
Θετικά ξεκίνησε η χρονιά, αλλά δεν θα πρέπει να βιαστούμε για το πως θα κινηθεί και στην συνέχεια. Ο Ιανουάριος “παραδοσιακά” μεταφέρει κάποιες ταξινομήσεις από τον Δεκέμβριο.
Οι μήνες του πρώτου εξαμήνου θα δείξουν την δυναμική του έτους, με τα πρώτα δείγματα στο τουριστικό προϊόν αλλά και την είσοδο νέων και σημαντικών μοντέλων στις εμπορικές κατηγορίες της Ελληνικής αγοράς
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Ράλι Χιλής 2025: Πέταγε με…200 ο Sebastien Ogier (video)
Ο Sebastien Ogier, με μια εντυπωσιακή εμφάνιση στο Ράλι Χιλής, κατέκτησε την πέμπτη νίκη του μέσα στο 2025 και, χωρίς να έχει λάβει μέρος...
Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας: Οι αλλαγές και τα αυστηρότερα πρόστιμα
Σημαντικές αλλαγές και αυστηρότερα πρόστιμα προβλέπει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που στόχο έχει τη μείωση των ατυχημάτων, αλλά και τη διαμόρφωση μιας νέας...
LANCIA Ypsilon HF Integrale: Επιστροφή στο WRC
Με το Ypsilon Rally2 HF Integrale, η LANCIA ετοιμάζεται να επιστρέψει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, θέλοντας να διατηρήσει ζωντανό το θρύλο που δημιούργησαν τα...
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα, έχουν ως εξής:
Ιανουάριος 2020 | Ιανουάριος 2019 | Μεταβολή | |
Καινούργια επιβατικά | 9.785 | 9.210 | +6,2% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 690 | 676 | +2,1% |
Καινούργια λεωφορεία | 50 | 75 | -33,3% |
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) | 2.274 | 1.761 | +29,1% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, για τον Ιανουάριο, έχει ως εξής:
Segment | Ιανουάριος 2020 | Ιανουάριος 2019 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
A | 8,7% | 10,2% | -1,5 |
A-SUV | 2,2% | 2,1% | +0,1 |
B | 30,2% | 34,4% | -4,2 |
B-SUV | 18,3% | 12,3% | +6,0 |
C | 13,0% | 15,8% | -2,8 |
C-SUV | 21,2% | 19,6% | +1,6 |
D | 1,3% | 1,6% | -0,3 |
D-SUV | 2,3% | 2,0% | +0,3 |
E | 0,3% | 0,2% | +0,1 |
E-SUV | 0,2% | 0,3% | -0,1 |
F-G | 0,1% | 0,0% | +0,1 |
F-G-SUV | 0,2% | 0,1% | +0,1 |
SPORTS | 0,1% | 0,1% | +0,0 |
MPV | 0,1% | 0,2% | -0,1 |
MPV-M/COMBI | 1,7% | 1,1% | +0,6 |
100,0% | 100,0% | ||
(Εκ των οποίων SUV | 44,4% | 36,4% | +8,0) |
Ιανουάριος 2020 | Ιανουάριος 2019 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Δεκ. ‘19* | Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Δεκ. ‘18* | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | |
Βενζίνη | 58,3% | 61,5% | -3,2 | 58,9% | 56,6% | +2,3 |
Πετρέλαιο | 27,7% | 32,6% | -4,9 | 30,5% | 35,9% | -5,4 |
Υβριδικά (HEV) | 11,6% | 4,4% | +7,2 | 5,8% | 3,9% | +1,9 |
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) | 0,6% | 0,3% | +0,3 | 3,1% | 2,1% | +1,0 |
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 1,8% | 1,0% | +0,8 | 1,7% | 1,5% | +0,2 |
Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 0,0% | 0,2% | -0,2 |
*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση
Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών το 2019 κινήθηκε ως εξής:
Δεκέμβριος 2019 | Δεκέμβριος 2018 | Μεταβολή | Ιανουάριος –Δεκέμβριος 2019 | Ιανουάριος –Δεκέμβριος 2018 | Μεταβολή | |
ΕΕ(1) | 1.215.076 | 998.791 | +21,7% | 15.340.188 | 15.159.336 | +1,2% |
ΕΕ 15(2) | 1.087.596 | 899.941 | +20,9% | 13.838.583 | 13.745.731 | +0,7% |
ΕΕ(1) + EFTA(3) | 1.261.742 | 1.039.272 | +21,4% | 15.805.752 | 15.624.948 | +1,2% |
Ελλάδα | 6.598 | 5.337 | +23,6% | 114.109 | 103.431 | +10,3% |