Το νέο CITROEN C3 άρχισε να κερδίζει σημαντικές διακρίσεις, πριν ουσιαστικά κυκλοφορήσει στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
Το ολοκαίνουργιο CITROEN C3 πριν λίγες ημέρες ξεκίνησε την εμπορική του πορεία και στην ελληνική αγορά. Με αμιγώς ηλεκτρικές, αλλά και βενζινοκίνητες εκδόσεις, αλλά και δελεαστικές τιμές.
Για το νέο C3, αλλά και τις τιμές του, ήδη έχετε διαβάσει στο gonews.gr.
Δεν ξέρουμε αν τελικά με το C3 θα…ταράξει τα νερά της αγοράς, όπως υποστηρίζει η CITROEN. Aλλά το σίγουρο είναι ότι ξεκίνησαν οι διακρίσεις του. Και άρχισε να συλλέγει βραβεία.
Αρχικά, το νέο C3 μπήκε στη λίστα των επτά φιναλίστ για το ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025. Στην αρχική λίστα υπήρχαν 42 καινούργια μοντέλα.Tα οποία έπρεπε να είναι διαθέσιμα σε τουλάχιστον πέντε ευρωπαϊκές αγορές μέχρι το τέλος του έτους.
Στη Γερμανία, το C3 κέρδισε τον τίτλο «Το καλύτερο αυτοκίνητο κάτω των 25.000 ευρώ», στα βραβεία “ Golden Steering Wheel”, έχοντας 21 ανταγωνιστές. Αλλά και στο θεσμό “German Car of the Year 2025”, αναδείχθηκε ως το «Καλύτερο Compact Αυτοκίνητο 2025 κάτω των 35.000 ευρώ.
Το νέο γαλλικό μοντέλο διακρίθηκε και στο Ηνωμένο Βασίλειο! Όπου το ë-C3 τιμήθηκε με το βραβείο «Καλύτερο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο» στα βραβεία Carbuyer Awards 2025.
Τριπλή ήταν και η διάκριση του C3 από τον βρετανικό Τύπο και τα βραβεία του Auto Express. To e-C3 βραβεύτηκε ως το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» και το «Πιο Προσιτό και Μικρό Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς». Ενώ το C3 στέφθηκε ως το «Καλύτερο Supermini του 2024».
Το ë-C3 κέρδισε και το βραβείο Autobest Ecobest 2024. Διάκριση που επιβραβεύει τα οχήματα που διακρίνονται για την οικολογικότητά τους, την ενεργειακή αποδοτικότητα και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Το CITROEN ë-C3 ψηφίστηκε και ως το Πράσινο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2024 από τη συντακτική κριτική επιτροπή του περιοδικού Auto-Moto. Στο πλαίσιο του διάσημου Auto-Moto Grand Prix.
Και όλα αυτά, ενώ σε αρκετές χώρες το νέο CITROEN C3 δεν έχει εμφανιστεί στους δρόμους, αφού τώρα ξεκινά την πορεία του. Κάτι που ισχύει και για τη χώρα μας. Όπου δεν ήταν υποψήφιο για τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα, αφού δεν πρόλαβαν να το οδηγήσουν τα μέλη του θεσμού.