Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2023

Κοινοποίησε το άρθρο

Volvo Ex30

 

Οι Martin McCormack-Barney Mitchell με Ford Escort RS1800 MKII ήταν οι νικητές του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις 2023.

Το τριήμερο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις του 2023, προσμετρούσε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι Ιστορικών αυτοκινήτων και συγκέντρωσε πολλές συμμετοχές με αυτοκίνητα, άλλων εποχών, που εξακολουθούν να συναρπάζουν στο πέρασμά τους. Ίσως περισσότερο και από τα σημερινά πανίσχυρα αυτοκίνητα του WRC.

Στην καθαρά αγωνιστική κατηγορία Sporting, τα πληρώματα δοκιμάστηκαν σε συνολικά 14 ειδικές διαδρομές, με μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες. Η εκκίνηση δόθηκε κάτω από το Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, ενώ ο τερματισμός έγινε στην Ελευσίνα, την Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023.

Η μάχη που αναμενόταν έπειτα από το πρώτο σκέλος, δεν έγινε ποτέ, καθώς το πλήρωμα από τη Βρετανία ανέβασε ρυθμό το Σάββατο και ξέφυγε γρήγορα στην κατάταξη, οδηγώντας στο όριο.
Κερδίζοντας 12 ειδικές, οι McCormack-Mitchell πέτυχαν μια δίκαιη νίκη.

Δεύτεροι τερμάτισαν οι Valter Pierangioli-Sauro Farnocchia με Ford Sierra RS Cosworth 4×4. Έκαναν δυναμικό ξεκίνημα την Παρασκευή και βρέθηκαν στην πρωτοπορία του αγώνα, ωστόσο το Σάββατο ένα σπασμένο ημιαξόνιο στην πρωινή ειδική, εξανέμισε τις ελπίδες του ιταλικού πληρώματος για τη νίκη.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου τερμάτισαν οι Ernie και Karen Graham, αν και την Κυριακή είχαν μια μικρή έξοδο με το Ford Escort RS1800 MKII.

Το χειροκρότημα των θεατών απέσπασαν οι Oldrich Kovarik jr–Marek Kapic που οδήγησαν θεαματικά και γρήγορα το Skoda Favorit 136 L, τερματίζοντας στην τέταρτη θέση.

Πέμπτοι γενικής και πρώτοι μεταξύ των Ελληνικών πληρωμάτων τερμάτισαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας που έκαναν έναν απροβλημάτιστο αγώνα με το Ford Escort MKII. Αυτή ήταν η τέταρτή τους νίκη στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Ιστορικών αυτοκινήτων.

Οι Eric Guignard-David Meffre με Renault 5 Turbo, ολοκληρώνοντας τον αγώνα στην έκτη θέση.

Έβδομοι ήταν οι Γιώργος Παραδείσης-Πλούταρχος Στεργίου, με Ford Escort MKII.

Ακολούθησαν οι Κωνσταντίνος Αργυρίου-Σταμάτης Λάσκος με Toyota Starlet EP71 , ενώ στην ένατη θέση τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Μάνος Σιγάλας με Toyota Starlet EP71 Turbo.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Αμαξόπουλος-Χαρά Μωραϊτη με Toyota Corolla.

Στην Κατηγορία 4 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, πρώτοι ήταν οι Ernie και Karen Graham, τερματίζοντας εμπρός από τους Kovarik jr-Kapic και τους Αλέξανδρο Χριστοδούλου-Αθανάσιο Σαμαρά που παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στα δύο πρώτα σκέλη του αγώνα με τη Lancia 037 Rally, επανήλθαν με τη διαδικασία superrally και τερμάτισαν.

Στην Κατηγορία 3 επικράτησαν οι McCormack-Mitchell, ενώ μοναδικό πλήρωμα που αγωνίστηκε και τερμάτισε στην Κατηγορία 2 ήταν αυτό των Ιταλών Paolo Pasutti-Giovanni Battista Campeis, με Porsche 911 Carrera.

Οι Oldrich Kovarik snr-Petr Dufek με το παλαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα, ένα Skoda Octavia Super ήταν οι μοναδικοί που συμμετείχαν στην Κατηγορία 1 και είχαν το δικαίωμα συλλογής βαθμών για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, τερματίζοντας στον ελληνικό αγώνα που έριξε την αυλαία του θεσμού.

Την τελική κατάταξη του Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 203 μπορείτε να δείτε εδώ.

 

Acropolis Rally Legends

Οι Ανδρέας Χριστοδουλάκης-Σταύρος Αναμολίδης με Subaru Legacy 4WD Turbo επικράτησαν στο 2ο Acropolis Rally Legends που διοργανώθηκε για δεύτερη χρονιά παράλληλα με το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις.

