Οδηγούμε το νέο SUZUKΙ Swift 1.2

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Η τέταρτη γενιά του SUZUKΙ Swift διατηρεί την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, για την οποία ήταν γνωστό μέχρι τώρα, με αναβαθμίσεις σε σημαντικούς τομείς

 

 

 

Του Ηλία Ματζαβά

Το SUZUKΙ Swift είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μοντέλο, αφού έχει κυκλοφορήσει σε 169 χώρες πραγματοποιώντας συνολικές πωλήσεις άνω των 9 εκατομμυρίων.
Η επιτυχία του αυτή είχε ως αποτέλεσμα, η SUZUKI να διατηρήσει τη γνώριμη σιλουέτα του, στη νέα, τέταρτη γενιά του. Η οποία διαθέτει μοντέρνα και ιδιαίτερα σχεδιαστικά στοιχεία, που του δίνουν έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα. Αν και με την πρώτη ματιά θυμίζει αρκετά το μοντέλο που αντικαθιστά, έχει σημαντικές αλλαγές.

Αναλυτική παρουσίαση του νέου SUZUKI Swift έχετε ήδη διαβάσει στο gonews.gr.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι το μήκους 3,86 μέτρων Swift αποτελεί μια ανανεωμένη πρόταση, στην κατηγορία των σούπερμίνι, την οποία αρκετές εταιρείες εγκαταλείπουν βλέποντας την εξάπλωση των SUV. Με αφορμή την έλευση του νέου SUZUKΙ Swift στην Ελλάδα, το gonews.gr είχε μια πρώτη, σύντομη γνωριμία μαζί του.

Διαπίστωση πρώτη. Εξωτερικά είναι από τις περιπτώσεις που μάλλον από κοντά, δείχνει διαφορετικό από ό,τι στις φωτογραφίες. Με έντονες, αεροδυναμικές καμπύλες, δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι ανανεωμένο, παραμένοντας όμως αναγνωρίσιμο ως Swift. Σε άλλους θα αρέσει και σε άλλους όχι.

Στο εσωτερικό πάντως, χωρίς να υπάρχουν σχεδιαστικές υπερβολές, η αναβάθμιση είναι δεδομένη. Ποιοτικά και, όχι μόνο. Η σχεδίαση είναι οδηγοκεντρική, η εργονομία βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ σίγουρα αυτή που κυριαρχεί είναι η μεγάλη οθόνη των 9 ιντσών. Η οποία προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, εύκολα και απλά χωρίς να ψάχνεσαι σε πολύπλοκες ρυθμίσεις.

Στο δρόμο, το ανανεωμένο Swift αποδεικνύεται ευχάριστο και ευκολοδήγητο. Με το πιο άκαμπτο πλαίσιο να εξασφαλίζει σταθερότητα και τη μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης να φροντίζει για την άνεση.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.197 κ.εκ. διατηρεί την ιπποδύναμη των 82 ίππων, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, αλλά τώρα είναι διαθέσιμη σε χαμηλότερες στροφές. Βελτιωμένη είναι και η ροπή που φτάνει στα 112 Nm στις 4.500 σ.α.λ.

Η σημαντική διαφορά του κινητήρα πάντως είναι ότι πλέον είναι τρικύλινδρος και όχι τετρακύλινδρος με τις εκπομπές CO2 να κυμαίνονται από 98-99 γρ./χλμ. Άλλωστε οι πιέσεις για τη μείωση των ρύπων, γίνονται όλο και πιο έντονες στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η… τρικύλινδρη επιλογή πάντως δεν σημαίνει και σημαντική αύξηση των κραδασμών του κινητήρα, που συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Γιατί οι μηχανικοί της SUZUKI δούλεψαν ιδιαίτερα στον τομέα της μείωσης του θορύβου.

Με τη βοήθεια και ενός ήπια υβριδικού συστήματος 12V, το οποίο βοηθάει τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση, το βάρους 920 κιλών Swift δείχνει πρόθυμο, ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς.

