Ο Ιταλός κατασκευαστής ErreErre Fuoriserie μετατρέπει μια σύγχρονη ALFA ROMEO Giulia σε ένα εντυπωσιακό ρετρό μοντέλο που μας ταξιδεύει στο παρελθόν
Η ALFA ROMEO είναι μια μάρκα με ένδοξη ιστορία και πολυάριθμους, φανατικούς φίλους. Οι περισσότεροι από τους οποίους λατρεύουν την ιταλική φίρμα, κυρίως για τα μοντέλα που κατασκεύαζε τις περασμένες δεκαετίες.
Όπως τη θρυλική Giulia TI, η οποία εμφανίστηκε το 1962. Και ήταν ένα από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα εκείνης της εποχής. Με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,34, αποτέλεσμα των ασυνήθιστων, τότε, γραμμών του καπό, του πορτμπαγκάζ και της γραμμής της οροφής.
Το αυτοκίνητο που σχεδίασε ο Giuseppe Scarnati, εξακολουθεί και σήμερα να συναρπάζει, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που θα ήθελαν ένα παρόμοιο μοντέλο στην γκάμα της ALFA ROMEO.
Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκαν και οι άνθρωποι της ErreErre Fuoriserie. Μιας ιταλικής εταιρείας που ειδικεύεται στις ρετρό μετατροπές σημερινών μοντέλων.
Το πρόσφατο δημιούργημά τους είναι μια ξεχωριστή ALFA ROMEO Giulia. Και συγκεκριμένα μια Quadrifoglio, την οποία αποφάσισαν να «ντύσουν» με αρκετά χαρακτηριστικά της Giulia του 1962.
Για να φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα, έγινε εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων. Αλλά και αρκετή δουλειά στο…χέρι, αφού φιλοδοξία τους ήταν να δημιουργήσουν ένα έργο τέχνης!
Το εξωτερικό χαρακτηρίζεται από τέλεια ισορροπία αναλογιών, όγκους και επιφανειακή επεξεργασία, που αντιπροσωπεύουν την έννοια των «αυτοκίνητων που δεν υπάρχουν πλέον».
Η πρόσοψη διαθέτει την κλασική διάταξη των τεσσάρων λαμπτήρων και τη γνώριμη μάσκα “Alfa”. Τα πίσω φώτα είναι τοποθετημένα σε ορθογώνια περιβλήματα για να θυμίζουν εκείνα που υπήρχαν πριν από 60 χρόνια. Ο πίσω διαχύτης και οι ζάντες αλουμινίου, προέρχονται από την πρόσφατη GTA.
Τα ελαστικά είναι μεγέθους 245/35 ZR19 XL εμπρός και πίσω 285/30 ZR19 XL.
Ο BiTurbo V6 κινητήρας των 2,9 λίτρων της Giulia διαθέτει σύστημα εξάτμισης Capristo που συμβάλλει στην αύξηση της ισχύος από τους 510 στους 562 ίππους. Η ανάρτηση με τα αμορτισέρ της Bilstein είναι…χαμηλωμένη, για ακόμα πιο σπορ αίσθηση.
Για το σχεδιασμό της πισωκίνητης, τετράπορτης Giulia ErreErre Fuoriserie χρειάστηκαν περισσότερες από 5.000 ώρες. Ακολούθησαν αμέτρητες δοκιμές και πριν έναν χρόνο παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο.
Αφού εξασφαλίστηκαν οι απαραίτητες προδιαγραφές για να μπορεί να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους, το εντυπωσιακό αυτό μοντέλο έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Η ιταλική εταιρεία πρόκειται να κατασκευαστεί μόλις 33 αντίτυπα, με το κόστος να ξεπερνά τα 400.000 ευρώ. Η αναμονή για την παράδοση υπολογίζεται σε περίπου 6 μήνες.