Έρευνα αξιοπιστίας αυτοκινήτων: Προβλήματα…νεότητας στα ηλεκτρικά

Κοινοποίησε το άρθρο

Τα ηλεκτρικά είναι λιγότερο αξιόπιστα από τα συμβατικά αυτοκίνητα σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Στην οποία τα υβριδικά αποδείχτηκαν πιο αξιόπιστα από τα PHEV

 

Volvo Ex30

Η Consumer Reports είναι ένας αμερικανικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός καταναλωτών, που ασχολείται με ανεξάρτητες δοκιμές προϊόντων και την έρευνα. Στην τελευταία ετήσια έρευνα αξιοπιστίας αυτοκινήτων, οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων ανέφεραν πολύ περισσότερα προβλήματα στα αυτοκίνητά τους, από ό,τι οι ιδιοκτήτες συμβατικών ή υβριδικών.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι, κατά μέσο όρο, τα ηλεκτρικά οχήματα των τελευταίων τριών ετών είχαν 79% περισσότερα προβλήματα από τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Με βάση τις απαντήσεις των ιδιοκτητών περισσότερων από 330.000 οχημάτων, η έρευνα κάλυψε 20 πιθανούς προβληματικούς τομείς. Συμπεριλαμβανομένων του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, των ηλεκτροκινητήρων, των διαρροών και των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Μερικά από τα πιο κοινά προβλήματα που ανέφεραν οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων ήταν ζητήματα με τους ηλεκτροκινητήρες, τις μπαταρίες και με τη διαδικασία φόρτισης.

Τα δεδομένα της φετινής έρευνας έδειξαν ότι τα υβριδικά συνεχίζουν να είναι από τους πιο αξιόπιστους τύπους οχημάτων. Τα υβριδικά έχουν 26% λιγότερα προβλήματα από τα συμβατικά μοντέλα. Παρόλο που έχουν συμβατικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και ηλεκτροκινητήρα και επομένως περισσότερα πιθανά σημεία προβλημάτων από τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Ένας από τους λόγους είναι ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες φτιάχνουν υβριδικά μοντέλα αρκετά χρόνια και έχουν πλέον εμπειρία. Επιπλέον, κατασκευάζονται κυρίως από εταιρείες που τείνουν να παράγουν αξιόπιστα οχήματα συνολικά. Όπως η TOYOTA, η HYUNDAI και η KIA.

Τα υβριδικά, επίσης, δεν είναι συνήθως φορτωμένα με χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας, όπως πολλαπλές προσαρμόσιμες οθόνες που μπορεί να είναι επιρρεπείς σε προβλήματα.

Αντίθετα, τα plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (PHEV), τα οποία διαθέτουν μπαταρία για ηλεκτρική οδήγηση μικρής εμβέλειας και κινητήρα εσωτερικής καύσης για οδήγηση σε μεγάλη απόσταση, αποδείχτηκαν η λιγότερο αξιόπιστη κατηγορία. Γιατί παρουσίασαν 146% περισσότερα προβλήματα από τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Τα PHEV ως κατηγορία αποδείχτηκαν αναξιόπιστα, αλλά υπήρχαν και εξαιρέσεις. Όπως το TOYOTA RAV4 plug-in hybrid, που ήταν ένα από τα πιο αξιόπιστα μοντέλα στη συγκεκριμένη έρευνα.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Consumer Reports, το πρόβλημα αξιοπιστίας αρκετών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οφείλεται στην έλλειψη εμπειρίας από τους κατασκευαστές. Γιατί τα περισσότερα ηλεκτρικά, σήμερα κατασκευάζονται είτε από παλαιού τύπου αυτοκινητοβιομηχανίες που είναι καινούργιες στην τεχνολογία EV, είτε από εταιρείες που είναι νέες στην κατασκευή αυτοκινήτων.

