Νέα ήθη, νέες συνήθειες, μια διαφορετική πολυτέλεια ακόμα και για το γνωστό Manhattan της Νέας Υόρκης, εκεί όπου σήμερα οι νεόπλουτοι του χρηματιστηρίου δεν γνωρίζουν τι ήταν και τι αντιπροσώπευε κάποτε η Cadillac;
Η αλλαγή είναι επιτακτική, ο Αμερικάνος πρέπει να εκτιμήσει και να αγαπήσει και πάλι τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα πολυτελείας. Αυτό θα προσπαθήσει να πράξει η Cadillac με το Escala Concept το οποίο έχει αποβάλλει τις παλιές παθογένειες και έχει υιοθετήσει την πολυτέλεια που αναζητά αυτός που έχει την διάθεση και την άνεση να ξοδέψει.
{gallery}parousiaseis/cadillac/escala{/gallery}