Μειώθηκε και άλλο η ζήτηση για diesel στην Ελληνική αγορά

Κοινοποίησε το άρθρο
τέλη κυκλοφορίας του 2021
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

LANCIA Ypsilon HF Integrale: Επιστροφή στο WRC

Με το Ypsilon Rally2 HF Integrale, η LANCIA ετοιμάζεται να επιστρέψει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, θέλοντας να διατηρήσει ζωντανό το θρύλο που δημιούργησαν τα...

HYUNDAI Concept Three: Η επόμενη ημέρα (video)

Με το Concept Three η HYUNDAI μας προετοιμάζει για την αισθητική προσέγγιση των μελλοντικών της compact ηλεκτρικών μοντέλων, τα οποία θα είναι εντυπωσιακά, αλλά...

FERRARI 849 Testarossa: Υβριδική επιστροφή με 1.050 ίππους (video)

Η νέα plug-in υβριδική 849 Testarossa των 1.050 ίππων είναι η ισχυρότερη FERRARI παραγωγής στην ιστορία της μάρκας.     Η FERRARI παρουσίασε επίσημα τη νέα 849...
Φεβρ. 2020Φεβρ. 2019Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά7.8627.561+4,0%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)645675-4,4%
Καινούργια λεωφορεία4410+340,0%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)2.2641.640+38,0%
Ιανουάριος -Φεβρουάριος 2020Ιανουάριος -Φεβρουάριος 2019Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά17.64716.771+5,2%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)1.3351.351-1,2%
Καινούργια λεωφορεία9485+10,6%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)4.5383.401+33,4%

 

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως το Φεβρουάριο, έχει ως εξής:

 

SegmentΦεβρ. 2020Φεβρ. 2019Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιαν. -Φεβρ. 2020Ιαν. -Φεβ. 2019Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A11,5%13,3%-1,89,9%11,6%-1,7
A-SUV1,9%1,5%+0,42,1%1,8%+0,3
A TOTAL13,4%14,8%-1,412,0%13,4%-1,4
B29,0%32,3%-3,329,7%33,5%-3,8
B-SUV17,6%12,0%+5,618,0%12,2%+5,8
B TOTAL46,6%44,3%+2,347,7%45,6%+2,1
C12,4%14,1%-1,712,7%15,0%-2,3
C-SUV20,5%20,5%+0,020,9%20,0%+0,9
C TOTAL32,9%34,6%-1,733,6%35,0%-1,4
D1,5%1,5%+0,01,4%1,5%-0,1
D-SUV3,1%2,2%+0,92,7%2,1%+0,6
D TOTAL4,6%3,6%+1,04,1%3,6%+0,5
E0,2%0,3%-0,10,2%0,3%-0,1
E-SUV0,2%0,3%-0,10,2%0,3%-0,1
E TOTAL0,4%0,6%-0,20,4%0,6%-0,2
F-G0,0%0,1%-0,10,0%0,0%+0,0
F-G-SUV0,1%0,1%+0,00,1%0,1%+0,0
F-G TOTAL0,1%0,2%-0,10,2%0,1%+0,1
SPORTS0,1%0,1%+0,00,1%0,1%+0,0
MPV0,1%0,4%-0,30,1%0,3%-0,2
MPV-M/COMBI1,6%1,3%+0,31,7%1,2%-0,5
 100,0%100,0%0,0100,0%100,0%0,0
(Εκ των οποίων SUV43,4%36,7%+6,744,0%36,5%+7,5)

 

Φεβ. 2020Φεβρ.
2019
Διαφορά (μονάδες μεριδίου)Ιαν.–

Φεβρ. 2020

Ιαν.

Φεβρ. 2019

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Δεκ. ‘19*

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Δεκ. ‘18*

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)
Βενζίνη58,6%63,3%-4,758,5%62,3%-3,858,9%56,6%+2,3
Πετρέλαιο27,1%29,8%-2,727,4%31,3%-3,930,5%35,9%-5,4
Υβριδικά (HEV)11,9%5,1%+6,811,8%4,7%+7,15,8%3,9%+1,9
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV)0,8%0,5%+0,30,7%0,4%+0,33,1%2,1%+1,0
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου)1,6%0,8%+0,81,7%0,9%+0,81,7%1,5%+0,2
Υγραέριο

(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

0,0%0,5%-0,50,0%0,3%-0,3

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

 

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τον Οκτώβριο ως εξής:

 

Ιανουάριος 2020Ιανουάριος 2019Μεταβολή
ΕΕ(1)956.7791.034.407-7,5%
ΕΕ 14(2)847.602918.082-7,7%
ΕΕ(1) + EFTA(3)985.8371.065.189-7,4%
Ελλάδα9.7859.210+8,3%

 

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.