Στη σύντομη βόλτα μας, εκτιμήσαμε ακόμα την εξαιρετική αίσθηση του τιμονιού, το οποίο έχει γραμμική αντίδραση, χωρίς να μεταφέρει στα χέρια του οδηγού τις ανωμαλίες του δρόμου.

Ικανοποιητικά είναι και τα φρένα, χωρίς απότομες αντιδράσεις, έχοντας ελεγχόμενη δύναμη πέδησης. Φυσικά υπάρχουν και τα καθιερωμένα πλέον, συστήματα υποστήριξης του οδηγού.

Το σίγουρο είναι ότι η τέταρτη γενιά του Swift διατηρεί την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, για την οποία ήταν γνωστό μέχρι τώρα. Με τον οδηγό, να απολαμβάνει ακόμα περισσότερο πλέον τη συνύπαρξή του με το ιαπωνικό σούπερμίνι. Περισσότερα, προσεχώς…

Οι τιμές του SUZUKI Swift του 2024 ξεκινούν από 18.450 ευρώ. Δείτε εδώ τις τιμές όλων των εκδόσεων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Drifting με 3 εκατομμύρια στον πάγο (video)

Δείτε μια σπάνια και πανάκριβη FERRARI F40 LM να χορεύει στον πάγο.         Η FERRARI F40 είναι ίσως το διασημότερο μοντέλο της ιταλικής φίρμας. Πρόκειται για...

LEAPMOTOR C10 με νέα, μειωμένη τιμή

Μια νέα προωθητική ενέργεια κάνει πιο προσιτό το C10, το μεγάλο SUV της LEAPMOTOR.       Το LEAPMOTOR C10 αποτελεί ένα από τα καινούργια, στην ελληνική αγορά,...

Ανάβαση Ριτσώνας 2025

Πολλές συμμετοχές, πολυάριθμοι θεατές και θέαμα με εντυπωσιακούς χρόνους ήταν τα χαρακτηριστικά της Ανάβαση Ριτσώνας 2025.     Με την περίφημη Ανάβαση της Ριτσώνας ξεκίνησε το Πανελλήνιο...

Ήρθε η DONGFENG: Με μοντέλα για την πόλη και ένα «θηρίο» 1.088 ίππων –...

Η DONGFENG Motor ξεκινά την πορεία της στην ελληνική αγορά έχοντας προσιτά μοντέλα πόλης, πολυτελή SUV, αλλά και ένα «τέρας» 1.088 ίππων.       Η DONGFENG Motor,...

Το νέο αυτοκίνητο του El Kaabi

Με ένα ολοκαίνουργιο OPEL Grandland κυκλοφορεί ο Ayoub El Kaabi.     Ο Ayoub El Kaabi τα δύο χρόνια που βρίσκεται στην Ελλάδα έχει εξελιχθεί στο σημαντικότερο...

VIDEO: Η ιστορία του PAGANI Zonda Tricolore

Δείτε την ιστορία του PAGANI Zonda Tricolore, ενός υπεραυτοκινήτου με επιδόσεις που παραπέμπουν σε μαχητικά αεροσκάφη.       Η Frecce Tricolori είναι η επίσημη αερομεταφερόμενη ομάδα επίδειξης...

SKODA Fabia και Kamiq με 0% επιτόκιο

Με άτοκη χρηματοδότηση, χαμηλή προκαταβολή και ευέλικτο πρόγραμμα αποπληρωμής προσφέρονται τα SKODA Fabia και Kamiq.       Ένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα που κάνει ακόμα πιο δελεαστική την απόκτηση...

JEEP Avenger 4xe: Πότε έρχεται στην Ελλάδα – Τιμές

Το τετρακίνητο 4xe είναι το Avenger με τις μεγαλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες, προσεγγίζοντας ακόμα περισσότερο τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά της JEEP.       Με την τετρακίνητη έκδοση 4xe...