Έρευνα αξιοπιστίας αυτοκινήτων: Προβλήματα…νεότητας στα ηλεκτρικά

Κοινοποίησε το άρθρο

Τα ηλεκτρικά είναι λιγότερο αξιόπιστα από τα συμβατικά αυτοκίνητα σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Στην οποία τα υβριδικά αποδείχτηκαν πιο αξιόπιστα από τα PHEV

 

Volvo Ex30

Η Consumer Reports είναι ένας αμερικανικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός καταναλωτών, που ασχολείται με ανεξάρτητες δοκιμές προϊόντων και την έρευνα. Στην τελευταία ετήσια έρευνα αξιοπιστίας αυτοκινήτων, οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων ανέφεραν πολύ περισσότερα προβλήματα στα αυτοκίνητά τους, από ό,τι οι ιδιοκτήτες συμβατικών ή υβριδικών.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι, κατά μέσο όρο, τα ηλεκτρικά οχήματα των τελευταίων τριών ετών είχαν 79% περισσότερα προβλήματα από τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Με βάση τις απαντήσεις των ιδιοκτητών περισσότερων από 330.000 οχημάτων, η έρευνα κάλυψε 20 πιθανούς προβληματικούς τομείς. Συμπεριλαμβανομένων του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, των ηλεκτροκινητήρων, των διαρροών και των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Μερικά από τα πιο κοινά προβλήματα που ανέφεραν οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων ήταν ζητήματα με τους ηλεκτροκινητήρες, τις μπαταρίες και με τη διαδικασία φόρτισης.

Τα δεδομένα της φετινής έρευνας έδειξαν ότι τα υβριδικά συνεχίζουν να είναι από τους πιο αξιόπιστους τύπους οχημάτων. Τα υβριδικά έχουν 26% λιγότερα προβλήματα από τα συμβατικά μοντέλα. Παρόλο που έχουν συμβατικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και ηλεκτροκινητήρα και επομένως περισσότερα πιθανά σημεία προβλημάτων από τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Ένας από τους λόγους είναι ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες φτιάχνουν υβριδικά μοντέλα αρκετά χρόνια και έχουν πλέον εμπειρία. Επιπλέον, κατασκευάζονται κυρίως από εταιρείες που τείνουν να παράγουν αξιόπιστα οχήματα συνολικά. Όπως η TOYOTA, η HYUNDAI και η KIA.

Τα υβριδικά, επίσης, δεν είναι συνήθως φορτωμένα με χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας, όπως πολλαπλές προσαρμόσιμες οθόνες που μπορεί να είναι επιρρεπείς σε προβλήματα.

Αντίθετα, τα plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (PHEV), τα οποία διαθέτουν μπαταρία για ηλεκτρική οδήγηση μικρής εμβέλειας και κινητήρα εσωτερικής καύσης για οδήγηση σε μεγάλη απόσταση, αποδείχτηκαν η λιγότερο αξιόπιστη κατηγορία. Γιατί παρουσίασαν 146% περισσότερα προβλήματα από τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Τα PHEV ως κατηγορία αποδείχτηκαν αναξιόπιστα, αλλά υπήρχαν και εξαιρέσεις. Όπως το TOYOTA RAV4 plug-in hybrid, που ήταν ένα από τα πιο αξιόπιστα μοντέλα στη συγκεκριμένη έρευνα.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Consumer Reports, το πρόβλημα αξιοπιστίας αρκετών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οφείλεται στην έλλειψη εμπειρίας από τους κατασκευαστές. Γιατί τα περισσότερα ηλεκτρικά, σήμερα κατασκευάζονται είτε από παλαιού τύπου αυτοκινητοβιομηχανίες που είναι καινούργιες στην τεχνολογία EV, είτε από εταιρείες που είναι νέες στην κατασκευή αυτοκινήτων.

Όλοι τους πάντως, λόγω της αυξημένης ζήτησης, δεν έχουν αρκετό χρόνο για να αντιμετωπίσουν τα διάφορα προβλήματα. Αφού πρωταρχικός τους στόχος είναι να παραδώσουν έγκαιρα τα οχήματα.

Ο ρόλος της εμπειρίας φαίνεται και από τη διαρκή βελτίωση της TESLA. H οποία κατασκευάζει ηλεκτρικά οχήματα για περισσότερο από μια δεκαετία. Είναι δηλαδή μια σχετικά νέα εταιρεία αυτοκινήτων, αλλά έχει μεγαλύτερη εμπειρία στην παραγωγή EV από οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία.

Στη συγκεκριμένη έρευνα βρέθηκε κοντά στη μέση της κατάταξης όσον αφορά την αξιοπιστία της μάρκας. Με τους ιδιοκτήτες της να αναφέρουν λιγότερα προβλήματα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Πάντως η γενικότερη έρευνα αξιοπιστίας ανά μάρκα, στις Η.Π.Α. έδειξε κυριαρχία των Ιαπώνων, με γερμανικές και κορεάτικες…νότες. Στις πρώτες θέσεις βρέθηκαν οι LEXUS, TOYOTA, MINI, ACURA, HONDA, SUBARU, MAZDA, PORSCHE, BMW, KIA και HYUNDAI.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...

FORD Ranger Plug-In Hybrid Trailer Backup Assist: Το pick-up που μπαίνει στην πρίζα και...

0
Με το Trailer Backup Assist της FORD Pro, οι οδηγοί του νέου Ranger Plug-In Hybrid δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν συνεχείς διορθώσεις με το...

SEAT Days – “Black Friday Edition με όφελος έως 1.500€

0
Το νέο προωθητικό πρόγραμμα SEAT Days – “Black Friday Edition” αφορά ετοιμοπαράδοτα Ibiza, Arona και Leon με το όφελος για τον υποψήφιο αγοραστή να...