Όλοι τους πάντως, λόγω της αυξημένης ζήτησης, δεν έχουν αρκετό χρόνο για να αντιμετωπίσουν τα διάφορα προβλήματα. Αφού πρωταρχικός τους στόχος είναι να παραδώσουν έγκαιρα τα οχήματα.

Ο ρόλος της εμπειρίας φαίνεται και από τη διαρκή βελτίωση της TESLA. H οποία κατασκευάζει ηλεκτρικά οχήματα για περισσότερο από μια δεκαετία. Είναι δηλαδή μια σχετικά νέα εταιρεία αυτοκινήτων, αλλά έχει μεγαλύτερη εμπειρία στην παραγωγή EV από οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία.

Στη συγκεκριμένη έρευνα βρέθηκε κοντά στη μέση της κατάταξης όσον αφορά την αξιοπιστία της μάρκας. Με τους ιδιοκτήτες της να αναφέρουν λιγότερα προβλήματα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Πάντως η γενικότερη έρευνα αξιοπιστίας ανά μάρκα, στις Η.Π.Α. έδειξε κυριαρχία των Ιαπώνων, με γερμανικές και κορεάτικες…νότες. Στις πρώτες θέσεις βρέθηκαν οι LEXUS, TOYOTA, MINI, ACURA, HONDA, SUBARU, MAZDA, PORSCHE, BMW, KIA και HYUNDAI.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης που διέπραττε κλοπές και πλαστογραφίες αυτοκινήτων

Ποσό που υπερβαίνει τα 1.030.000 ευρώ ήταν το όφελος οργάνωσης η οποία διέπραττε κλοπές και πλαστογραφίες αυτοκινήτων, απάτες με σκοπό την ασφαλιστική αποζημίωση, καθώς...

Η DACIA «έτρεξε» στον Μαραθώνιο της Αθήνας

Τα μοντέλα της DACIA, η οποία ήταν επίσημος χορηγός του 42ου Μαραθώνιου της Αθήνας, «οδήγησαν» τους αθλητές, από την αφετηρία ως τον τερματισμό στο...

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026»: Δείτε τα μοντέλα που πέρασαν στον τελικό

Με 11 αυτοκίνητα θα διεξαχθεί ο τελικός για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα. Δείτε ποια είναι αυτά.     Η αντίστροφη μέτρηση...

FORD BlueCruise: Πότε έρχεται η…hands-free οδήγηση (video)

Δείτε σε ποια μοντέλα της FORD θα είναι διαθέσιμο το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει την οδήγηση χωρίς τη χρήση του τιμονιού.     Το σύστημα BlueCruise της...

AUDI: Αποκαλύπτεται το μονοθέσιο για τη Φόρμουλα 1 (video)

Το μονοθέσιο R26 Concept μας προετοιμάζει για την εικόνα του μονοθεσίου με το οποίο η AUDI θα συμμετάσχει στην πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, αλλά...

Παρκάρισμα: Oι Ευρωπαίοι που δυσκολεύονται περισσότερο – Που κατατάσσονται οι Έλληνες

Συμβουλές στο διαδίκτυο αναζητούν καθημερινά χιλιάδες οδηγοί για το πως θα καταφέρουν να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους. Κάτι για το οποίο μάλλον δεν αγχώνονται...

PEUGEOT Polygon Concept: Το μέλλον της οδήγησης είναι ήδη εδώ (video)

Το νέο PEUGEOT Polygon Concept αποκαλύπτει το μέλλον της οδήγησης με τεχνολογίες Hypersquare και Steer-by-Wire, αλλάζοντας τα πάντα στο cockpit.     Η PEUGEOT αποκάλυψε το Polygon...

Η HONDA αποκαλύπτει το μέλλον της

Εντυπωσιακά μοντέλα όλων των ειδών παρουσίασε η HONDA στο Japan Mobility Show, αποκαλύπτοντας τις προθέσεις για το μέλλον.     Τα μελλοντικά της μοντέλα για…ξηρά, θάλασσα, αέρα...