στην Ελλάδα, το gonews.gr είχε μια πρώτη, σύντομη γνωριμία μαζί του.

Διαπίστωση πρώτη. Εξωτερικά είναι από τις περιπτώσεις που μάλλον από κοντά, δείχνει διαφορετικό από ό,τι στις φωτογραφίες. Με έντονες, αεροδυναμικές καμπύλες, δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι ανανεωμένο, παραμένοντας όμως αναγνωρίσιμο ως Swift. Σε άλλους θα αρέσει και σε άλλους όχι.

Στο εσωτερικό πάντως, χωρίς να υπάρχουν σχεδιαστικές υπερβολές, η αναβάθμιση είναι δεδομένη. Ποιοτικά και, όχι μόνο. Η σχεδίαση είναι οδηγοκεντρική, η εργονομία βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ σίγουρα αυτή που κυριαρχεί είναι η μεγάλη οθόνη των 9 ιντσών. Η οποία προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, εύκολα και απλά χωρίς να ψάχνεσαι σε πολύπλοκες ρυθμίσεις.

Στο δρόμο, το ανανεωμένο Swift αποδεικνύεται ευχάριστο και ευκολοδήγητο. Με το πιο άκαμπτο πλαίσιο να εξασφαλίζει σταθερότητα και τη μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης να φροντίζει για την άνεση.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.197 κ.εκ. διατηρεί την ιπποδύναμη των 82 ίππων, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, αλλά τώρα είναι διαθέσιμη σε χαμηλότερες στροφές. Βελτιωμένη είναι και η ροπή που φτάνει στα 112 Nm στις 4.500 σ.α.λ.

Η σημαντική διαφορά του κινητήρα πάντως είναι ότι πλέον είναι τρικύλινδρος και όχι τετρακύλινδρος με τις εκπομπές CO2 να κυμαίνονται από 98-99 γρ./χλμ. Άλλωστε οι πιέσεις για τη μείωση των ρύπων, γίνονται όλο και πιο έντονες στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η… τρικύλινδρη επιλογή πάντως δεν σημαίνει και σημαντική αύξηση των κραδασμών του κινητήρα, που συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Γιατί οι μηχανικοί της SUZUKI δούλεψαν ιδιαίτερα στον τομέα της μείωσης του θορύβου.

Με τη βοήθεια και ενός ήπια υβριδικού συστήματος 12V, το οποίο βοηθάει τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση, το βάρους 920 κιλών Swift δείχνει πρόθυμο, ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς.

Στη σύντομη βόλτα μας, εκτιμήσαμε ακόμα την εξαιρετική αίσθηση του τιμονιού, το οποίο έχει γραμμική αντίδραση, χωρίς να μεταφέρει στα χέρια του οδηγού τις ανωμαλίες του δρόμου.

Ικανοποιητικά είναι και τα φρένα, χωρίς απότομες αντιδράσεις, έχοντας ελεγχόμενη δύναμη πέδησης. Φυσικά υπάρχουν και τα καθιερωμένα πλέον, συστήματα υποστήριξης του οδηγού.

Το σίγουρο είναι ότι η τέταρτη γενιά του Swift διατηρεί την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, για την οποία ήταν γνωστό μέχρι τώρα. Με τον οδηγό, να απολαμβάνει ακόμα περισσότερο πλέον τη συνύπαρξή του με το ιαπωνικό σούπερμίνι. Περισσότερα, προσεχώς…

Οι τιμές του SUZUKI Swift του 2024 ξεκινούν από 18.450 ευρώ. Δείτε εδώ τις τιμές όλων των εκδόσεων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Δοκιμή HYUNDAI Inster 49kWh 115ps: Το νέο…ρεύμα της πόλης

Οδηγούμε το HYUNDAI Inster των 115 ίππων, το οποίο ξαφνιάζει με την εμφάνισή του, κινείται ευχάριστα και οικονομικά μέσα στην πόλη, αποτελώντας μια ολοκληρωμένη...

TESLA Model Y Performance: Αναβάθμιση επιδόσεων – Τιμή

Το TESLA Model Y έγινε Performance με 460 ίππους και επιδόσεις που παραπέμπουν σε καθαρόαιμα supercars.     Ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της TESLA αναμφίβολα...

SUZUKI: Αυτό είναι το νέο της σήμα

Η SUZUKI Motor Corporation, ετοιμάζεται για τη νέα εποχή, επανασχεδίαζοντας το έμβλημα που φέρουν τα προϊόντα της, για πρώτη φορά μετά από 22 χρόνια.       Με...

Η οικογένεια Sainz «παίζει» με τα χώματα (video)

Πατέρας και γιος Sainz μοιράζονται μια μοναδική εμπειρία πίσω από το τιμόνι του θηριώδους FORD Raptor T1+ που ετοιμάζεται για το Ράλι Ντακάρ.     Η οικογένεια...

RENAULT Austral 2025: Υβριδικός εκσυγχρονισμός – Τιμές

Με αναβαθμισμένα υβριδικά συστήματα κίνησης, μεγάλες δυνατότητες δικτύωσης και πολυάριθμα ηλεκτρονικά συστήματα έρχεται το ανανεωμένο RENAULT Austral.     Tο στρατηγικό πλάνο “Renaulution” της νέας εποχής της...

Τί γίνεται αν μας χτυπήσει κεραυνός μέσα στο αυτοκίνητο;

Οι ισχυρές καταιγίδες αυτήν την εποχή συνοδεύονται από χαλαζοπτώσεις και από κεραυνούς. Ας δούμε αν είμαστε ασφαλείς όταν βρισκόμαστε μέσα σε ένα αυτοκίνητο. Όπως αναφέρουν...

KΙΑ Leasing: Ηλεκτροκίνηση προσιτή για όλους

Το KIA Leasing είναι μια πρόταση που απευθύνεται όχι μόνο σε εταιρείες και επαγγελματίες, αλλά και σε ιδιώτες που ενδιαφέρονται να…κινηθούν ηλεκτρικά.       Η KIA Hellas,...

12ο Ράλι Σπριντ Αιγίου

Οι άστατες καιρικές συνθήκες είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στο 12ο Ράλι Σπριντ Αιγίου, όπου νικητές αναδείχτηκαν οι Χρήστος Αυγερόπουλος – Στράτος Γιαβάσης με PEUGEOT 208...