MG3 : Νέα υβριδική πρόταση (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Volvo Ex30

 

To νέο MG3 έρχεται στην Ευρώπη, προσφέροντας μια ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ

 

Στην πρόσφατη Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, ένα από τα αυτοκίνητα που συγκέντρωσαν με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ήταν το MG3. Πρόκειται για ένα τεχνολογικά προηγμένο υβριδικό χάτσμπακ της κατηγορίας Β, που προσφέρει ένα ιδιαίτερο συνδυασμό απόδοσης, επιδόσεων, αποδοτικότητας και φινέτσας.

Το νέο MG3 έχει μήκος 4,113μ. πλάτος 1,797μ. και ύψος 1,502μ. ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 2,57μ. Είναι πεντάπορτο και πενταθέσιο, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 293 λίτρα.

Το νέο μοντέλο, είναι πιο ευρύχωρο από το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ διατηρεί το συμπαγή χαρακτήρα που το έχει κάνει ιδιαίτερα δημοφιλές στις αγορές όπου μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμο.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι δύο οθόνες, ενώ τα MG iSMART και MG Pilot προσφέρουν κορυφαία συνδεσιμότητα και βελτιωμένη ασφάλεια.

Τρεις προδιαγραφές θα είναι διαθέσιμες στην Ευρώπη κατά το λανσάρισμα, όλες με το ολοκαίνουργιο σύστημα μετάδοσης κίνησης Hybrid Plus. Ο τρόπος με τον οποίο η MG έχει εξελίξει το συγκεκριμένο υβριδικό σύστημα, βασίζεται στο να προσφέρει τον ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη μπαταρία ανάμεσα στα υβριδικά μοντέλα της κατηγορίας.

Το σύστημα του MG3 Hybrid Plus αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων με 102 ίππους και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 100 kW. Η συνδυαστική απόδοση ξεπερνά τους 190 ίππους, με αποτέλεσμα τις εξαιρετικές επιδόσεις.

Η επιτάχυνση από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 8 δευτερόλεπτα, ενώ η μέση κατανάλωση υπολογίζεται σε 4,4 λτ./100χλμ. Σημαντικό στοιχείο είναι και η μεγάλη χωρητικότητα της μπαταρίας των 1,83 kWh, που του εξασφαλίζει μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία.

Μεταξύ άλλων, το MG3 υπόσχεται υψηλό επίπεδο εξοπλισμού, εξαιρετική ευρυχωρία αλλά και πρακτικότητα. Σε όλα αυτά προστίθεται και το πρόγραμμα Triple 7, που περιλαμβάνει επταετή ή για 150.000 χιλιόμετρα εγγύηση, 7 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας, καθώς και 7 χρόνια δωρεάν ελέγχου του οχήματος.

Το σίγουρο είναι το MG3 θα αποτελέσει ένα ακόμα, πιο προσιτό «όπλο» στη διαρκώς ανερχόμενη πορεία της MG Motor στην Ευρώπη.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

DS N°4: Εξηλεκτρισμένη γαλλική πολυτέλεια – Τιμές

0
Το ανανεωμένο DS N°4 διαθέτει πλουσιότατο εξοπλισμό, γαλλική φινέτσα και πληρέστατη γκάμα υβριδικών, plg-in-hybrid και αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων.     Το DS N°4 είναι ένα αυτοκίνητο της...

VIDEO: Σκόνη και καπνός από τη Νεβάδα μέχρι το Λας Βέγκας

0
Δείτε μια απολαυστική ταινία με πρωταγωνιστή τον οδηγό των αγώνων NASCAR, Riley Herbst o οποίος σκορπάει σκόνη και καπνό από τα μονοπάτια της ερήμου...

Τα τελευταία αποτελέσματα του Euro NCAP: Ποια αυτοκίνητα κέρδισαν τα 5 αστέρια

0
Η MERCEDES-BENZ CLA και το MAZDA CX-5 εντυπωσίασαν στις πρόσφατες δοκιμές του Euro NCAP, ο οποίος δίνει μεγάλη προσοχή στα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας.   Η ανεξάρτητη...

XPENG: Οι τιμές των πρώτων μοντέλων που ήρθαν στην Ελλάδα

0
Με δύο υπερσύγχρονα, πολυτελή ηλεκτρικά μοντέλα ξεκινά την παρουσία της στην Ελλάδα η XPENG. Δείτε τις τιμές τους.   Πριν από μερικούς μήνες μάθαμε για την...

H MERCEDES-BENZ γιορτάζει μειώνοντας την τιμή της Α-Class 200

0
Η MERCEDES-BENZ γιορτάζει τα 140 χρόνια από τη γέννηση του πρώτου αυτοκινήτου με μία προσφορά που μειώνει την τιμή της A-Class 200.   Το 2026 η...

MAXUS T60 MAX για εργασία και…χαρά – Τιμή

0
Το MAXUS T60 MAX είναι ένα σύγχρονο pick-up, που συνδυάζει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες κίνησης, με ανέσεις και εξοπλισμό πολυτελών μοντέλων.   To MAXUS T60 MAX,...

Η MAXUS στην Ελλάδα: Όλα τα μοντέλα και οι τιμές τους

0
Η MAXUS κάνει νέο δυναμικό ξεκίνημα στην ελληνική αγορά, έχοντας πληρέστατη γκάμα, ηλεκτροκίνητων και πετρελαιοκίνητων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.     Η MAXUS ξεκινά μια νέα εποχή στην...

Hoonigan Gymkhana 2025: O Travis Pastrana σε επικίνδυνη αποστολή (video)

0
Δείτε τον Travis Pastrana να «πετάει» κυριολεκτικά σε ένα νέο video, αντάξιο της συναρπαστικής σειράς Gymkhana.     Τα ανεπανάληπτα Gymkhana του αείμνηστου Ken Block, όσα χρόνια...