ABT XGT 600 ίππων: Δικό σας με 600.000 ευρώ (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Volvo Ex30

 

Η ABT Sportsline δημιούργησε ένα αγωνιστικών προδιαγραφών αυτοκίνητο για το δρόμο, το οποίο απευθύνεται σε 99 ευκατάστατους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού

 

 

Το ABT XGT είναι το πιο ιδιαίτερο όχημα που βγήκε τα τελευταία χρόνια από το Kempten, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο της ABT. Η οποία, είναι γνωστή όχι μόνο για τις βελτιώσεις της, αλλά και για τις αγωνιστικές της επιτυχίες.

Η ABT Sportsline έχει συμμετάσχει σε περισσότερους από 300 αγώνες στο DTM από το 2000, έχει πετύχει δεκάδες νίκες και πάνω από 250 τερματισμούς στο βάθρο και είναι αυτή τη στιγμή η πιο επιτυχημένη ενεργή ομάδα στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού.

Έχει δηλαδή την κατάλληλη τεχνογνωσία για ένα τόσο φιλόδοξο δημιούργημα, όπως το XGT. Το οποίο είναι ένα αυτοκίνητο για το δρόμο, αλλά βασίζεται σε ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό GT2.

Οι απαιτήσεις όμως του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της οδικής κυκλοφορίας απέχουν πολύ μεταξύ τους. Άρα, μόνο εύκολο δεν ήταν το έργο των ανθρώπων της ABT, που χρειάστηκαν δύο χρόνια για να το ετοιμάσουν.

Με περίπου 40 μεμονωμένες εγκρίσεις, η πολύμηνη διαδικασία για να κυκλοφορήσει το XGT στους δρόμους, ξεπέρασε αρκετά το χρόνο που χρειάζονται τα συμβατικά αυτοκίνητα για να πάρουν τη σχετική άδεια.

Το αποτέλεσμα πάντως ήταν οπτικά, η έκδοση δρόμου διαφέρει ελάχιστα από το αγωνιστικό AUDI R8 LMS GT2. Το XGT δεν είναι ένα σούπερ σπορ αυτοκίνητο με αγωνιστική εμφάνιση. Είναι ουσιαστικά ένα νόμιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Με 640 ίππους στα 1.400 κιλά του αμαξώματός του πάντως, δύσκολα θα βρει δρόμο για να…ικανοποιηθεί. Και αν βρεθεί σε μποτιλιάρισμα, ο οδηγός του μάλλον θα…κλαίει τα λεφτά του.

Διαβάστε εδώ ποιες είναι οι πόλεις με το χειρότερο μποτιλιάρισμα

Όποιος καταφέρει να βρεθεί στη θέση του οδηγού, θα έχει την αίσθηση ενός πραγματικού αγωνιστικού αυτοκινήτου. Κυριολεκτικά, γιατί ακόμα και το τιμόνι του XGT προέρχεται από την αγωνιστική έκδοση.

Οι τεχνικές τροποποιήσεις στους τομείς της διαχείρισης του κινητήρα, του λογισμικού και του εξαιρετικά σύνθετου συστήματος διάγνωσης, έχουν εφαρμοστεί προσεκτικά προκειμένου να διατηρηθεί ο αγωνιστικός του χαρακτήρας.

Για καθημερινή χρήση, ενσωματώθηκε το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου του συμβατικού μοντέλου, ο πίνακας οργάνων τροποποιήθηκε για μη αγωνιστική χρήση και προστέθηκαν το χειρόφρενο, το κεντρικό κλείδωμα. Αλλά και μια κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα ακινητοποίησης.

Ο πίνακας ελέγχου προσαρμόστηκε στη χρήση του δρόμου και ελέγχει τους ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, τον κλιματισμό και τις ενδείξεις.

Το σύστημα της εξάτμισης βέβαια τροποποιήθηκε, αφού έπρεπε να πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, αλλά και τα επιτρεπόμενα τα επίπεδα θορύβου.

Φυσικά, μεγάλη προσοχή δόθηκε και στον τομέα της ασφάλειας. Ένα πραγματικό XGT μάλιστα, χρησιμοποιήθηκε σε απαιτητικές δοκιμές σύγκρουσης στο πλάι και στο μπροστινό μέρος.

Εκτός από τις εκτεταμένες δοκιμές στο δρόμο, το ABT XGT συμπλήρωσε χιλιάδες χιλιόμετρα στο Nurburgring Nordschleife, το Sachsenring και το Hockenheimring.

