Το ΧΙΑΟΜΙ SU7 «έσπασε» τα χρονόμετρα στο Nurburgring (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Το ΧΙΑΟΜΙ EV ολοκλήρωσε τον ιδιαίτερα απαιτητικό γύρο στην πίστα του Nürburgring Nordschleife, σπάζοντας ένα ρεκόρ που κρατούσε επτά χρόνια.

 

 

Το Nürburgring Nordschleife είναι παγκοσμίως γνωστό για την εξαιρετική δυσκολία, την πολυπλοκότητα και την πρόκληση του. Καθιστώντας το έναν ονειρεμένο χώρο δοκιμών. Για την απόδοση, τη ρύθμιση αλλά και την αξιοπιστία των αυτοκινήτων.

Αυτός είναι και ο λόγος που η επίτευξη του ταχύτερου γύρου, αποτελεί σημαντικό «παράσημο» για κάθε αυτοκίνητο. Έτσι, κατά καιρούς ακούμε για ταχύτερους γύρους, κυρίως από αυτοκίνητα επιδόσεων. Τα οποία διεκδικούν το ρεκόρ στην κατηγορία τους.

Τώρα βέβαια που…ανθίζουν τα ηλεκτρικά, αρχίζουν και αυτά να δοκιμάζονται στην «πράσινη κόλαση». Από το 2014 όμως, μόνο επτά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα έχουν μπει στη λίστα του Nürburgring.

Μια από τις εταιρείες που αποφάσισαν να αγωνιστούν στη φημισμένη πίστα, είναι και η ΧΙΑΟΜΙ. Όχι με κάποιο…smartphone φυσικά, αλλά με το πανίσχυρο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο. Το SU7 Ultra Prototype.

Στόχος της είναι έχει το γρηγορότερο τετράθυρο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Nürburgring μέσα σε δέκα χρόνια.

Το σχέδιο της XIAOMO EV χωρίζεται σε δύο φάσεις. Η πρώτη φάση περιλαμβάνει τη χρήση ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου. Για να διεκδικήσει τα ρεκόρ γύρου Nürburgring, από αυτοκίνητο μη παραγωγής.

Η δεύτερη φάση στοχεύει στη χρήση ενός μοντέλου παραγωγής για να στοχεύσει και επίσημα τα ρεκόρ γύρου αυτοκινήτου παραγωγής, το 2025.

Το εντυπωσιακό πάντως είναι ότι κατά την πρώτη του επίσημη απόπειρα στο Nürburgring, το τετράπορτο ΧΙΑΟΜΙ SU7 Ultra Prototype πέτυχε τον εντυπωσιακό χρόνο 6’46″874. Σπάζοντας μετά από 7 χρόνια το ρεκόρ γύρου για τετράθυρο αυτοκίνητο προπαραγωγής. Οδηγός ήταν ο David Pittard.

Το SU7 Ultra Prototype, είναι εξοπλισμένο με τον κινητήρα V8 της ΧΙΑΟΜΙ EV. Διαθέτει σύστημα τετρακίνησης τριών κινητήρων που αποτελείται από δύο V8 και έναν V6. Προσφέροντας συνολική μέγιστη ισχύς 1.548 ίππους.

Επιταχύνει από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,97 δευτερόλεπτα! Με τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα.

Η εξέλιξή βέβαια συνεχίζεται με τους ανθρώπους της ΧΙΑΟΜΙ να υποστηρίζουν ότι ακόμα δεν έχουμε δει τις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκινήτου!

Καθίστε αναπαυτικά και δείτε ολόκληρη την προσπάθεια του XIAOMI SU7 Ultra prorotype.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

OPEL Frontera: Υβριδικό και Ηλεκτρικό – Τιμές

Με πενταθέσια ή επταθέσια διάταξη και με υβριδικό ή ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το νέο OPEL Frontera είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα SUV της...

RENAULT Vision 4rescue: Δικτυωμένη Άμεση Επέμβαση

Το RENAULT Vision 4rescue είναι ένα ηλεκτρικό όχημα, με υψηλής τεχνολογίας λύσεις δικτύωσης, το οποίο θα εκτιμηθεί από τις πυροσβεστικές υπηρεσίες του αύριο.     Η RENAULT...

FERRARI Amalfi: Καθημερινό GT (video)

Η Amalfi είναι μια γνήσια FERRARI 640 ίππων με τα…όλα της, η οποία όμως μπορεί να ανταποκριθεί και στις καθημερινές, οικογενειακές μετακινήσεις.     Η FERRARI αποκάλυψε...

BYD Atto 3 2025 : Διακριτική ανανέωση – Τιμές

Το επιτυχημένο BYD Atto 3 ανανεώνεται στα σημεία, με σημαντικές αναβαθμίσεις στην τεχνολογία και επιλεκτικές στη σχεδίαση.     Το BYD Atto 3 είναι το κορυφαίο, σε...

VOLVO EX30 με όφελος έως 10.000 ευρώ

Η επιδότηση ηλεκτροκίνησης της VOLVO προσφέρει σημαντικό όφελος σε όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με το EX30 να έχει αρχική τιμή κάτω από 30.000 ευρώ.     Η...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Οι καλύτερες στιγμές (video)

Δείτε τις καλύτερες στιγμές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2025.     Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία με τον Ott Tanak να απογειώνει το HYUNDAI...

FORD Puma Gen-E: Σε «αναγκάζει» να το οδηγήσεις

Τελικά έφτασε η ημέρα που μπαίνεις σε ένα ηλεκτρικό FORD, το οδηγείς με όποιον τρόπο θέλεις και αυτό σου αφήνει μια αίσθηση ST!       Του Ηλία...

Ανάκληση, με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης, σε παλαιότερα CITROEN C3 και DS3

Η Stellantis επεκτείνει την ενέργεια παύσης της οδήγησης στην Ευρώπη για τα CITROEN C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019.     Η Stellantis ανακοίνωσε...