Το ΧΙΑΟΜΙ SU7 «έσπασε» τα χρονόμετρα στο Nurburgring (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Το ΧΙΑΟΜΙ EV ολοκλήρωσε τον ιδιαίτερα απαιτητικό γύρο στην πίστα του Nürburgring Nordschleife, σπάζοντας ένα ρεκόρ που κρατούσε επτά χρόνια.

 

 

Το Nürburgring Nordschleife είναι παγκοσμίως γνωστό για την εξαιρετική δυσκολία, την πολυπλοκότητα και την πρόκληση του. Καθιστώντας το έναν ονειρεμένο χώρο δοκιμών. Για την απόδοση, τη ρύθμιση αλλά και την αξιοπιστία των αυτοκινήτων.

Αυτός είναι και ο λόγος που η επίτευξη του ταχύτερου γύρου, αποτελεί σημαντικό «παράσημο» για κάθε αυτοκίνητο. Έτσι, κατά καιρούς ακούμε για ταχύτερους γύρους, κυρίως από αυτοκίνητα επιδόσεων. Τα οποία διεκδικούν το ρεκόρ στην κατηγορία τους.

Τώρα βέβαια που…ανθίζουν τα ηλεκτρικά, αρχίζουν και αυτά να δοκιμάζονται στην «πράσινη κόλαση». Από το 2014 όμως, μόνο επτά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα έχουν μπει στη λίστα του Nürburgring.

Μια από τις εταιρείες που αποφάσισαν να αγωνιστούν στη φημισμένη πίστα, είναι και η ΧΙΑΟΜΙ. Όχι με κάποιο…smartphone φυσικά, αλλά με το πανίσχυρο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο. Το SU7 Ultra Prototype.

Στόχος της είναι έχει το γρηγορότερο τετράθυρο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Nürburgring μέσα σε δέκα χρόνια.

Το σχέδιο της XIAOMO EV χωρίζεται σε δύο φάσεις. Η πρώτη φάση περιλαμβάνει τη χρήση ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου. Για να διεκδικήσει τα ρεκόρ γύρου Nürburgring, από αυτοκίνητο μη παραγωγής.

Η δεύτερη φάση στοχεύει στη χρήση ενός μοντέλου παραγωγής για να στοχεύσει και επίσημα τα ρεκόρ γύρου αυτοκινήτου παραγωγής, το 2025.

Το εντυπωσιακό πάντως είναι ότι κατά την πρώτη του επίσημη απόπειρα στο Nürburgring, το τετράπορτο ΧΙΑΟΜΙ SU7 Ultra Prototype πέτυχε τον εντυπωσιακό χρόνο 6’46″874. Σπάζοντας μετά από 7 χρόνια το ρεκόρ γύρου για τετράθυρο αυτοκίνητο προπαραγωγής. Οδηγός ήταν ο David Pittard.

Το SU7 Ultra Prototype, είναι εξοπλισμένο με τον κινητήρα V8 της ΧΙΑΟΜΙ EV. Διαθέτει σύστημα τετρακίνησης τριών κινητήρων που αποτελείται από δύο V8 και έναν V6. Προσφέροντας συνολική μέγιστη ισχύς 1.548 ίππους.

Επιταχύνει από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,97 δευτερόλεπτα! Με τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα.

Η εξέλιξή βέβαια συνεχίζεται με τους ανθρώπους της ΧΙΑΟΜΙ να υποστηρίζουν ότι ακόμα δεν έχουμε δει τις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκινήτου!

Καθίστε αναπαυτικά και δείτε ολόκληρη την προσπάθεια του XIAOMI SU7 Ultra prorotype.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

GARAGISTI GP1: Αναλογική απόλαυση στην ψηφιακή εποχή – Τιμή

Το GARAGISTI GP1 είναι ένα αναλογικό Hypercar 800 ίππων, που επαναφέρει την ψυχή στην οδήγηση, χωρίς να χρησιμοποιεί ψηφιακές ή ηλεκτρονικές λύσεις.   Η GARAGISTI &...

ROLLS-ROYCE Phantom: Πηγή έμπνευσης θρύλων της μουσικής

H ROLLS-ROYCE Phantom για περίπου 100 χρόνια αποτελεί το μοντέλο…επίδειξης, αλλά και έμπνευσης θρύλων της μουσικής, όπως ο John Lennon και Elvis Presley, οι...

FORD Transit : Επαγγελματική ιστορία 60 χρόνων

Δείτε τη μεγάλη ιστορία του FORD Transit, η παραγωγή του οποίου ξεκίνησε το 1965 και από τότε εξακολουθεί να αποτελεί ένα ιδιαίτερα χρήσιμο «εργαλείο»...

Το NISSAN Qashqai e-Power διανύει όλο το Ηνωμένο Βασίλειο χωρίς ανεφοδιασμό

Το NISSAN Qashqai με το νέο σύστημα e-Power, κατάφερε να διανύσει μια διαδρομή 1.347 χιλιομέτρων χωρίς να σταματήσει σε βενζινάδικο, αφού τελικά είχε και...

OPEL Corsa GSE Vision Gran Turismo: Η…ψηφιακή γενιά των 800 ίππων

Η OPEL μας προετοιμάζει για το μέλλον με ένα εντυπωσιακό τετρακίνητο Corsa GSE Vision Gran Turismo 800 ίππων, το οποίο αρχικά, θα είναι ιδανικό...

ΕΛΒΟ: Ποιος είναι ο νέος αποκλειστικός ιδιοκτήτης

Η ήδη ιδιωτικοποιημένη ΕΛΒΟ πέρασε αποκλειστικά στην ιδιοκτησία του Ισραηλινού SK Group, που ήταν ο μεγαλύτερος μέτοχός της τα τελευταία χρόνια.   Ο Όμιλος SK από...

H GEELY…εκτοξεύεται και στο διάστημα ( video)

Η GEELY εκτόξευσε 11 δορυφόρους οι οποίοι θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των δορυφορικών επικοινωνιών Internet of Things Χαμηλής Τροχιάς, βοηθώντας έτσι τα...

HENNESSEY Venom F5 Revolution LF: Η απόλυτη εξατομίκευση των 2.031 ίππων (video)

Ανακαλύψτε το ένα και μοναδικό Venom F5 Revolution LF της HENNESSEY, το hypercar των 2.031 ίππων, με το χειροκίνητο κιβώτιο και την ακραία εξατομίκευση.     Η...