ALFA ROMEO Giulia ErreErre Fuoriserie : Η εγγονή με τα…ρούχα της γιαγιάς

Κοινοποίησε το άρθρο

Volvo Ex30

 

Ο Ιταλός κατασκευαστής ErreErre Fuoriserie μετατρέπει μια σύγχρονη ALFA ROMEO Giulia σε ένα εντυπωσιακό ρετρό μοντέλο που μας ταξιδεύει στο παρελθόν

 

 

Η ALFA ROMEO είναι μια μάρκα με ένδοξη ιστορία και πολυάριθμους, φανατικούς φίλους. Οι περισσότεροι από τους οποίους λατρεύουν την ιταλική φίρμα, κυρίως για τα μοντέλα που κατασκεύαζε τις περασμένες δεκαετίες.

Όπως τη θρυλική Giulia TI, η οποία εμφανίστηκε το 1962. Και ήταν ένα από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα εκείνης της εποχής. Με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,34, αποτέλεσμα των ασυνήθιστων, τότε, γραμμών του καπό, του πορτμπαγκάζ και της γραμμής της οροφής.

Το αυτοκίνητο που σχεδίασε ο Giuseppe Scarnati, εξακολουθεί και σήμερα να συναρπάζει, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που θα ήθελαν ένα παρόμοιο μοντέλο στην γκάμα της ALFA ROMEO.

Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκαν και οι άνθρωποι της ErreErre Fuoriserie. Μιας ιταλικής εταιρείας που ειδικεύεται στις ρετρό μετατροπές σημερινών μοντέλων.

Το πρόσφατο δημιούργημά τους είναι μια ξεχωριστή ALFA ROMEO Giulia. Και συγκεκριμένα μια Quadrifoglio, την οποία αποφάσισαν να «ντύσουν» με αρκετά χαρακτηριστικά της Giulia του 1962.

Για να φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα, έγινε εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων. Αλλά και αρκετή δουλειά στο…χέρι, αφού φιλοδοξία τους ήταν να δημιουργήσουν ένα έργο τέχνης!

Το εξωτερικό χαρακτηρίζεται από τέλεια ισορροπία αναλογιών, όγκους και επιφανειακή επεξεργασία, που αντιπροσωπεύουν την έννοια των «αυτοκίνητων που δεν υπάρχουν πλέον».

Η πρόσοψη διαθέτει την κλασική διάταξη των τεσσάρων λαμπτήρων και τη γνώριμη μάσκα “Alfa”. Τα πίσω φώτα είναι τοποθετημένα σε ορθογώνια περιβλήματα για να θυμίζουν εκείνα που υπήρχαν πριν από 60 χρόνια. Ο πίσω διαχύτης και οι ζάντες αλουμινίου, προέρχονται από την πρόσφατη GTA.

Τα ελαστικά είναι μεγέθους 245/35 ZR19 XL εμπρός και πίσω 285/30 ZR19 XL.

Ο BiTurbo V6 κινητήρας των 2,9 λίτρων της Giulia διαθέτει σύστημα εξάτμισης Capristo που συμβάλλει στην αύξηση της ισχύος από τους 510 στους 562 ίππους. Η ανάρτηση με τα αμορτισέρ της Bilstein είναι…χαμηλωμένη, για ακόμα πιο σπορ αίσθηση.

Για το σχεδιασμό της πισωκίνητης, τετράπορτης Giulia ErreErre Fuoriserie χρειάστηκαν περισσότερες από 5.000 ώρες. Ακολούθησαν αμέτρητες δοκιμές και πριν έναν χρόνο παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο.

Αφού εξασφαλίστηκαν οι απαραίτητες προδιαγραφές για να μπορεί να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους, το εντυπωσιακό αυτό μοντέλο έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Η ιταλική εταιρεία πρόκειται να κατασκευαστεί μόλις 33 αντίτυπα, με το κόστος να ξεπερνά τα 400.000 ευρώ. Η αναμονή για την παράδοση υπολογίζεται σε περίπου 6 μήνες.

 

 

ALFA ROMEO Giulia SWB Zagato: «Ονειρική» και συλλεκτική

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το Mazda 6e στην Ελλάδα

MAZDA 6e: Η ηλεκτρική επανάσταση με ιαπωνική ψυχή και premium χαρακτήρα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο MAZDA 6e εγκαινιάζει την ηλεκτρική εποχή της ιαπωνικής μάρκας με κορυφαίο σχεδιασμό, πολυτελέστατη καμπίνα και χαρακτήρα Jinba Ittai που διατηρεί τη τη...

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...

FORD Ranger Plug-In Hybrid Trailer Backup Assist: Το pick-up που μπαίνει στην πρίζα και...

0
Με το Trailer Backup Assist της FORD Pro, οι οδηγοί του νέου Ranger Plug-In Hybrid δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν συνεχείς διορθώσεις με το...