Την εξέλιξη του ανέλαβαν οι οδηγοί της ABT στο DTM, Kelvin van der Linde, Scherer Ricardo Feller, ο πρεσβευτής της μάρκας Scherer Frank Stippler, αλλά και ο διευθυντής Motorsport της ABT, Martin Tomczyk.

Το συμπέρασμά τους ήταν ότι: «Η οδική συμπεριφορά, η συμπεριφορά διεύθυνσης και η επιτάχυνση δεν μπορούν να συγκριθούν με κανένα αυτοκίνητο δρόμου». Χάρη στη διπλή ρυθμιζόμενη ανάρτηση με τροποποιημένα ελατήρια, οι φιλόδοξοι οδηγοί, θα έχουν την ευκαιρία να βρουν τη δική τους τέλεια ρύθμιση για κάθε πίστα.

Οι υποψήφιοι πελάτες θα έχουν τέσσερις χρωματικές επιλογές, ενώ μεμονωμένες λύσεις και παραλλαγές είναι δυνατές χάρη στη χειροποίητη κατασκευή του.

Η τιμή του ABT XGT ξεκινά από 600.000 ευρώ και υπάρχουν μόνο 99 σασί που περιμένουν να κατασκευαστούν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κάθε πελάτη. Ο οποίος μπορεί να είναι κάποιος…ανήσυχος οδηγός ή συλλέκτης σπορ αυτοκινήτων.

Αν είστε κάποιος από αυτούς, μην χάνετε χρόνο. Οι παραγγελίες ξεκίνησαν…

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Τα τελευταία αποτελέσματα του Euro NCAP: Ποια αυτοκίνητα κέρδισαν τα 5 αστέρια

0
Η MERCEDES-BENZ CLA και το MAZDA CX-5 εντυπωσίασαν στις πρόσφατες δοκιμές του Euro NCAP, ο οποίος δίνει μεγάλη προσοχή στα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας.   Η ανεξάρτητη...

XPENG: Οι τιμές των πρώτων μοντέλων που ήρθαν στην Ελλάδα

0
Με δύο υπερσύγχρονα, πολυτελή ηλεκτρικά μοντέλα ξεκινά την παρουσία της στην Ελλάδα η XPENG. Δείτε τις τιμές τους.   Πριν από μερικούς μήνες μάθαμε για την...

H MERCEDES-BENZ γιορτάζει μειώνοντας την τιμή της Α-Class 200

0
Η MERCEDES-BENZ γιορτάζει τα 140 χρόνια από τη γέννηση του πρώτου αυτοκινήτου με μία προσφορά που μειώνει την τιμή της A-Class 200.   Το 2026 η...

MAXUS T60 MAX για εργασία και…χαρά – Τιμή

0
Το MAXUS T60 MAX είναι ένα σύγχρονο pick-up, που συνδυάζει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες κίνησης, με ανέσεις και εξοπλισμό πολυτελών μοντέλων.   To MAXUS T60 MAX,...

Η MAXUS στην Ελλάδα: Όλα τα μοντέλα και οι τιμές τους

0
Η MAXUS κάνει νέο δυναμικό ξεκίνημα στην ελληνική αγορά, έχοντας πληρέστατη γκάμα, ηλεκτροκίνητων και πετρελαιοκίνητων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.     Η MAXUS ξεκινά μια νέα εποχή στην...

Hoonigan Gymkhana 2025: O Travis Pastrana σε επικίνδυνη αποστολή (video)

0
Δείτε τον Travis Pastrana να «πετάει» κυριολεκτικά σε ένα νέο video, αντάξιο της συναρπαστικής σειράς Gymkhana.     Τα ανεπανάληπτα Gymkhana του αείμνηστου Ken Block, όσα χρόνια...

SUZUKI e Vitara: Το…κάστρο έπεσε

0
Η SUZUKI με το e Vitara μπαίνει στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης με ένα σημαντικό B-SUV, διατηρώντας όμως παραδοσιακές της αξίες, όπως είναι η διάθεση...

FORD – RENAULT: Ηλεκτρική «συμμαχία»

0
Στη Βόρεια Γαλλία, από το RENAULT Group αναμένεται να κατασκευαστούν δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα της FORD, τα οποία θα κυκλοφορήσουν το 2028.   Η FORD και...