Έρχεται η Lancia Aurelia SUV!

Κοινοποίησε το άρθρο
Lancia

Επιβεβαιώθηκε από τα πιο επίσημα χείλη η αναβίωση ενός ιστορικού ονόματος της ιταλικής φίρμας. 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών

Πρόσβαση στις παραβάσεις τους μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet έχουν πλέον όλοι οι οδηγοί.     Η ψηφιακή εποχή που ζούμε, έχει ως αποτέλεσμα η καθημερινότητά μας...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου

Στα πλαίσια συνέντευξης του στο Automotive News Europe, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lancia ανακοίνωσε μέρος του βιομηχανικού πλάνου, δημιουργώντας νοσταλγία για την επανεκκίνηση της τορινέζικης μάρκας στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η αναγέννηση της Lancia βασίζεται πρώτα από όλα στο άνοιγμα των πωλήσεων για όλη την Ευρώπη, αλλά κυρίως από την παρουσίαση τριών νέων μοντέλων μεταξύ 2024 και 2028. Το πρώτο, που θα κάνει ντεμπούτο θα είναι η νέα Lancia Ypsilon το 2024, ενώ το 2026 θα ακολουθήσει το εντελώς νέο συμπαγές SUV που θα ονομάζεται Lancia Aurelia και το 2028 θα ακολουθήσει η νέα Lancia Delta.

Ο ίδιος ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lancia, Luca Napolitano, έδωσε αυτές τις γεύσεις για το μέλλον στην Automotive News Europe, η οποία προσφέρει και άλλες λεπτομέρειες σχετικά με το σχέδιο επανεκκίνησης της ιστορικής μάρκας του Τορίνο.  Τα τρία νέα μοντέλα, όλα ήδη αναπτυγμένα στις νέες ηλεκτρικές πλατφόρμες της Stellantis, θα σηματοδοτήσουν μια επιστροφή σε πωλήσεις και εκτός Ιταλίας από το 2024, ιδίως στην Αυστρία, το Βέλγιο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία και φυσικά την χώρα μας. Το μάρκετινγκ στο Ηνωμένο Βασίλειο θα ξεκινήσει σε μεταγενέστερη ημερομηνία.

Στενή συνεργασία με Alfa Romeo και DS

Ο ίδιος ο Napolitano είπε στη συνέχεια ότι για τον καθορισμό του σχεδίου προϊόντων και του εμπορικού δικτύου συνεργάζεται θετικά με τους CEO των άλλων δύο premium brands της Stellantis, της Alfa Romeo και της DS, δηλαδή των Jean-Philippe Imparato και την Beatrice Foucher.

Ο κοινός στόχος είναι να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι εταιρικές συνέργειες για τον περιορισμό των επενδύσεων και των δαπανών, αλλά ταυτόχρονα η προσπάθεια διασφάλισης της μέγιστης διαφοροποίησης μεταξύ των προϊόντων των τριών εμπορικών σημάτων.  Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lancia μάλιστα κάνει λόγο πως τα επόμενα αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας θα χαρακτηρίζονται από «νηφάλια και καθαρή ιταλική κομψότητα, με απαλές επιφάνειες και εξαιρετική ποιότητα».

Ypsilon, Aurelia και Delta, οι τρεις νέοι πυλώνες της Lancia

Η πρώτη Lancia της νέας εποχής Stellantis θα είναι η πέμπτη γενιά Ypsilon, βασισμένη από το 2024 στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα STLA Small που πιθανότατα θα κάνει ντεμπούτο στο ιταλικό νέο Fiat Panda.  Οι κινητήρες αυτής της νέας Lancia Ypsilon θα πρέπει να είναι τόσο «παραδοσιακοί» ήπιοι υβριδικοί και 100% ηλεκτρικοί.

Ακόμη μεγαλύτερη ηλεκτροδότηση θα υπάρξει για τη Lancia Aurelia του 2026, ένα ακόμα θρυλικό όνομα που πλέον θα υποδηλώνει ένα συμπαγές SUV που θα βασίζεται στην επερχόμενη αρχιτεκτονική STLA Small και αποκλειστικά με ηλεκτρικούς κινητήρες.

Το ίδιο πλαίσιο θα χρησιμοποιηθεί και για τη νέα Lancia Delta του 2028, ένα συμπαγές και ηλεκτρικό πεντάθυρο σχεδιασμένο για ένα ακόμη πιο ώριμο κοινό από αυτό του σημερινού Ypsilon.  Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι τα σχέδια του Napolitano περιλαμβάνουν επίσης την ιδέα της μετατόπισης του στόχου των πιθανών πελατών της Lancia από την τρέχουσα μέση ηλικία των 45 ετών (3/4 γυναίκες) σε ένα κοινό 55 ετών, εξίσου κατανεμημένο μεταξύ γυναικών και ανδρών.

Οι συνεργάτες παίρνουν τη θέση των αντιπροσωπειών

Εκτός από τους υποψήφιους πελάτες, θα αλλάξει και το μοντέλο πωλήσεων της Lancia, το οποίο, όπως και οι άλλες premium μάρκες του ομίλου, δεν θα έχει πλέον αντιπροσωπείες, αλλά μόνο συνεργάτες.  Αυτό σημαίνει ότι ο αντιπρόσωπος θα εργάζεται βάσει σύμβασης αντιπροσωπείας (από την 1η Ιουνίου 2023), πουλώντας τα αυτοκίνητα για λογαριασμό του κατασκευαστή και λαμβάνοντας προμήθεια σε αντάλλαγμα για κάθε σύμβαση που συνάπτεται.

Ο ίδιος ο Napolitano φαντάζεται ένα δίκτυο 100 σημείων πώλησης που διανέμονται σε περίπου 60 ευρωπαϊκές πόλεις, ειδικούς χώρους με εμβαδόν μεταξύ 80 και 140 τετραγωνικών μέτρων.  Τα αυτοκίνητα που εκτίθενται θα παραμείνουν ιδιοκτησία της Lancia μέχρι να πουληθούν στον τελικό πελάτη και η ίδια η εταιρεία θα φροντίσει για την εταιρική ταυτότητα του εκθεσιακού χώρου.

Για ένα ακόμη πιο αναλυτικό πλάνο των επερχόμενων προϊόντων Lancia και όλων των άλλων brands του ομίλου Stellantis, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις αρχές του 2022.