Ο αγώνας αποτέλεσε την έκτη στροφή του νεοσύστατου Κυπέλλου Legends και συμμετείχαν αυτοκίνητα των κατηγοριών Α και Ν με Δελτίο Αναγνώρισης από την Παγκόσμια Ομοσπονδία, από το 1991 έως το 2000. Τα πληρώματα στο τρίτο και τελευταίο σκέλος αγωνίστηκαν σε 4 ειδικές διαδρομές.

Άτυχοι της τρίτης ημέρας ήταν οι Νίκος Μοσχόπουλος-Ειρήνη Κόγια Γραμματικού που εγκατέλειψαν λίγα μόλις μέτρα πριν τον τερματισμό της προτελευταίας ειδικής από κομμένο ημιαξόνιο κι ενώ ήταν στη δεύτερη θέση με ένα Toyota Yaris.

Την εξέλιξη αυτή επωφελήθηκαν οι Αχιλλέας Χριστοδούλου-Επαμεινώνδας Καρανικόλας οι οποίο τερμάτισαν δεύτεροι με Mitsubishi Lancer Evo VI, αν και είχαν επιστρέψει με τη διαδικασία superrally, έπειτα από την εγκατάλειψή τους το Σάββατο.

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Κυριάκος Βυτόγιαννης-Δημήτρης Βυτόγιαννης με Subaru Impreza GT Turbo. Τέταρτοι τερμάτισαν οι Βασίλης Καραθανάσης-Ελένη Καραθανάση με Opel Astra Gsi, το οποίο ήταν το μοναδικό δικίνητο αυτοκίνητο που τερμάτισε στο Acropolis Rally Legends.

Την τελική κατάταξη του Acropolis Rally Legends 2023 μπορείτε να δείτε εδώ.

 

Δείτε εδώ τι έγινε στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις Regularity.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

AION V: Το πρώτο μοντέλο της GAC στην Ελλάδα. Τιμές και εκδόσεις

0
Το νέο AION V είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό C-SUV με 510χλμ. αυτονομία, ταχεία φόρτιση σε 18’, κορυφαία άνεση και 5 αστέρια στο Euro NCAP....

Ράλι Σαουδικής Αραβίας: Δείτε το shakedown και την εκκίνηση (video)

0
Ο Kalle Rovanpera ξεκίνησε το Ράλι Σαουδικής Αραβίας με τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown, δίνοντας τον τόνο για τον αγώνα που θα κρίνει τον...

Ταξίδι στην Ισλανδία με MINI Countryman SE ALL4. Περιπέτεια στα Φιόρδ

0
Από καταιγίδες σε παγετώνες. Δείτε πώς το MINI Countryman SE ALL4 αντιμετωπίζει την πιο επικίνδυνη διαδρομή της Ισλανδίας διανύοντας 2.300 χλμ. σε αφιλόξενα εδάφη.   Η...

Αυστηροί έλεγχοι της Τροχαίας: Σύλληψη οδηγού που κινούνταν με 230 χλμ./ώρα υπό την επήρεια...

0
Οδηγός πιάστηκε στη ΝΕΟ Αθηνών-Λαμίας με 230 χλμ./ώρα και θετικό αλκοτέστ. Οι εντατικοί έλεγχοι της Τροχαίας συνεχίζονται.     Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι έλεγχοι της Τροχαίας....

PORSCHE Cayenne Electric: Η νέα εποχή του εμβληματικού SUV – Τιμές

0
Με ισχύ έως 1.156 ίππους, φόρτιση σε 16 λεπτά και αυτονομία 642 χλμ. η PORSCHE Cayenne Electric θέτει νέα στάνταρ στα ηλεκτρικά SUV. Μάθετε...

Δοκιμή LEAPMOTOR T03: Το πιο οικονομικό ηλεκτρικό της αγοράς που αλλάζει το παιχνίδι στην...

0
Οδηγούμε το LEAPMOTOR Leapmotor T03, το πιο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Με αυτονομία έως 265 χλμ. πλούσιο εξοπλισμό και δελεαστική τιμή αποτελεί ιδανική...
Το Mazda 6e στην Ελλάδα

MAZDA 6e: Η ηλεκτρική επανάσταση με ιαπωνική ψυχή και premium χαρακτήρα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο MAZDA 6e εγκαινιάζει την ηλεκτρική εποχή της ιαπωνικής μάρκας με κορυφαίο σχεδιασμό, πολυτελέστατη καμπίνα και χαρακτήρα Jinba Ittai που διατηρεί τη τη...

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...