Η μπαταρία του Audi e-tron φτάνει στο 80% της χωρητικότητάς της σε μόλις 30 λεπτά

Κοινοποίησε το άρθρο
Σχεδόν το σύνολο των καθημερινών φορτίσεων ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου γίνονται στο σπίτι, κατά τη διάρκεια της νύκτας, ή στην εργασία, την ημέρα. Σε αυτή τη διαδικασία ο χρόνος δεν είναι τόσο σημαντικός παράγοντας. Αντίθετα, κάθε λεπτό μετράει και η γρήγορη φόρτιση είναι απαραίτητη στη διάρκεια ενός ταξειδιού. Μετά από ένα όσο το δυνατό συντομότερο διάλειμμα, το αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι ξανά έτοιμο για τη συνέχιση του ταξειδιού. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Audi e-tron, με ένα ταχυφορτιστή των 150 kW, μέσα σε μόλις 30΄ από μπαταρία σχεδόν άδεια αποκτά ενέργεια που αντιστοιχεί στο 80% της χωρητικότητάς της, που μεταφράζεται σε αυτονομία περίπου 350 χιλιομέτρων.
Η αυξανόμενη διάδοση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχει αναδείξει τη διαδικασία φόρτισης των μπαταριών τους ως θέμα πολλών συζητήσεων και το χρόνο φόρτισης, ως βασικό κριτήριο επιλογής. Και ενώ μέχρι τώρα η παράμετρος που μονοπωλούσε το ενδιαφέρον ήταν η δυνατότητα φόρτισης με φορτιστές όσο το δυνατόν πιο υψηλής χωρητικότητας (ταχυφορτιστές), τελικά το θέμα αποδεικνύεται πιο σύνθετο.

Κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει ως κατασκευαστικό χαρακτηριστικό τη φόρτιση με μία μέγιστη χωρητικότητα, άρα και συγκεκριμένη ανώτερη ταχύτητα φόρτισης. Εντούτοις, κάτι που συχνά παραβλέπεται είναι για πόσο χρονικό διάστημα στη διάρκεια της φόρτισης, μπορεί η μπαταρία να φορτίζεται με τη μέγιστη ταχύτητα φόρτισης.

Όταν η Audi παρουσίασε το etron (και στη συνέχεια το etron Sportback) έφερε μία μικρή επανάσταση, που για πολλούς πέρασε απαρατήρητη: το e-tron ήταν το μοναδικό μοντέλο που μπορούσε να επωφεληθεί από ταχυφορτιστές με χωρητικότητα φόρτισης έως 150 kW! Έκτοτε, μέχρι και σήμερα μόνο ένας ακόμα κατασκευαστής έχει προστεθεί σε αυτό το τόσο ξεχωριστό, ολιγομελές club.

Όμως και πάλι, μόνο τα μοντέλα της Audi διατηρούν ταχύτητα φόρτισης τόσο κοντά στη μέγιστη, για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη, για τον οδηγό των e-tron και e-tron Sportback? Πολύ σύντομο χρόνο φόρτισης όταν είναι πραγματικά αναγκαίο, για παράδειγμα κατά τη διάρκεια «ανεφοδιασμού» στη μέση ενός ταξειδιού.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές

Ένα SKODA Elroq, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα, πέντε μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά του.     Η SKODA, ακολουθώντας τον ηλεκτρικό μονόδρομο που ωθείται...

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Σχεδόν το σύνολο των καθημερινών φορτίσεων ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου γίνονται στο σπίτι, κατά τη διάρκεια της νύκτας, ή στην εργασία, την ημέρα. Σε αυτή τη διαδικασία ο χρόνος δεν είναι τόσο σημαντικός παράγοντας. Αντίθετα, κάθε λεπτό μετράει και η γρήγορη φόρτιση είναι απαραίτητη στη διάρκεια ενός ταξειδιού.

Μετά από ένα όσο το δυνατό συντομότερο διάλειμμα, το αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι ξανά έτοιμο για τη συνέχιση του ταξειδιού. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Audi e-tron, με ένα ταχυφορτιστή των 150 kW, μέσα σε μόλις 30΄ από μπαταρία σχεδόν άδεια αποκτά ενέργεια που αντιστοιχεί στο 80% της χωρητικότητάς της, που μεταφράζεται σε αυτονομία περίπου 350 χιλιομέτρων.