Δοκιμή: Hyundai i30 1.6 CRDi Auto

    Κοινοποίησε το άρθρο

    Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η Hyundai έχει βάλει σκοπό να εδραιωθεί για τα καλά, ανακατεύοντας τη τράπουλα στη μικρομεσαία κατηγορία. Διαθέτει εμφάνιση, ποιότητα αλλά και ευρεία γκάμα κινητήρων, ώστε να καλύψει κάθε γούστο κι αγοραστική ανάγκη. Στην προκειμένη περίπτωση, ο 1.600αρης κινητήρας, είναι στο πνεύμα της εποχής που θέλει την μικρομεσαία κατηγορία να γλυκοκοιτάζει diesel σύνολα. Ο συνδυασμός που δοκιμάσαμε αποδεικνύεται εξαιρετικός κι αναμφίβολα θα αγαπηθεί από αυτούς που θέλουν άνεση στα ταξίδια σε ένα ομολογουμένως αναβαθμισμένο σύνολο διαθέτοντας όλα τα φόντα για να ξεχωρίσει στη κατηγορία, αφήνοντας στο παρελθόν τις προηγούμενες γενιές του.

    To i30 είναι το μοντέλο εκείνο, που με την πρώτη του εμφάνιση του 2007, έφερε τη Hyundai με επιτυχία στα μικρομεσαία σαλόνια. 11 χρόνια μετά κι έχοντας μπει πλέον στην 3η του γενιά, το i30 εμφανίζεται πιο ολοκληρωμένο κι ανταγωνιστικό από ποτέ. Το φρέσκο Hyundai i30, διαθέτει ευρωπαϊκή ταυτότητα κι ως εκ τούτου η Hyundai θέλει το i30 να βρίσκεται στην αφρόκρεμα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Η ολοκλήρωση του μοντέλου πραγματοποιείται και με την ευρεία γκάμα κινητήρων, από την οποία εμείς δοκιμάσαμε το μοντέρνο, 1.000αρι μοτέρ με τους 120 ίππους.

    Ντελικάτο!

    Στο φαίνεσθαι η Hyundai έχει αποτάξει κάθε δεσμό με το παρελθόν, μιας και το i30, διαθέτει μια φινετσάτη, αλλά και συνάμα δυναμική εμφάνιση. Οι αλλαγές είναι ριζικές, ενώ διαθέτει και μεγαλύτερες διαστάσεις, κάτι που συνεισφέρει στους χώρους επιβατών, οι οποίοι είναι πολύ καλοί. Εμπρός, ξεχωρίζει το έντονο και χαμηλό ρύγχος, με την μεγάλη τραπεζοειδή μάσκα, αλλά και τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα. Κερασάκι στη τούρτα τα κάθετα LED φώτα ημέρας στις άκρες του προφυλακτήρα. Στο πλάι του αμαξώματος, ένα έντονο νεύρο διατρέχει όλο το αμάξωμα, καταλήγοντας στο ελαφρώς πιο ήπιο οπίσθιο μέρος του με τα όμορφα πίσω φανάρια.

    Μοντέρνο και πολύ καλό εσωτερικό

    Σχεδιαστικά, ο εσωτερικός διάκοσμος του Hyundai είναι αρκετά μίνιμαλ, αλλά προσφέρεται με πλούσιο εξοπλισμό, ενώ ξεχωρίζει και με τη ποιότητα κατασκευής του. Highlight, η μεγάλη και στάνταρ έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, η οποία βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό. Πέραν όμως της αυξημένης ποιότητας, το i30 ξεχωρίζει και με την πρακτικότητα του, χάρη στο πλήθος των θηκών για μικροαντικείμενα, καθημερινής χρήσης. Τέλος, χωροταξικά, το i30 θα φιλοξενήσει με άνεση 5 επιβάτες, με το χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 395 λτ.

    Πολιτισμένη λειτουργία & καλές επιδόσεις!

    Ο 1.600άρης diesel CRDi του αυτοκινήτου δοκιμής, απόδοσης 110 ίππων με 280 Nm ροπής συνδυάζεται με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7-DCT. Εάν δεν προτιμήσεις τον εξαιρετικό 1.0 που έχουμε δοκιμάσει επίσης, τότε σίγουρα θα επιλέξεις τον συγκεκριμένο ως την επιλογή σου. Η δύναμη και η ροπή του κινητήρα είναι ικανοποιητική ενώ σε αξιοπρεπή επίπεδα παραμένει και ο παραγόμενος ήχος του, χωρίς να καταλαβαίνεις πολλά μέσα στην καμπίνα. Βέβαια ο συγκεκριμένος κινητήρας θυμίζει ολίγον από… βενζίνη μιας και οι καταναλώσεις του κυμαίνονται κοντά 8.5 λίτρα εντός πόλης και το νούμερο πέφτει αισθητά μόνο όταν κινηθείς σε ανοικτό δρόμο όπου εκεί θα επέμβει το 7-ταχυτο κιβώτιο και θα ρίξει έως και… 2 λίτρα κάτω την κατανάλωση

    Σβέλτο παντού

    Το μικρομεσαίο κορεάτικο μοντέλο χαίρεσαι να το οδηγείς σε κάθε είδους διαδρομή. Η ανάρτηση προσφέρει την άνεση που θα απαιτήσει ο χρήστης από ένα μικρομεσαίο μοντέλο στη πόλη και στον αυτοκινητόδρομο, ενώ κάνει πολύ καλή δουλειά και σε μια ελικοειδή διαδρομή. Εκεί οι κλίσεις είναι περιορισμένες, ενώ πρώτα παρούσα θα δηλώσει η υποστροφή, η οποία ελέγχεται άνετα. Το τιμόνι μόνο είναι ελαφρύ κάτι που δεν βοηθάει στη σπορ οδήγηση, η οποία δεν είναι και στον χαρακτήρα του μοντέλου. Τα φρένα ωστόσο είναι πολύ καλά, τόσο σε απολεσματικότητα, όσο και σε αίσθηση.

     

    (+) Εμφάνιση, χώροι, value for money

    (-) Κατανάλωση,  επιδόσεις